Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرفداری- نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو در واکنش به شایعه مهاجرت کیمیا علیزاده به یکی از کشورهای اروپایی اعلام کرد که درهای تیم ملی بانوان به روی این بانوی تکواندوکار باز است. 

زهرا سروی در گفت‌و‌گو با تسنیم، در واکنش به شایعه مهاجرت کیمیا علیزاده اظهار داشت:

کیمیا علیزاه سرمایه ملی است و تنها مدال تاریخ المپیک دختران ایران به نام وی ثبت شده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عشق و علاقه کیمیا به تکواندو ستودنی است و همواره برای شاد کردن دل مردم کشورش از جان مایه گذاشته است. ما منتظر تصمیم کیمیا برای ادامه زندگی و فعالیت حرفه‌ای ورزشی‌اش هستیم.

نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو گفت:

کیمیا پس از افتخارآفرینی در المپیک ریو برای ورزش ایران، در مسابقات جهانی موجو کره جنوبی نیز تاریخ‌ساز شد و مدال نقره را کسب کرد، اما پس از آن مصدومیت و آسیب‌دیدگی کیمیا را رها نکرد. برای مجموعه فدراسیون همیشه سلامت ورزشکاران در اولویت قرار دارد و هیچ‌وقت روی سلامتی آنها ریسک نکرده است.

وی درباره احتمال بازگشت کیمیا علیزاده هم خاطر نشان کرد:

برنامه بانوان تکواندوکار برای کسب سهمیه المپیک 2020 حضور در رقابت‌های کسب سهمیه قاره‌ای است که فروردین ماه برگزار می‌شود. اردوی آماده‌سازی ما در جریان است و درهای تیم ملی روی کیمیا باز است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۳۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهر تایید نایب‌ رییس بارسلونا؛ با ژاوی تاریخ را خواهیم نوشت

رافا یوسته اخبار منتشر شده پیرامون ادامه همکاری با ژاوی را تأیید  کرد.

طرفداری | رافا یوسته با قاطعیت از ژاوی حمایت کرد.

در جریان جلسه روز گذشته میان ژاوی، خوان لاپورتا، دکو و دیگر اعضای کادر مدیریتی بارسلونا، تکلیف آینده نیمکت بارسلونا مشخص شد. ژاوی پس از توافق نهایی با سران باشگاه، حداقل برای یک فصل دیگر سرمربی بارسا خواهد بود. ژاوی که طی ماه‌های اخیر بارها جدایی خود را از بارسلونا در پایان فصل اعلام کرده بود، در نهایت با چرخشی 180 درجه‌ای، تصمیم به ادامه همکاری با آبی‌واناری‌ها گرفت.

 

فوری؛ ژاوی در بارسلونا می‌ماند

رافا یوسته، نایب‌رییس باشگاه بارسلونا ضمن تأیید اخبار منتشر شده پیرامون آینده ژاوی، به حمایت قاطع از این سرمربی پرداخت. یوسته پس از پایان جلسه با ژاوی در مصاحبه با خبرنگارانی که کنار منزل خوان لاپورتا جمع شده بودند، گفت:

هیئت‌مدیره بارسلونا در خصوص ادامه حضور ژاوی اتفاق نظر دارد. ما هرگز به دنبال سرمربی دیگری نبودیم. به ژاوی اعتماد داریم. دکو 100 درصد به ژاوی اعتماد دارد. ناکامی قطعاً عواقبی دارد، بله. اما باید با جزئیات به آن نگاه کرد. ما این فصل به خوبی رقابت کردیم و سطح بازی تیم نیز پیشرفت کرده‌است. ژاوی کسی است که جرئت و جسارت دارد. 

امیدوارم در ماه نوامبر به ورزشگاه اسپاتیفای نیوکمپ برگردیم. ما تا آخر مبارزه خواهیم کرد، زیرا تا زمانی که زندگی وجود دارد، امید هم وجود دارد. من می‌خواهم ژاوی سرمربی بارسلونا از نیوکمپ جدید باشد. ما می‌خواهیم دوباره تاریخ‌سازی کنیم و این کار را با ژاوی انجام خواهیم داد. ما کاتالانی هستیم. این پروژه هم‌چنان ادامه دارد، به خصوص با بازیکنان بومی. 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • ژاوی داغ کرد: می‌خواهند با اعتبار من بازی کنند
  • فعالیت روانشناسان بدون پروانه اشتغال حرفه‌ای تخلف تلقی می‌شود + فیلم
  • مهر تایید نایب‌ رییس بارسلونا؛ با ژاوی تاریخ را خواهیم نوشت
  • بیست سال پیش افراد غیرفوتبالی خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند!
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون
  • از ارومیه تا تیم ملی: والیبال ایران و یک مربی جذاب