Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس برنامه ریزی ستادبزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، مراسم دعای ندبه جمعه این هفته به یاد شهدای مقاومت به صورت زنده از شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی پخش می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، بر اساس برنامه ریزی ستادبزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، مراسم دعای ندبه جمعه این هفته به یاد شهدای مقاومت به صورت زنده از شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی پخش می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مکان برگزاری این مراسم حسینه ثارالله است و از زمان اقامه نمازجماعت صبح، درب های آن به روی مردم گشوده می شود.

 

این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام علیرضا پناهیان و مداحی میثم مطیعی برگزار می شود.

 

علاوه بر این، دعای کمیل و ندبه این هفته همچون هفته های گذشته در جوار گلزارشهدای کرمان برقرار است؛ البته از این هفته خیل عظیم زائران حاج قاسم نیز به جمعتی هفته های پیش اضافه می شود.

 

حاج مهدی سلحشور هم که برای مراسم شهادت حضرت زهراسلام الله علیها و بزرگداشت شهید سلیمانی به حسینیه باب الحوائج میدان شهدای کرمان دعوت شده؛ قرار است دعای ندبه این هفته مهدیه صاحب الزمان کرمان را هم قرائت کند.

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی شهادت سردار قاسم سلیمانی سردار حاج قاسم سلیمانی حاج قاسم سلیمانی میثم مطیعی مراسم دعای ندبه حسینیه ثارالله کرمان حجت الاسلام پناهیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۵۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر گرگان

هئیت دانش آموزی انصارالمهدی در دبیرستان ایرانشهر شهرستان گرگان استان گلستان با هدف گرامیداشت شهدای دانش آموز مراسمی را در نمازخانه این دبیرستان برگزار کردند. در این مراسم به بررسی عملیات وعده صادق در اندیشه مهدویت پرداخته شد.

شهروندخبرنگار ما با ارسال تصاویری از برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر شهرستان گرگان خبر داد.

منبع: شهروندخبرنگار - گلستان

بیشتر بخوانید:

برگزاری اولین یادواره ۵ شهید دانش آموز بخش کنارتخته و کمارج + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • آغاز به کار ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری
  • پخش زنده دعای ندبه و کمیل خارج از ایران ادامه خواهد داشت
  • برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند
  • اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ امشب
  • پخش‌زنده| برگزاری مراسم وفات حضرت عبدالعظیم (ع) در شهر ری
  • تصاویری از مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر گرگان
  • مراسم بزرگداشت شهدای راسک و دمشق در میبد
  • بررسی ظرفیت‌های ِصداوسیمای کرمان برای اجرایِ طرحِ مولدسازی
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شاعر معاصر زنده یاد استاد علی نظمی تبریزی