Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-25@07:07:19 GMT

آدرس پارک دانشجو+ امکانات

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۴۴۳۷۸

آدرس پارک دانشجو+ امکانات

صدای ایران- پارک دانشجو یکی از پارک‌های قدیمی و خاطره‌انگیز تهران است. این پارک در زمینی به مساحت ۳۲۰۰۰ مترمربع و در سال ۱۳۴۶ افتتاح شد. این پارک به دلیل وجود تئاتر شهر و کتابخانه تخصصی و مرکز اسناد هنرهای نمایشی در آن و همچنین مجاورت با تالار وحدت در خیابان استاد شهریار و پژوهشکده فرهنگ و هنر در خیابان انقلاب اسلامی، یکی از پاتوق‌های اهالی هنر بوده و هست و هر روز افراد زیادی به ویژه جوانان هنرمند و دوست‌داران هنر در آن حضور می‌یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از گیاهان موجود در این بوستان می‌توان به نارون، اقاقیا، چنار، بلوط، کاج، زیتون و مروارید درختی اشاره کرد که به طور منظم طراحی و کاشته شده‌اند.
آدرس:
پارک دانشجو در چهارراه ولیعصر (تقاطع خیابان‌های ولیعصر و انقلاب اسلامی) قرار دارد.چ
دسترسی:
برای رسیدن به پارک دانشجو می‌توانید از مترو استفاده کنید و در ایستگاه تئاتر شهر (ولیعصر سابق) در خط ۴ مترو پیاده شوید. همچنین می‌توانید از «بی.آر.تی‌های» مسیر تهرانپارس - میدان آزادی و تجریش - راه‌آهن و پارک‌وی - راه‌آهن استفاده کنید و در ایستگاه چهارراه ولیعصر از اتوبوس پیاده شوید. اغلب تاکسی‌هایی که در مسیر خیابان ولیعصر به سمت شمال و همچنین خیابان انقلاب اسلامی تردد می‌کنند هم از این محل عبور می‌کنند

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران پارک دانشجو تهران بوستان پارک چهارراه ولیعصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۴۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی یک کتابفروشی دیگر در خیابان انقلاب

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، فروشگاه کتابفروشی کتابستان به زودی تعطیل خواهد شد.

طبق انتشار اطلاعیه‌ای در فضای مجازی توسط محمد حقی مدیر انتشارات کتابستان معرفت و مدیر فروشگاه کتابستان این کتابفروشی به زودی تعطیل خواهد شد و به دلیل قرار گرفتن این فروشگاه در آستانه تعطیلی کلیه کتاب های این فروشگاه با تخفیف ۳۰ درصد عرضه می گردد.

فروشگاه کتابستان آذر ماه سال گذشته در مساحت بالغ بر ۸۰۰ متر در خیابان انقلاب، روبروی درب اصلی دانشگاه تهران افتتاح شد و هنوز دلایل روشنی از تعطیلی این کتابفروشی در کمتر از یکسال در دست نیست.

انتهای پیام/

کیانوش رضایی کد خبر: 1228088 برچسب‌ها کتابخوانی

دیگر خبرها

  • بساط دستفروشی از تئاتر شهر جمع می‌شود/ دستفروشان برای دریافت مجوز ثبت‌نام کنند
  • ابراز نارضایتی شهروندان کهنوج از کمبود امکانات رفاهی در برخی از مناطق شهر + فیلم
  • آخرین وضعیت پلمب شیرینی فروشی قدیمی در خیابان انقلاب/ عکس
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • پارک بانوان ولیعصر(عج) پس از سال‌ها بهسازی و بازگشایی شد
  • کمبود امکانات رفاهی ساکنان خیابان مطهری رودهن را به دردسر انداخت + فیلم
  • تعطیلی کتابستان در خیابان انقلاب
  • تعطیلی یک کتابفروشی دیگر در خیابان انقلاب
  • سپاه پاسداران نهادی از جنس مردم+فیلم
  • معرفی بهترین تفریحات کیش – لیست جاهای تفریحی کیش برای بانوان با آدرس