Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@14:40:30 GMT

امید ایران 1-1 امید ازبکستان؛ امیدوار باشیم؟

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۴۵۶۴۳

امید ایران در اولین بازی خود در راه المپیک به تساوی رضایت داد.

طرفداری- در چارچوب دیدار های انتخابی المپیک 2020 دو امید ایران و ازبکستان به مصاف هم رفتند.

قهرمانی زیر 23 سال آسیا-تایلند
امید ایران-امید ازبکستان
شنبه 19 دی 1398 ساعت 13:45
تایلند-ورزشگاه تینسولانون

گل ها: کوبیلوف-رضا دهقانی ترکیب تیم ها

تیم امید ایران:

حبیب فرعباسی‌، مجتبی نجاریان، مهدی مهدی‌خانی، الهیار صیادمنش، رضا شکاری، رضا دهقانی، محمد محبی، علی شجاعی، متین کریم زاده، امید نورافکن، عارف آغاسی

تیم امید ازبکستان:

عبدالوحید نعمتوف، خوجی اکبر علی جانف، حسن الدین علیکولوف، ایزلام کوبیلوف، ایلهوم علی جونوف،عزیزجان گانیف، اخمت عبدالله اف، سنجر کودیرکولوف،یاسوربک یاخشیبوئف، نوریلو تاختاسینوف،بوبیر عبدیخولیکوف گزارش بازی

نیمه اول: 

در 15 دقیقه ابتدایی دیدار امید های ایران میل بیشتری به حمله داشتند اما مقابل بازیکنان فیزیکی ازبکستان موفق به خلق موقعیت نشدند و بازی برابر و کم موقعیت پیش رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در دقیقه 18 سانتر محمد دهقانی با دفع ناقص دروازه بان ازبک ها همراه شد و در برگشت علی شجاعی نتوانست از موقعیت بهره ببرد. در دقیقه 22 روی ارسال کرنر مهاجم ازبکستان علیونوف با یک ضربه سر، توپ را با اختلاف نسبتا کم به بیرون زد. در دقیقه 24 با پاس دقیق الهیار صیاد منش، علی شجاعی در موقعیت دروازه خالی قرار گرفت اما توپ را به شکلی عجیب توپ را به اوت زد. در دقیقه 38 نجاریان در محوطه جریمه ایران با بورسالیکوف برخورد کرد و داور هم این برخورد را پنالتی اعلام کرد و کوبولیف این ضربه را به گل تبدیل کرد. در دقیقه 44 هم روی یک ارسال از علی شجاعی، محوطه جریمه ازبک ها شلوغ شد و توپ به اللهیار صیادمنش رسید اما نتوانست ضربه خوبی به توپ بزند.

نیمه دوم: 

در دقیقه 58 روی یک ارسال محوطه جریمه  ازبک ها شلوغ شد و رضا دهقانی پس از زدن 3 شوت بالاخره دروازه ازبک ها باز کرد. در دقیقه 64 باز هم اللهیار صیادمنش با یک پاس دقیق، یک موقعیت مناسب را ایجاد کرد اما محمد محبی توپ را به آسمان زد. در دقیقه 82 دروازه ایران توسط بوزولوف با یک شوت خطرناک تهدید شد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۵۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگاه هشتم نماینده ایران در جام جهانی پاراتیراندازی

در اولین روز رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی که در کره جنوبی در حال برگزاری است، نماینده ایران در ماده تفنگ بادی ایستاده بانوان در جایگاه هشتم قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، در اولین روز رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی که‌ در کره جنوبی در حال برگزاری است، رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده بانوان R2 کلاس SH1، در مرحله مقدماتی با کسب ۶۱۷ امتیاز راهی مرحله فینال شد و در جایگاه هشتم قرار گرفت.

این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکار ( ۷۱ مرد و ۵۴ زن) از ۲۷ کشور به میزبانی کره جنوبی برگزار می‌شود.

ساره جوانمردی، رقیه شجاعی، نسرین شاهی، محمدرضا میرشفیعی و فائزه احمدی نمایندگان ایران در جام جهانی هستند.

هدایت این تیم را حسین امیری بر عهده دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جایگاه هشتم نماینده ایران در جام جهانی پاراتیراندازی
  • امید افغانستان برای حضور در جام جهانی فوتسال
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌ها
  • وضعیت اضطراری؛ شرایط خیلی امیدوار کننده نیست / سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک
  • اولین قهرمانی لیگ به حزباوی رسید
  • ازبکستان امید سه کشور را ناامید نکرد!
  • ازبکستان حریف ایران شد/ امید ۴ تیم به جام جهانی فوتسال
  • صعود یوزهای ایرانی به نیمه‌نهایی با کم‌ترین دردسر / ازبکستان حریف احتمالی شاگردان شمسایی
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • میلان ۱-۲ اینتر: دومین ستاره روی پیراهن نراتزوری