Web Analytics Made Easy - Statcounter

علماء و روحانیون اهل تسنن استان کرمانشاه در سخنان خود ضایعه بزرگ شهادت سردار رشید اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده دلاور و غیور نیروی قدس سپاه پاسداران را به محضر ‌مقام معظم رهبری و ملت ولایتمدار ایران اسلامی تبریک و تسلیت گفتند. ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، علماء و روحانیون اهل تسنن استان کرمانشاه طی گفت‌وگوهای خود با خبرنگار تسنیم ضایعه بزرگ شهادت سردار رشید اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده دلاور و غیور نیروی قدس سپاه پاسداران را به محضر مبارک مقام معظم رهبری و ملت ولایتمدار ایران اسلامی تبریک و تسلیت گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علمای برجسته اهل‌سنت استان کرمانشاه ضمن محکومیت اقدام وقیحانه و خبیثانه آمریکای جنایتکار و خائن در به شهادت رساندن سردار سرافراز اسلام، قاطعانه اعلام کرده که انتقام سخت از دشمن گرفته خواهد شد.

خون شهید سلیمانی و هم‌رزمانش عزت‌بخش جهان اسلام و نابودکننده تمام جهان استکبار خواهد شد

دبیر شورای روحانیت اهل‌سنت کرمانشاه با اشاره به سیاست‌های  نسبت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جریان کفر گفت: تاکنون سپاه مانع به قدرت رسیدن جریانهای تروریستی در منطقه شده و اگر سپاه نبود امروز شرایط دیگری بر منطقه حاکم می‌شد.

ماموستا یحیی شهبازی افزود: آمریکا همواره علیه ایران موضع خصمانه داشته است چه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و چه بعد از آن و تا به امروز تمام تلاش خود را در جهت براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران انجام داده است و این روند ادامه نیز خواهد داشت.

امام جمعه موقت روانسر بیان کرد: در شرایط کنونی تنها نگاه تمام مردم و مسئولان باید به فرمان مقام معظم رهبری است تا به این باور برسیم که هیچ‌گاه نمی‌توان به آمریکا اعتماد کرد.

وی شهادت قاسم سلیمانی و همرزمان سلحشور ایشان را به مقام عظمای ولایت و ملت شهید پرور ایران تبریک و تسلیت گفت و افزود: خون شهید سلیمانی، شهید ابومهدی و دیگر همرزمان ایشان عزت‌بخش جهان اسلام و سیل ویران کننده و نابودکننده تمام جهان استکبار از جمله موجب نابودی شیطان بزرگ یعنی آمریکا خواهد شد.

وی با بیان اینکه نباید به هیچ‌وجه از خون پاک شهید سلیمانی و دیگر همرزمانش بگذریم و نخواهیم گذشت بیان کرد: بنده حسینی شدن این شهید را تبریک عرض می‌کنم.

شهبازی با اشاره به اینکه به همه نیروهای مخلص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابت این سیلی سختی که به پایگاه‌های آمریکا در عراق وارد کرد خدا قوت می‌گویم عنوان کرد: این نشان عزت و عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران است و مقام معظم رهبری هم فرمودند که از دشمن انتقام سخت گرفته خواهد شد و انسان مسلمانان باید همواره به آیات نورانی قرآن کریم و روایات اهل‌بیت علیهم‌السلام در مورد جهاد با کفار و دشمنان گوش فرا دهد.

وی با بیان اینکه باید انتقام خون تمام شهدای مقاومت را از آمریکا و رژیم صهیونیستی گفت: روز به روز پرچم عزت نظام جمهوری اسلامی ایران برافراشته‌تر می‌شود.

امام جمعه موقت روانسر عنوان کرد: شهادت افتخاری‌ است که شامل هر کسی نخواهد شد اما لیاقت و درجه سپهبد قاسم سلیمانی فقط شهادت بود.

وی افزود: استکبار جهانی و دشمنان ایران و دین اسلام می‌خواهند با این ترورهای ناجوانمردانه جبهه مقاومت را تضعیف کنند اما سخت در اشتباهند چراکه ملت یکپارچه ایران مدافع نظام جمهوری اسلامی است.

شهبازی گفت: سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی نماد معنویت، مقاومت و مبارزه با تروریست در جهان اسلام بوده و یقیناً خون آن بزرگ‌مرد پایمال نخواهد شد و با خون پاک این شهید و حضور سردار سلیمانی‌های دیگر سرنگونی آمریکا قطعی است.

آغاز مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی و همرزمانش در حسینیه امام خمینی (ره)فرمانده سپاه ‌کهگیلویه و بویراحمد‌: شهید سلیمانی همه نقشه‌های آمریکا را در منطقه غرب آسیا به هم ریختامام جمعه موقت کاشان: خون شهید سلیمانی زمینه نابودی مستکبران را فراهم می‌کند‌

شهید قاسم سلیمانی، جبهه مقاومت بسیار قوی در غرب آسیا تشکیل داد 

امام جمعه منطقه مرزی ازگله گفت: حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق نشان‌دهنده اقتدار جهانی و اشرافیت کامل جمهوری اسلامی ایران بر تمام مسائل جهانی است.

ماموستا محمد براتی با بیان اینکه اقدام شجاعانه سپاه دل تمام جامعه اهل‌سنت و نیروهای کرد را شاد کرد گفت: این اقدام انقلابی سپاه موجب اعتراف دشمنان به قدرت عظیم نیروهای نظامی و اشرافیت کامل نیروهای نظامی ایران بر اوضاع حوادث جهانی شد.

وی با ابراز اینکه عاملان این جنایت کور تروریستی جواب محکمی از سوی سپاه پاسداران دریافت کردند افزود: ما اهل‌سنت استان کرمانشاه حادثه تروریستی اخیر را به‌شدت محکوم می‌کنیم و این جنایت به طور قطع با شدت عمل نیروهای انقلابی ایران روبه‌رو خواهند شد، هیچ‌گاه این اقدامات علیه ایران و انقلاب اسلامی بی‌جواب نخواهد ماند.

امام جمعه منطقه مرزی ازگله با بیان اینکه شهادت قاسم سلیمانی، ابومهدی و دیگر هم‌رزمان ایشان را به جهان اسلام، مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض می‌کنم بیان کرد: به دشمنان و کفار اعلام می‌کنیم اگرچه قاسم سلیمانی را از ما گرفتید و ایشان را شهید نموده‌اید اما نمی‌توانید فکر و اندیشه قاسم سلیمانی را از ما بگیرید و سربازان حاج قاسم سلیمانی در همه جای دنیا حضور دارند و انتقام سختی از مستکبران عالم خواهند گرفت.

وی با اشاره به اینکه شهید قاسم سلیمانی یک جبهه مقاومت بسیار قوی در جبهه غرب آسیا تشکیل داده است عنوان کرد: همین گروه‌های مقاومت انتقام سختی برای خون پاک شهید سلیمانی از کفار خواهند گرفت.

براتی با اشاره به اینکه این سیلی و پرتاب موشک‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سمت پایگاه‌های نظامی آمریکا هنوز ب بسم‌الله است و انتقام سختی برای نظام مستکبر جهانی در راه است گفت: آمریکا باید بداند که تنها راه نجاتش این است که هرچه سریعتر از منطقه خاورمیانه خارج شود و پایگاه‌های آمریکا در منطقه غرب آسیا دیگر هیچ امنیتی ندارد و پایگاه‌های آمریکا در پنتاگون هیچ امنیتی نخواهد داشت.

وی افزود: با این رستاخیز عظیم ملت ایران باید تمام دشمنان جهان اسلام بدانند ملت مسلمان ایران 80 میلیون قاسم سلیمانی دارد.

امام جمعه منطقه مرزی ازگله بیان کرد: شهادت سپهبد قاسم سلیمانی همچون زندگی پر از برکتش، مایه وحدت، همبستگی و قوام هر چه بیشتر ملت شریف ایران و همه جوامع مظلوم و مقاوم جهان اسلام شد.

وی گفت: بار دیگر دست جنایتکار آمریکای جهانخوار از آستین فریبکارانه خود بیرون آمد و با جنایت و اقدامی وقیحانه سردار سرافراز اسلام؛ سپهید قاسم سلیمانی را به شهادت رساندند اما آمریکایی‌های مزدور و نوکران آنان بدانند که انتقام ملت ایران و ملت‌های مسلمان، سخت و کوبنده خواهد بود.

براتی عنوان کرد: خون پاک سپهبد سلیمانی روحیه انقلابی، استقامت و جهاد را در وجود تمام ملت ایران تقویت می‌کند چراکه مردم خونشان به جوش آمده و قطعاً نظام جمهوری اسلامی ایران انتقام سخت از آمریکا و اطرافیان گرفته و خون شهیدان گم نخواهد شد.

امام جمعه اهل‌سنت ازگله با بیان اینکه خون پاک شهید سلیمانی سبب تقویت وحدت اقوام و مذاهب مختلف کشورهای اسلامی شد، افزود: هر فرد ایرانی برای دشمنان یک قاسم سلیمانی است و هیچ‌گاه اجازه نمی‌دهیم راه شهیدان و بزرگمردانی همچون حاج قاسم نادیده و به فراموشی سپرده شود.

 شهادت سپهبد سلیمانی تمامی مجاهدان ستمدیده در کشورهای اسلامی را داغدار کرد

امام جمعه اهل سنت شهرستان پاوه گفت: شهادت سپهبد سلیمانی تمامی مجاهدان ستمدیده در کشورهای اسلامی را داغدار کرد.

ماموستا قادر قادری امام جمعه شهرستان پاوه با تسلیت به امام خامنه‌ای پیرامون شهادت سردار سلحشور اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد: شهادت سردار سرافراز، سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی به دست سردسته جنایت‌کاران تاریخ، برای جهان اسلام و بطور خاص ایران اسلامی خسارتی است بزرگ که جبران آن دشوار است.

وی افزود: این حرکت ناجوانمردانه، اگرچه آن سردار رشید را به آرزویش که همانا شهادت در راه خدا بود رساند، ولی همه مردم مومن و شریف ایران و مجاهدان ستمدیده در کشورهای اسلامی را داغدار کرد.‌

امام جمعه اهل‌سنت شهرستان پاوه اظهار کرد: بنده از طرف خود، روحانیون منطقه و مردم مرزدار شهرستان پاوه، این ضایعه را به محضر حضرتعالی، بیت مکرم آن عزیز، همرزمان دلاورش و ملت شریف ایران تسلیت عرض نموده، از درگاه حی سبحان برای آن پاسدار شجاع، بصیر و خدمتگزار غفران الهی و برای بازماندگان محترم صبر و اجر مسألت می‌نمایم.

شهید سلیمانی سرشار از شجاعت و خلوص و ایمان بود

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه، شهادت را پاداش سالها مجاهدت و مبارزه شهید سلیمانی را در مقابل آمریکا و اسرائیل جنایتکار دانست.

ماموستا ملا محمد محمدی شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی را به رهبر معظم انقلاب، ملت بزرگ ایران، مبارزان مقاومت اسلامی و خانواده آن شهید والامقام از سوی خود و مردم وحدت طلب اهل سنت کرمانشاه تسلیت گفت و افزود:  فقدان این مرد مبارزه و جهاد تلخ است اما به فرموده رهبر معظم انقلاب پیروزی‌های روزافزون محور مقاومت کام قاتلان و جنایتکاران را تلخ تر خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه از خداوند متعال برای سردار شهید سلیمانی علو درجات و برای سرافرازی اسلام و نظام اسلامی تقاضا داریم گفت: راه این شهید بزرگ ادامه خواهد یافت و ان‌شاالله بزودی شاهد نابودی دشمنان اسلام خواهیم بود.

امام جمعه اهل سنت شهرستان کرمانشاه عنوان کرد:این فرمانده و مجاهد فی سبیل الله عمر خود را در راه اسلام مصروف داشت و همچون فرماندهان رشید تاریخ اسلام که همه هستی خود را در راه این دین رهایی بخش قرار دادند، سرشار از شجاعت و خلوص و ایمان بود.

وی اظهار کرد: پاداش سال‌های مجاهده این فرزند برومند ایران نمی‌تواند جز شهادت و پیوستن به کاروان یاران شهیدش و پر کشیدن به صف آنانی باشد که می‌پنداریم مرده اند، اما زنده بوده و «عند ربهم یرزقون» هستند.

انتهای پیام/833/ش

R41380/P/S6,68/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۴۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، سردار سلیمانی در آئین گرامیداشت واقعه صحرای طبس در ۵ اردیبهشت ۱۳۵۹ گفت: آمریکا با هدف سلطه گری شکل گرفته و در خدمت صهیونیست هاست.
وی افزود: تمام مراکز قدرت در اختیار صهیونیست هاست و کارخانجات تجهیزات نظامی در دست صهیونیست هاست و رسانه‌های بزرگ هم مربوط به صهیونیست هاست.
سردار سلیمانی افزود: از ۵ اردیبهشت سال ۱۳۵۹ تا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ملت ایران تحولات بزرگی را پشت سر گذاشته است و افتخارات بزرگی آفریده است.

وی با بیان اینکه در واقعه طبس شن‌ها مامور خدا گشتند گفت: ۸ سال جنگ تحمیلی علیه ملت ایران را آمریکایی‌ها پشتیبانی کردند و آمریکا جنایت کار بزرگی است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور افزود: عملیات وعده صادق یکی از بزرگترین و پیچیده‌ترین عملیات‌ها علیه رژیم متجاوز صهیونیستی بود که با صلابت اجرا شد و جهان اسلام بعد از این عملیات مورد تکریم قرار گرفت.
سردار سلیمانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مفهومی برای تحول بود افزود: مردم مظلوم غزه بیش از ۶ ماه است بدون سلاح مقاومت می‌کنند و تمدن اسلامی بر خلاف تمدن غرب شکل خواهد گرفت و به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد.

وی گفت: خداوند متعال انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند تا زمینه نابودی رژیم پوشالی صهیونیستی را فراهم کند.

دیگر خبرها

  • سردار فدوی: صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند و باید تنبیه اساسی می‌شدند
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • وعده صادق هژمونی آمریکا را در هم شکست
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • قدردانی حزب تمدن اسلامی ازسپاه برای عملیات تنبیهی علیه صهیونیستها
  • «وعده صادق» و شکستن هژمونی آمریکا
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان