Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا،   آلکسی پوشکوف روز پنجشنبه با بیان این مطلب افزود: هیچ جمهوری خواهی ازجمله کرکس ها (جناح جنگ طلب) از ترامپ درخواست پاسخ نظامی به حمله ایران به پایگاه های آمریکا در عراق نکرده بود.

مقام پارلمانی روس تصریح کرد: ترامپ با عقب نشینی از تهدیدهای خود عاقلانه رفتار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما ماندن آمریکا در عراق دشوارتر از هر زمانی شده است.

دونالد ترامپ روز چهارشنبه در نخستین نطق رسانه‌ای خود پس از "سیلی" جمهوری اسلامی ایران در پی اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس ایران و ابومهدی المهندس معاون بسیج مردمی عراق، بر اجازه ندادن به ایران برای کسب سلاح‌های هسته‌ای تاکید کرد.  

رئیس جمهوری آمریکا افزود: تا زمانی که من رئیس جمهوری آمریکا باشم، ایران هرگز اجازه نخواهد داشت به سلاح اتمی دست یابد.  

ترامپ ادامه داد: آمریکایی‌ها که باید شاکر و شاد باشند که در حمله هوایی آنچه که حکومت ایران خواند، هیچ سرباز آمریکایی آسیب ندیده و آسیب اندکی به پایگاه نظامی ما وارد شده است. نیروهای بزرگ ما برای همه چیز آماده‌اند اما به نظر می‌رسد ایران در حال کاهش اقدامات خود است. این اقدام خوبی برای همه طرف‌های درگیر و جهان است.    

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه در انتقام از ترور سردار سلیمانی در عملیاتی موفق به نام «عملیات شهید سلیمانی» ده‌ها فروند موشک زمین به زمین به پایگاه هوایی اشغالی ارتش تروریستی و متجاوز آمریکا موسوم به «عین‌الاسد» واقع در استان الانبار عراق شلیک کرد.

سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه ۸ نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی در مسیر فرودگاه بغداد به دستور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا و با پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور شدند و به شهادت رسیدند.

کد خبر 476950 برچسب‌ها ایران و آمریکا ایران و روسیه عملیات شهید سلیمانی عین الاسد

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ایران و آمریکا ایران و روسیه عملیات شهید سلیمانی عین الاسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۴۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید

نظرسنجی جدید شبکه آمریکایی «ان‌بی‌سی نیوز» نشان می‌دهد که علاقه مردم آمریکا به انتخابات ریاست‌جمهوری آتی به کمترین میزان خود در نزدیک به دو دهه گذشته رسیده است، به طوری که تنها ۶۴ درصد از رای‌دهندگان ثبت‌نام شده علاقه خود را به رای دادن در انتخابات نوامبر آینده اعلام کرده‌اند.

براساس گزارش الیوم السابع، این شبکه در وب سایت خود توضیح داد که نتایج نظرسنجی در مقایسه با نظرسنجی‌های قبلی انجام شده توسط این شبکه در همان دوره قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال‌های ۲۰۰۸ (۷۴%)، ۲۰۱۲ (۶۷%)، ۲۰۱۶ (۶۹%) و ۲۰۲۰ (۷۷%) بوده است.

با توجه به روند رای دهندگان بین انتخاب مجدد جو بایدن، رئیس جمهور فعلی یا دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، نتایج نظرسنجی حاکی از برتری ترامپ با اختلاف اندک، ۴۶ درصد در مقایسه با ۴۴ درصد است که نسبت به برتری ۵ امتیازی ترامپ در ژانویه گذشته کاهش یافته است. 

در همین راستا نشریه آمریکایی هیل در تحلیلی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که آبان امسال برگزار می‌شود، نوشت که این انتخابات مانند سال ۲۰۲۰ مجددا جو بایدن و دونالد ترامپ را مقابل یکدیگر قرار می‌دهد، با این تفاوت که این بار شرایط متفاوت است و این انتخابات برای مردم آمریکا نتیجه باخت-باخت خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • جزئیات جدید از مذاکرات ایران و آمریکا به روایت ظریف
  • جزئیات جدید از مذاکرات ایران و آمریکا به روایت ظریف: ترامپ برای مذاکره از من دعوت کرد
  • پمپئو در کتابش درباره راضی کردن ترامپ به ترور سردار سلیمانی چه نوشته است؟
  • ترامپ سخنرانی خود را به دلیل آب و هوای بسیار بد لغو کرد
  • ملاقات سران عشایر مختلف عراق با سفیر جمهوری اسلامی ایران