Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: انتقام سخت زمانی است که تمام نیروهای آمریکایی از منطقه خارج شوند. ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

عبدالرضا عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد اظهار داشت: انتقام اصلی ایران از آمریکا خروج کامل نیروهای آمریکایی و ایادی آن از منطقه غرب آسیا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتقام سخت ـ 45| قوامی: حمله موشکی سپاه آغاز انتقام ایران از آمریکای جنایتکار است‌انتقام سخت ـ 44| نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی: حمله سپاه ‌اقتدار موشکی ‌ایران را به جهان ثابت کردانتقام سخت ـ 43| عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: حمله موشکی ‌عکس‌العمل قاطعی به جنایت آمریکا بود‌ / آمریکا جایی برای ماندن در غرب آسیا ندارد

وی با بیان اینکه خون سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سبب وحدت شد افزود: ترامپ و دولت آمریکا بر روی نقطه حساسی از ملت ایران دست گذاشت و سردار سلیمانی را به شهادت رساند چراکه سردار سلیمانی محبوب دل‌ها بود و با این کار احمقانه، آمریکا دودمان خود را به باد داد.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور حماسی مردم ایران در تشییع پیکر پاک شهدای مقاومت خاطرنشان کرد: بیش از نیمی از جمعیت میلیونی ایران عزیز در تشییع پیکر پاک شهدای مقاومت شرکت کرده و نیمی دیگر نیز به دلایلی همچون بیماری، سن پایین، مشغله کاری و ... نتوانستند در تشییع پیکر پاک شهدا حضور پیدا کنند اما دلشان با تشییع کنندگان و سردارسلیمانی بود.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در خاتمه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص حمله موشکی ایران به پایگاه عین‌الاسد آمریکا در کشور عراق اضافه کرد: پایگاه عین الاسد یکی از مهمترین پایگاه های آمریکا در کشور عراق بود که سپاه پاسداران آن را نابود کرد اما به فرموده رهبری این امر تازه ابتدای کار است و انتقام اصلی زمانی شکل خواهد گرفت که تمامی نیروهای آمریکا از منطقه خارج شوند.

انتهای پیام/ش

R7719/P/S6,55/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۵۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط منطقه بعد از حمله سپاه به اسرائیل به روایت رئیس ستاد کل نیروهای مسلح 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرلشکر محمد باقری، رییس ستاد کل نیروهای مسلح در آیین رونمایی از طرح جامع دانشگاه عالی دفاع ملی که با حضور مقامات لشکری و کشوری برگزار شد، با تاکید بر اینکه در شرایط حساس کنونی منطقه، دانشگاه عالی دفاع ملی باید شرایط آینده کشور و منطقه را مورد بررسی قرار دهد، گفت: وضعیت منطقه قبل و بعد از اقدام تلافی‌جویانه و تنبیهی ایران به مناطق حساس و پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی تغییر کرده است.

وی در خبری که ایسنا منتشر کرده، پیروزی‌های رزمندگان اسلام را در عملیات وعده صادق که پاسخ محکمی به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی انجام گرفت تبریک گفت و تصریح کرد: این پاسخ با نشان دادن اراده ملی علیه رژیم رقم خورد و تاثیرات راهبردی را به حمدالله درسطح منطقه و جهان داشت.

سرلشکر باقری افزود: نیروهای مسلح، احتمالات و سناریوها را در سطح عملیاتی مورد مطالعه و بررسی دقیق قرار می‌دهند و دانشگاه عالی دفاع ملی باید در سطح راهبردی این موضوعات را مورد توجه خود قرار دهد.

وی همچنین گفت: دانشگاه عالی دفاع ملی به عنوان عالی‌ترین دانشگاه نیروهای مسلح که مسئولیت تربیت فرماندهان و مدیران عالی نیروهای مسلح و همچنین مدیران عالی کشوری را در مباحث راهبردی بر عهده دارد و در مسیر رشد و ارتقاء قرار گرفته‌ است. دانشگاه عالی دفاع ملی در تربیت فرماندهان، مقامات و سایر نیروها و همچنین در نظریه‌پردازی و کرسی‌ها باید بالاترین سطح مورد نظر و توجه قرار دهد و باید دائماً در جهت کیفی‌سازی و عمق بیشتر مطالب و کارهای پژوهشی کار کنیم و به پیش برویم.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه طرح جامع دانشگاه دفاع ملی جزو اسناد اساسی و مادر برای دانشگاه محسوب می‌شود و عالی‌ترین طرحی است که در دانشگاه باید مورد اجرا قرار بگیرد، اظهار کرد: این طرح طی بیش از یک سال کار تهیه و محضر مقام معظم رهبری تقدیم شد و توسط ایشان مطالعه و مورد نقد قرار گرفت و اصلاحاتی در آن ابلاغ فرمودند و نهایتاً به تصویب معظم له رسید که امروز از این طرح رونمایی شد.

سرلشکر باقری در پایان تصریح کرد: همه ما باید بر اجرای دقیق طرح جامع دانشگاه تلاش کنیم و قطعاً این طرح موجب ارتقاء هرچه بیشتر دانشگاه خواهد شد.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898599

دیگر خبرها

  • نوحه‌خوانی مداح مشهور عرب درباره حمله موشکی ایران به اسرائیل!
  • بازدید نمایندگان کمیسیون امنیت ملی مجلس از بخش های فضایی و موشکی وزارت دفاع / رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • آمریکا : از طرح حمله اسرائیل به رفح اطلاعی نداریم
  • تصویب چند طرح ضد ایرانی در سنای آمریکا / تحریم خریداران نفت و منع صدور فناوری موشکی و پهپادی ایران در چارچوب این بسته
  • حکایت قالی‌ایرانی و موکت‌آمریکایی/ یادداشت تحلیلی سردبیر روزنامه البناء لبنان درباره شرایط جدید منطقه
  • حکایت قالی‌ایرانی و موکت‌آمریکایی/ ترجمه یادداشت تحلیلی سردبیر روزنامه البناء لبنان درباره شرایط جدید منطقه
  • شرایط منطقه بعد از حمله سپاه به اسرائیل به روایت رئیس ستاد کل نیروهای مسلح 
  • همسان‌ سازی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اجرا می‌شود؟
  • همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اجرا می‌شود؟
  • اقدام مجلس نمایندگان آمریکا برای حفاظت از «داده‌های ۱۷۰میلیون کاربر»