Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@04:20:57 GMT

قاتل پدربزرگ در دزفول دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۴۳۹۰۹

قاتل پدربزرگ در دزفول دستگیر شد

سرهنگ روح اله گراوندی روز پنجشنبه در تشریح این خبر به خبرنگار ایرنا گفت: در پی قتل پیرمرد ۸۷ ساله با اسلحه گرم در یکی از مناطق شهرستان دزفول، دستگیری متهم در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی موفق شدند ظرف ۲۴ ساعت با کار اطلاعاتی هویت فرد قاتل که جوانی ۲۷ ساله بود را شناسایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی اظهارداشت: ماموران پس از هماهنگی قضایی، طی عملیاتی فرد متهم که نوه مقتول بود را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی ادامه داد: متهم در تحقیقات تکمیلی ماموران به قتل پدر بزرگ خود با یک اسلحه دست ساز اعتراف و انگیزه خود را اختلافات خانوادگی بیان داشت.

سرهنگ گراوندی اظهارداشت: متهم با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد. 

برچسب‌ها جرم دزفول قتل پلیس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جرم دزفول قتل پلیس جرم دزفول قتل پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۳۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر

عبدی گفت: در پی گزارش سرقت از منزل بلافاصله ماموران پلیس آگاهی شهرستان اهر در محل حاضر شدند و رسیدگی به پرونده را در دستور کار خود قرار دادند.

 عبدی اظهار کرد: در بررسی‌های به عمل آمده ماموران مشخص شد سه سارق اقدام به سرقت طلا و جواهرات به ارزش تقریبی ۲ میلیارد تومان کردند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان اهر در کمترین زمان ممکن موفق به شناسایی سارقان شدند و با هماهنگی مقام قضایی در سه عملیات مجزا یک متهم را در شهرستان اهر و ۲ متهم دیگر را در شهر‌های جنوب استان دستگیر کردند و با کشف اموال مسروقه به پلیس آگاهی اهر انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی اهر گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

عبدی ادامه داد: از متهمان یک قبضه کلت کمری به همراه ۷۱ فشنگ جنگی، گوشی تلفن ماهواره‌ای، دوربین فیلمبرداری و دستگاه دی. وی. آر دوربین مداربسته منزل مالباخته کشف و ضبط شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • کشف تعداد ۶۱ کندوی زنبورعسل در راز و جرگلان
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز!
  • قاتل فراری در شوش دستگیر شد
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران!
  • کلاهبردار وام ازدواج در بوکان دستگیر شد
  • کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد