Web Analytics Made Easy - Statcounter

«احمد مرزبان» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ۱۱۷ هزار مترمربع از این زمین برای استقرار یک‌هزار و ۵۰۳ واحد مسکونی ویژه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تخصیص یافته است.

وی اظهار داشت: ۳۱ هزار و ۶۳۹ مترمربع زمین نیز برای ساخت ۵۲۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد امام استان در نظر گرفته شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: پس از گذراندن مراحل واگذاری زمین به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کمیته امداد امام خمینی (ره) مطابق مقررات به متقاضیان واجد شرایط ثبت‌نام شده در طرح اقدام ملی، زمین واگذار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرزبان افزود: اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی با توجه به نیازسنجی صورت گرفته در  شهرهای استان از جمله ساوه، غرق آباد، خمین، محلات، نیم ور، دلیجان، نراق، شازند، مهاجران، توره، مامونیه، زاویه، پرندک، تفرش، کمیجان، آشتیان، خنداب و فراهان اقدام به تامین زمین کرده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: تامین زمین برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن طبق برنامه‌های دولت و وزارت راه و شهرسازی با هدف سهولت دسترسی افراد به ویژه گروه‌های کم درآمد جامعه و به‌منظور بهبود کمی وکیفی مسکن انجام شده است.

ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن ۲۶ آذر در استان مرکزی انجام شد.

استان مرکزی ۱۲ شهرستان و یک‌میلیون و ۴۴۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها استان مرکزی راه و شهرسازی مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی راه و شهرسازی مسکن استان مرکزی راه و شهرسازی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۵۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز آماده سازی زمین های نهضت ملی مسکن در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  روح الله اکبری دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی از آغاز عملیات آماده سازی  ۳۰۰ هکتار از اراضی نهضت ملی مسکن در ۴ سایت استان سمنان خبرداد و گفت:  در سفر رئیس جمهور به استان سمنان دو هزار و ۵۸ واحد مسکونی افتتاح و یک هزارو ۱۵۸ قطعه زمین در طرح جوانی جمعیت به واجدین شرایط اهدا می‌شود.
وی افزود: در کشور هم عملیات ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد مسکونی  آغاز شده و تا کنون ۵۰۰ هزار واحد به متقاضیان تحویل داده شده است.
اکبری بابیان اینکه ۷۲ هزار هکتار زمین شهری و ۵۰ هزار هکتار زمین روستایی در کشور در حال تامین است : از این میزان ۳۷ هزارو ۷۰۰ هکتار زمین شهری در حال طراحی و اجرا و ۲۴ هزار هکتار در مرحله ساخت است.
وی تصریح کرد: ۶۰۰هزار قطعه زمین روستایی  هم تامین شده که از این تعداد ۴۰۰ هزار در سامانه بارگزاری و ۸۰ هزار قطعه تحویل مردم داده شد.
دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی گفت: عملیات بهسازی و نوسازی مسکن روستایی ۴۹۰ واحد آغاز شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یک میلیون قطعه زمین به متقاضیان مسکن ملی در روستاها واگذار می‌شود
  • آغاز آماده سازی زمین های نهضت ملی مسکن در سمنان
  • شمار واحدهای نهضت مسکن ملی از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار گذشت
  • تأمین زمین ۷۵ هزار متقاضی مسکن حمایتی در خوزستان
  • جهش ۲۲ پله‌ای فارس در اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • واگذاری ۴۶۰ زمین در ادامه‌ اجرای طرح ملی مسکن در بردسیر
  • ۹۷۰ واحد مسکونی در شاهرود به متقاضیان واگذار می‌شود
  • ۹۰۰ قطعه زمین در راستای طرح جوانی جمعیت در امیرکبیر واگذار شد
  • واگذاری ۲ هزار و ۸۰۰ قطعه زمین در استان قزوین 
  • اراضی بیش از یک میلیون واحد نهضت ملی مسکن تامین شد