Web Analytics Made Easy - Statcounter

سی و هفتمین نشست آموزشی طرح ملی «فهما» در استان فارس به میزبانی کازرون با حضور مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد در مسجد « جامع شهداء» این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سی و هفتمین نشست آموزشی طرح ملی «فهما» در استان فارس به میزبانی کازرون با حضور مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد در مسجد « جامع شهداء» این شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام «علی محمدپور» امروز (پنجشنبه 19دی) در این نشست به بیان اهداف و ابعاد مختلف اجرای این طرح گفت: فعالیت های کانون های فرهنگی و هنری مساجد در قالب این طرح در سامانه «بچه های مسجد» ثبت و مورد ارزیابی قرار می گیرد که در این راستا سرانه نیز طبق امتیاز ثبت شده ی هر کانون در طرح ملی «فهما» محاسبه می شود.

 

رابط استانی طرح ملی «فهما» در شهرستان کازرون افزود: کانون های مساجد تنها 6 روز فرصت دارند تا اطلاعات کانون را در سامانه بچه های مسجد ثبت کنند و بتوانند حداکثر امتیاز را کسب کنند.

 

«سیدهادی نیکبخت زاده» نیز در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و نام سردار سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» و تسلیت ایام فاطمیه گفت: تداوم راه شهدا با رونق بخشی به فعالیت های فرهنگی و هنری مساجد و همدلی اصحاب مسجد در اجرا برنامه ها میسر می شود.

 

رابط شهرستان کازرون در طرح ملی «فهما» تاکید کرد: «فهما» مخفف فرهنگ و هنر مساجد ایران است و اختصاص عادلانه سرانه به کانون های مساجد و کمک به هم افزایی بیشتر کانون ها و شناسایی ظرفیت های هنری از مزایای اجرای طرح است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «سیدالشهدا (ع)» مسجد «جامع شهدا» کازرون افزود: همکاری مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان در ثبت فعالیت های صورت گرفته در سامانه می تواند جایگاه استان فارس را ارتقا بخشد و بودجه خوبی را برای اجرای برنامه ها جذب کند.

 

براساس این گزارش، در ادامه این نشست که با تلاوت قرآن توسط «محمود عباسی»، مدیر کانون فرهنگی و هنری «رسول خاتم (ص)» مسجد «حاج اسماعیل» کازرون همراه بود، بخش های مختلف ثبت فعالیت ها و نکات مربوط به آن توسط «رضا باقری»، کارشناس مسئول پشتیبانی و توسعه منابع ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان تشریح شد.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی سردار سلیمانی سردار حاج قاسم سلیمانی حاج قاسم سلیمانی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی مسجد شهادت سردار قاسم سلیمانی شهادت سردار قاسم سلیمانی رویداد ملی فهما طرح ملی فهما سامانه فهما فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد فارس شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۴۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان رسالت بزرگی در احیای حرکت‌های فرهنگی و هنری دانشگاه‌ها دارند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، جمعی از دانشجویان فعال فرهنگی، مسئولان کانون‌ها، مدیران مسئول و سردبیران نشریات دانشجویی با رئیس و اعضای شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت دیدار کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش و نقش‌آفرینی دانشجویان در تحول کانون‌های فرهنگی و نشریات دانشجویی به تبیین ضرورت‌های گسترش فعالیت کانون‌ها و نشریات دانشجویی پرداخت.

سیروس فارسی عنوان کرد: کانون‌های فرهنگی و نشریات دانشجویی به‌عنوان یکی از شاخص‌ترین نمادهای مشارکت دانشجویی، دارای نقش غیرقابل انکاری در تحقق امر توسعه فرهنگی بوده و بستر مناسبی برای به فضیلت درآمدن خلّاقیت‌ها، بروز و ظهور استعدادها و بالندگی فرهنگی را فراهم می‌کند، از این رو همواره مرکز توجه قشر فرهیخته دانشجو است.

وی افزود: دانشجویان رسالت بزرگی را در احیای حرکت‌های فرهنگی و هنری در میان دانشجویان و نقش مهمی در  ایجاد نشاط و پویایی در فضای فرهنگی دانشگاه با بهره‌گیری از استعدادهای بالقوه و بالفعل تمامی دانشجویان بر عهده دارند، بنابراین از این فرصت به‌وجود آمده نهایت بهره‌مندی درراستای رشد و شکوفایی خود و سایر دانشجویان دانشگاه را ببرند.

به گزارش آنا، دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت دارای ۱۵ کانون فعال فرهنگی و ۶ نشریه فعال دانشجویی است.

در پایان از دانشجویان فعال فرهنگی، کانون‌ها و نشریات دانشجویی (مدیر مسئول، سردبیر، هیئت تحریریه و طراح نشریات دانشجویی) و همچنین دبیر کانون ستاد شاهد و ایثارگر و مدیر مسئول، سردبیر نشریه ایثار به صاحب امتیازی کانون شاهد و ایثارگر با لوح تقدیر و تخفیف شهریه و کارت هدیه تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانشجویان رسالت بزرگی در احیای حرکت‌های فرهنگی و هنری دانشگاه‌ها دارند
  • حمایت از تشکل‌های مردم پایه فرهنگی هنری در مازندران
  • مهم‌ترین رسالت هیئت امنای مساجد چیست؟
  • فعالیت ۴۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در سلماس
  • پیوند مسجد و جوانان نقطه مثبتی در احیای کارکردهای مسجد است
  • برگزاری نشست‌های «گفتگوی بین نسلی» در کانون های مساجد مرکزی
  • پرورش نیروهای انقلابی در برنامه‌ریزی‌های کلان مدنظر قرار بگیرد
  • دغدغه حضور نوجوانان و جوانان در برنامه‌های فرهنگی مسجد محور است
  • شبکه گسترده رسانه‌ای توسط نوجوانان در محلات اردبیل ایجاد می‌شود
  • نقش ویژه مساجد در تحقق آرمان‌های فرهنگی در جامعه