Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه شهروند خبرنگارباشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

 

 

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ نوزدهم دی ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

 

2827...0939: ترامپ، مهم نیست که ایران تا چه اندازه به پایگاه های آمریکا خسارت وارد کرده، مهم آنست که ایران جسارت و شهامت دارد و به بیگانگانی همچون آمریکای جنایتکار باج نخواهد داد، و اینجا نفس عمل مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیروز جمهوری اسلامی ایران.

 

6331...0901: سلام وعرض ادب و احترام, همانگونه که عراقی ها فرودگاه بین المللی بغداد را بنام شهید ابومهدی المهندس نامگذاری نموده اند ، خواهشمند است این پیشنهاد را به سمع و نظر مسولین مربوطه مبنی بر اینکه فرودگاه بین المللی مهراباد تهران با توجه به شایستگی های شهید سپهبد قاسم سلیمانی و به پاس رشادت های آن سردار سرافراز به نام ایشان نامگذاری گردد برسانید. باسپاس فراوان

 

2827...0939: ترامپ، علت نا امن بودن منطقه و جنگهای فرسایشی در کشورهای همسایه به خاطر حضور نظامی و پایگاه های غیر قانونی آمریکای جنایتکار است و تا زمانی که پایگاه های شما بر چیده نشود، منطقه روح آرامش را به خود نخواهد یافت.

 

4657...0912: باسلام به مسولین ایران خودرو بگین من یه خانومم ۴۸سال سننم آرزوی یه ماشین را دارم اونم دنا خیللللی این ماشینو دوست دارم چه فایده پولشو ندارم بخرم ازشون التماس میکنم با پیش قسط کم و اقساط بلندمدت کنار بیان تا بتونم بخرم لااقل این ارزو را به گور نبریم باتشکر.

 

9097...0915: با سلام . بنده می خوام با دانشگاه زنجان جهت گوسفند چند قلوزا تماس بگیدم لطفا راهنمایی بفرمائید

 

3317...0930: سلام خسته نباشید من همسر مدافع حرم شهید ایوب رحیم پور هستم. دو فرزند ۸ و ۹ ساله دارم. خاطراتی از حاج قاسم سلیمانی دارم که می خواستم تو یه برنامه از من دعوت کنید که این خاطرات را به همراه فیلم و عکس نقل کنم.. متشکرم از خدا عاقبت بخیری رو براتون طلب میکنم.شماره تماس

 

1550...0936: لطفا با گران فروشان در شهرستان ها بویژه خوزستان برخورد قانونی و شرعی صورت گیرد.

 

0093...0903: با سلام ببخشید اگرمیشه پیگیری کنید خدمتگزاران و سرایداران آموزش و پرورش جزء کدام ارگان دولتی هستند که رتبه بندی شامل این گروه ضعیف نشده که حقوقشان از همه کمتره ممنون اگر پیگری کنید.

 

9321...0918: هرچی تعامل کنید با کشورهای اروپایی بیشتر فکر براندازی نظام ایران‌هستند.

 

0093...0903: ب اسلام ببخشید اگرمیشه پیگیری کنید خدمتگزاران و سرایداران آموزش و پرورش جزء کدام ارگان دولتی هستندکه رتبه بندی شامل این گروه ضعیف نشده که حقوقشان ازهمه کمتره ممنون اگرپیگری کنید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ایران خودرو سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۵۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزل معاون متخلف مدرس به‌دلیل تنبیه دانش‌آموز

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز؛ روز گذشته انتشار تصاویری از برخورد با یک دانش آموز در فضای مجازی منتشر شده و در این اخبار بیان شده بود که دانش آموز توسط معاون مدرسه مورد تنبیه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید؛ برخورد قاطع با معلم خاطی برای تنبیه بدنی دانش‌آموز سراوانی

ماجرا را از آموزش و پرورش استان مازندران جویا شدیم که ضمن تایید تنبیه این دانش‌آموز از عزل معاون مدرسه و ادامه پیگیری در ارتباط با ادامه اشتغال این فرد خبر داده شد.

حسین کمالی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اظهار ناراحتی از شنیدن این خبر، اظهار داشت: پدیده تنبیه بدنی حتی یک مورد هم در آموزش و پرورش استان نباید وجود داشته باشد.

وی با اعلام اینکه آموزش و پرورش استان بدون هیچ اغماضی با مواردی از قبیل تنبیه بدنی برخورد خواهد کرد، افزود: به شدت و با حساسیت روی این قضیه ورود پیدا کردیم و واحدهای ارزیابی موضوع را پیگیری می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از عزل این فرد از معاونت مدرسه خبر داد و گفت: پرونده این فرد هم به واحدهای نظارتی ارسال خواهد شد تا در ارتباط با ادامه اشتغال این فرد هم بررسی‌های لازم صورت گیرد.

کمالی با بیان اینکه این فرد جایگاه و شان معلمی را رعایت نکرده است، گفت: وقتی فردی با عنوان معاون مدرسه‌ای فعال است باید صبوری و سعه صدر داشته باشد و مشکل دانش آموز را حل کند حتی اگر خطایی از دانش‌آموز سر بزند حق تنبیه ندارد و این موضوع با جایگاه معلمی سازگاری ندارد.

وی با تاکید بر اینکه نباید در آموزش و پرورش به جایگاه و کرامت دانش‌آموزی لطمه وارد شود، خاطرنشان کرد: پرونده این فرد جهت پیگیری‌های لازم به هیات‌های نظارتی ارسال شد که به‌ صورت محکم با این موضوع برخورد می‌شود.

وی بیان کرد: اینکه به‌جای خبرهای خوب در آموزش‌ و پرورش اینگونه خبرهای تلخ آن هم از نهاد آموزش و پرورش شنیده می‌شود نگرانی‌های بسیاری برای خانواده‌ها به همراه دارد، آن هم در عصری که تنبیه مذموم شمرده می‌شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام

کد خبر: 1227602 برچسب‌ها دانش آموز

دیگر خبرها

  • حمایت کامل علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد | درخواست ویژه از آموزش و پرورش برای مدارس دخترانه!
  • حمایت تمام قد علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد و طرح «نور» /آموزش و پرورش موافقت کند اساتید حوزه عفاف و حجاب دختران را اقناع کنند
  • برخورد با گران‌فروشی در بازار حبوبات/مقابله بازرسان با محتکران
  • گران فروشی و افزایش قیمت خلاف عدالت خودرو پژو پارس
  • عزل معاون متخلف به‌ دلیل تنبیه دانش‌ آموز | عکس
  • عزل معاون متخلف مدرس به‌دلیل تنبیه دانش‌آموز
  • ‌زمان دقیق واریز حقوق فروردین ۱۴۰۳ فرهنگیان
  • لزوم مقابله با گران فروشی در داروخانه‌های قم
  • باید با گران فروشی در داروخانه‌ها برخورد جدی صورت بگیرد
  • سايه دانشگاه فرهنگيان بر سر آموزش و پرورش