Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  العالم، منابع آمریکایی از داخل پایگاه عین الاسد در استان الانبار به برخی از شبکه‌های عراقی گفته‌اند یکی از موشک‌های شلیک شده ایران به سامانه اصلی مکان یابی و رهگیری پایگاه اصابت کرد و آن را از کار انداخت.

ارتش آمریکا اذعان کرد موشک‌های شلیک شده از ایران به مقر‌های استقرار نظامیان این کشور در پایگاه عین الاسد در غرب عراق و انبار‌های مهمات و تجهیزات و سایر تاسیسات این پایگاه اصابت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه تلویزیونی العالم اعلام کرد، مرکز پخش خدمات عمومی آمریکا با انتشار تصاویری ماهواره‌ای از حجم و میزان تخریب وارده به پایگاه عین الاسد در پی حملات موشکی صبح چهارشنبه ایران پرده برداشت. بر اساس ارزیابی مسئولان آمریکایی‏، این موشک‌ها از چندین سایت در داخل ایران شلیک شده‌اند و پانزده عدد از این موشک‌ها به پایگاه عین الاسد اصابت کرده‌اند.

منابع رسانه‌ای وایستگاه‌های تلویزیونی آمریکا اعلام کردند هیچ شواهدی مبنی بر اینکه نیرو‌های آمریکایی توانسته باشند موشک‌ها را رهگیری کنند، وجود ندارد. این در حالی است که یک منبع از داخل پایگاه عین الاسد به شبکه‌های عراقی اعلام کرده است یکی از موشک‌ها به بزرگترین سیستم مکان یابی و نظارت و رهگیری اصابت کرد و آن را از کار انداخته است.

بامداد دیروز (چهارشنبه) روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای از حملات سنگین موشکی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه آمریکایی «عین الاسد» در انتقام از ترور ناجوانمردانه سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» و یارانش خبر داد.

حمله موشکی جمهوری اسلامی ایران به دو پایگاه آمریکا در عراق در صدر رسانه‌های جهان قرار گرفت و گروه‌ها و شخصیت‌های مختلف به این موضوع واکنش نشان دادند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۴۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در دیرالزور سوریه

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از تلویزیون المیادین، خبرنگار این شبکه در سوریه اعلام کرد که صدای چند انفجار در داخل پایگاه نظامی آمریکا در روستای «الخضراء» در نزدیکی میدان نفتی «العمر» در حومه شرقی «دیرالزور» در شرق سوریه شنیده شد.

کانال تلگرام «رووداو» با انتشار تصویری نوشت: اینها موشک هایی است که امشب از منطقه «زمار» در «نینوا» به سمت یک پایگاه نظامی آمریکایی در سوریه شلیک شد.

منابع خبری از حمله موشکی به پایگاه غیرقانونی ارتش تروریستی و اشغالگر آمریکا موسوم به خراب الجیر در شمال شرق خبر دادند بر اساس این گزارش، صدای دستکم ۳ انفجار پیاپی از این پایگاه شنیده شد. 

 این حملات بعد از توقف ۲ ماهه حملات علیه پایگاه های آمریکایی در شرق سوریه، انجام گرفت. رویترز گزارش داده این حملات از مبدأ موصلِ عراق بوده و تلفات داشته است.

خبرنگار المیادین در حلب گزارش داد: پایگاه آمریکایی‌ها در میدان نفتی العمر با ۴ موشک و پایگاه خراب الجیر با ۳ موشک و یک پهپاد هدف قرار گرفتند.

 

دیگر خبرها

  • عکسی از اصابت موشک های ایرانی به اسرائیل /نورنیوز به نقل از بی بی سی: به هر نقطه ای از اسرائیل دسترسی داریم
  • حمله پهپادی به پایگاه نظامی عین‌الاسد
  • حمله پهپادی به پایگاه عین الاسد
  • حمله پهپادی به پایگاه عین‌الاسد عراق
  • واکنش آنکارا به خبر رهگیری موشک های ایران توسط ترکیه/ هدف قرار دادن ۲ پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه/  رایزنی شورای اروپا برای تشدید تحریم‌ ها علیه ایران‌/ افزایش بی‌سابقه هزینه‌های نظامی در جهان
  • بی بی سی خسارت‌های حمله ایران به پایگاه اسرائیل را تأیید کرد + جزئیات
  • این شروع یک بازی جدید است | مقام سابق اسرائیلی: اصابت ۵ موشک از ۷موشک ایران یعنی نابودی قوی‌ترین سامانه دفاعی دنیا
  • حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در شمال شرق سوریه
  • حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در دیرالزور سوریه
  • دومین پایگاه آمریکا در سوریه طی کمتر از یک ساعت هدف قرار گرفت