Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@06:00:19 GMT

در انتظار جمع بندی آبی ها برای خریدهای جدید!

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۴۴۴۲۸

در انتظار جمع بندی آبی ها برای خریدهای جدید!

با از دست رفتن پاتوسی و جواب منفی سایپا به فروش سهرابیان کار استقلال برای خرید تازه بسیار سخت شده است.

به گزارش "ورزش سه"، نیمه شب پنجشنبه بود که انتقال پاتوسی به شکل غیر منتظره ای به فولادخوزستان قطعی شد و در نهایت تعلل مدیران استقلال باعث شد تا یکی از اهداف مجیدی راهی تیم دیگری در فوتبال ایران شود و حالا آبی ها باید در 5 روز پیش رو تا تاریخ 24 بهمن ماه که آخرین فرصت برای ویرایش لیست آسیایی است، خریدهای خود را قطعی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوعی که با توجه به تغییرات مدیریتی، مشکلات مالی و البته تغییرات کلیدی در کادرفنی بسیار دشوار به نظر می رسد.

 

چرا پاتوسی استقلالی نشد؟


مدیران استقلال و کادرفنی استقلال که برای خرید این بازیکن در چند جلسه و به سختی به جمع بندی نهایی رسیدند در نهایت زمانی برای خرید او وارد رقابت شدند که فولاد خوزستان کار را تمام کرده بود؛ آبی ها که از وضعیت بدنی پاتوسی، نیمکت نشینی های متوالی و البته اضافه وزن این بازیکن اطلاع داشتند برای مصمم شدن در خرید او وقت زیادی را از دست دادند و اتفاقی افتاد که برای مجیدی و هواداران خیلی خوشایند نبود.


حالا انتخاب یک هافبک خارجی در میان گزینه های ناشناخته برای آبی ها کار بسیار دشواری است و مجیدی و دستیاران او باید هر چه سریعتر به گزینه ای مناسب برای نیم فصل پیش رو دست پیدا کنند تا بتواند ضمن تطبیق پذیری سریع مانند پاتوسی به این تیم کمک کند.


بهرام امیری پیش از این اعلام کرده بود که این باشگاه برای گزینه خارجی به جمع بندی نرسیده اند و باید در انتظار تصمیم نهایی آنها باقی ماند.

 

 

خریدهای دیگر در انتظار جمع بندی!


آرمین سهرابیان در ادامه سیاست خرید مدافع وسط چپ پا برای استقلالی ها انتخاب شد اما باشگاه سایپا که در حال تقویت خود است به شدت با این خرید مخالفت کرد تا به این ترتیب این بازیکن نیز استقلالی نشود؛ سرنوشتی که برای عقیل کعبی دیگر مدافع چپ پا نیز رخ داد تا او نیز در نفت آبادان باقی بماند. مجیدی که از لیست اولیه خود فعلا تنها مطهری را جذب کرده باید هر چه سریعتر برای انتخاب گزینه های جدید با مدیران استقلال به جمع بندی برسد.
استقلالی ها برای این اقدامات فرصت چندانی ندارند و مطمئنا در صورت صعود به مرحله دوم پلی آف برابر تیم آماده الریان کار بسیار دشواری خواهند داشت.

فولاد خوزستان استقلال تهران بنی یاس آیاندا پاتوسی امارات نقل و انتقالات نیم فصل 1398

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولاد خوزستان استقلال تهران بنی یاس آیاندا پاتوسی امارات نقل و انتقالات نیم فصل 1398

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۴۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟

فرهاد مجیدی اواخر پاییز سال ۱۳۹۰ هنگامی که ستاره بی، چون و چرای استقلال محسوب می‌شد، ترجیح داد از این تیم جدا شده و راهی الغرافه قطر شود. اتفاقی که هنوز هم هواداران استقلال از آن به عنوان یک واقعه تلخ یاد می‌کنند و مدعی‌اند اگر مجیدی در استقلال می‌ماند، این تیم قهرمان لیگ یازدهم می‌شد، اما فرهاد هم دلایل خاص خودش را داشت و ترجیح داد دوباره لژیونر شود.

مجیدی به الغرافه قطر پیوست و فروردین سال ۹۱ به واسطه لیگ قهرمانان آسیا با این تیم به تهران آمد تا به مصاف پرسپولیس برود. در مورد آن مسابقه و اتفاقاتی که داخل ورزشگاه آزادی به وقوع پیوست، خودتان کاملا در جریان هستید ولی نکته این‌جاست که کریم باقری ستاره فراموش‌نشدنی پرسپولیس و تیم ملی روز ۲۹ فروردین سال ۹۱ برای ملاقات با دوستان قطری خودش به اردوی الغرافه رفت و اتفاقا با استقبال گرم فرهاد مجیدی هم مواجه گردید.

ستاره استقلالیِ آن روز‌های فوتبال ما به کریم باقری با لبخند می‌گفت: آقا کریم شما چرا بازنشسته نمی‌شی؟!

ملاقات مجیدی و کریم باقری بازتاب بسیار زیادی در آن مقطع پیدا کرد و حتی رسانه‌های قطری هم در موردش نوشتند. اتفاقا در سالیان بعد مجیدی و کریم باقری بار‌ها یکدیگر را در جریان دیدار‌های استقلال و پرسپولیس تحت عنوان مربیان دو تیم ملاقات کردند.

منبع: خبر ورزشی

tags # فرهاد مجیدی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • کانکس ساندویچ پانل چیست؟
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • دست رد فرهاد مجیدی به سینه زنوزی؛ در ایران فقط استقلال
  • (عکس) فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد
  • (عکس) رونمایی فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه
  • فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد | عکس
  • ان‌بی‌سی: انتظار آمریکا از پاسخ اسرائیل، حمله‌ای محدود در خارج از ایران است
  • واکنش تراکتور به مذاکره با مجیدی و گل‌محمدی
  • فرهاد مجیدی و یحیی گل محمدی گزینه‌های تراکتور