Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم: وزیر دفاع ونزوئلا در تماس تلفنی با امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با تجلیل از سردار بزرگ سپاه ایران، سپهبد قاسم سلیمانی این شهید را انسانی شجاع و آزاده دانست که در قلب و روح آزادگان جهان جا دارد.

ارتشبد ولادیمیر پادرینو لوپز وزیر دفاع ونزوئلا سپهبد شهید قاسم سلیمانی را شخصیتی قابل تمجید دانست و افزود: سردار سپهبد سلیمانی با این اقدام تروریستی تبدیل به میلیون‌ها سلیمانی در جهان شد و ما در کنار ایران برای مبارزه با استکبار خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر دفاع ونزوئلا تصریح کرد: جمهوری بولیواری ونزوئلا این اقدام تروریستی را به شدت محکوم می‌کند و من از طرف کلیه نیرو‌های مسلح ونزوئلا، مردم کشورم و همه فرماندهان نیرو‌های مسلح این شهادت را به جنابعالی و مردم ایران از صمیم قلب تسلیت عرض کرده و با شما ابراز همدردی می‌کنم.

ارتشبد ولادیمیر پادرینو لوپز با گرامیداشت نام و مقام این فرمانده برجسته‌ای ایرانی گفت: زنده و پاینده باد نام این سردار شجاع و صادق که علیه تروریست‌ها به مبارزه برخواست.

امیر سرتیپ حاتمی نیز در این گفتگوی تلفنی با تشکر از ابراز همدردی وزیر دفاع ونزوئلا تصریح کرد: از مواضع انقلابی رئیس جمهوری ونزوئلا آقای مادورو و اعضای دولت ونزوئلا و حضورشان در سفارت جمهوری اسلامی ایران برای ادای احترام تشکر و قدردانی می‌کنم.
وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران حضور امریکا در هر منطقه از جهان را خسارت بار و توام با جنایت، قتل و غارت ثروت‌های مردم آن منطقه دانست.

امیر سرتیپ حاتمی افزود: خون شهید سپهبد سلیمانی عامل استحکام وحدت ملی ایران و عامل مهمی در تقویت بیش از پیش اراده و عزم محور مقاومت و ملت‌های آزاده شده است.

وزیر دفاع اقدام نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در موشک باران مهم‌ترین و مجهزترین پایگاه نظامی آمریکا در عراق را الگو و سرمشقی برای همه آزادی خواهان جهان دانست تا در مقابل ظلم و ستم امپریالیسم محکم و قوی باشند.

در پایان این مذاکره تلفنی طرفین در زمینه همکاری‌های دو جانبه دفاعی تبادل نظر کردند.

منبع: فردا

کلیدواژه: وزیر دفاع ونزوئلا امیر حاتمی استکبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۳۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن را مردود دانست

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن در خصوص میدان آرش را مردود اعلام و بر حق جمهوری اسلامی ایران در این میدان تاکید کرد.

کنعانی در واکنش به بند مربوط به ادعای کویت درباره میدان آرش گفت: طرح ادعای یک‌جانبه در این گونه بیانیه‌ها هیچ حقی را برای مدعی ایجاد نمی‌کند.

کنعانی با اشاره به مذاکرات و رایزنی‌های قبلی فیمابین ایران و کویت تصریح کرد: به کویت توصیه می‌کنیم از مسیر نادرست هیاهوی رسانه‌ای در این موضوع اجتناب نموده و به جای آن به مذاکرات فنی و حقوقی برگردد که بهترین و مناسب‌ترین مسیر برای رسیدگی به موضوع است.

کنعانی بار دیگر تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران بر اساس حقوق تاریخی و سوابق مذاکرات مشترک، آمادگی دارد در خصوص چارچوبی که متضمن احترام به منافع مشترک باشد، گفتگوها را ادامه دهد.

سخنگوی وزارت امور خارجه با تاکید بر اصل حسن نیت در تعاملات منطقه‌ای، بر ضرورت اجتناب از مداخله دولتهای ثالث در خصوص این موضوع تصریح نمود.

وی گفت: بدون تردید دولتهای ذیربط می‌توانند در پرتو همکاریهای دوستانه و در راستای منافع مشترک، به دور از جنجال‌های رسانه‌ای به توافق لازم نایل شوند.

کد خبر 6088125 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • وزیر دفاع عازم قزاقستان شد
  • وزیر امور خارجه ونزوئلا: ایران همواره حامی حق جهان است
  • جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد
  • تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • کنعانی مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن را مردود دانست
  • ایران مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن را درباره میدان آرش مردود خواند
  • تماس تلفنی ماکرون و نتانیاهو درباره وضعیت منطقه