Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر آکادمی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: پیروزی تیم نونهالان در بازی امروز کار مهمی بود که انجام دادند. البته همه ما هنوز از شنیدن خبر درگذشت نادر باقری در شوک هستیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمد پنجعلی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: بازی امروز در حالی انجام شد که ما واقعا بابت شنیدن خبر درگذشت نادر باقری، هنوز شوکه بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باورش سخت است که یک دفعه بشنوی یک آدمی که این قدر فعال و سرزنده بود دیگر در میان ما نیست.

وی ادامه داد: دیروز وقتی خبر را به من دادند باورم نمی‌شد. تا حدود ساعت ۱۴ دیروز در بیمارستان پیش او بودم. طوری نبود که فکر کنی چنین اتفاقی می‌افتد. غیر از تسلیت به خانواده‌اش و همه پیشکسوتان به ویژه دوستان و همبازیان سابقش، نمی‌توانم چیزی بگویم.

مدیر آکادمی فوتبال پرسپولیس با اشاره به بازی امروز نونهالان پرسپولیس خاطرنشان کرد: کادر فنی و بازیکنان تیم کار مهم و بزرگی انجام دادند. نونهالان استقلال در مکان سوم و قبل از این بازی در کورس بودند. آقایان مسعود زارعی و نبی ا... باقریها کار مهمی انجام دادند. فقط بحث نتیجه نبود. من بابت بازی خوب تیم خوشحالم. در رده پایه فقط نتیجه مهم نیست و همه مسایل را با هم دنبال می‌کنیم. کار تیم نونهالان هم واقعا جای تقدیر و تشکر دارد و این پیروزی را به آنها تبریک می‌گویم.

پنجعلی تصریح کرد: در دور برگشت لیگ‌های پایه تهران در دربی‌ها شکست نداشتیم. البته مشکلات داریم ولی بچه ها واقعا با غیرت و تعصب بازی می‌کنند. ما هم سعی می‌کنیم در آنها انگیزه ایجاد کنیم. ضمن آن که واقعا استعدادهای آینده دار خیلی خوبی را در رده های سنی مختلف تیم‌های پایه پرسپولیس داریم که اگر روند خودشان را حفظ کنند و فرصت پیدا کنند، قطعا نظرها را جلب خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی پیشکسوتان فوتبال پرسپولیس کادر فنی و بازیکنان مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۶۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امشب در نمایشی عالی موفق شد برابر چلسی به پیروزی ۵-۰ برسد. توپچی‌ها موقعیت‌های زیادی خلق کردند و توانایی بیشتر کردن اختلاف را داشتند اما درنهایت بازی با همان پنج گل خاتمه یافت. آنها اکنون در صدر جدول با منچستر سیتی فاصله‌ای ۴ امتیازی دارند و باید منتظر باشند سیتیزن‌ها بازی‌های معوقه‌شان را برگزار کنند. میکل آرتتا پس از این برد پرگل در نشست خبری درباره بازی امشب صحبت کرد.

نظرتان در مورد بازی؟
یک نمایش بزرگ. من فکر می‌کنم که در مجموع و به‌صورت انفرادی در مقابل یک تیم واقعا خوب که در فرم عالی بود و قرار بود ما را تحت فشار بگذارد عالی بودیم. ما واقعا خوب عمل کردیم. از نیمه اول خوب بودیم و با شجاعت زیادی بازی می‌کردیم. امروز از نتیجه واقعا خوشحالم، روز خوبی برای هواداران ما نیز هست. خیلی خوشحالم.

پوچتینو و عملکرد چلسی؟
من او و تمام چیزهایی که تجربه کرده و در حال گذراندن است را درک می‌کنم. او کار فوق‌العاده‌ای در چلسی انجام می‌دهد. آنها مستحق پیروز شدن در تمام ۷ دیدار اخیرشان بوده‌اند.

عملکرد تیم؟
در نیمه اول کمی شلخته بودیم. مخصوصاً در هنگام مالکیت توپ و دفاع کردن. دو موقعیت بزرگ به آنها دادیم که دوست نداشتم. نیمه دوم بسیار بهتر و بانظم‌ بیشتری بازی کردیم.

خلق موقعیت‌های زیاد؟
بله فرصت‌های بسیار زیادی برای گلزنی داشتیم اما نتوانستیم از همه آنها استفاده کنیم. این یک نکته منفی در بازی امشب است. دوست داشتم مهاجمان بهتر از موقعیت‌ها استفاده کنند. به‌نظرم نتیجه می‌توانست متفاوت‌تر از نتیجه نهایی باشد.

دیگر خبرها

  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!
  • پرسپولیس سوگلی آقایان است؛ استقلال کمر خم نمی‌کند!
  • کلوپ: همه چیز از باخت به یونایتد شروع شد
  • استارت پرسپولیس برای ایرالکو
  • جمشیدیان: رضا فتاحی سرمربی بود، سپاهان بهتر نتیجه می‌گرفت!
  • خداداد عزیزی: استقلالی ها به خاطر سوءظن به پرسپولیس ناراحت و نگرانند | با احترام به یحیی، تیم اوسمار واقعا بهتر است
  • اینزاگی: این دربی میلان خیلی خاص است
  • پیولی: هر کاری می‌کنیم تا اینتر برنده دربی نباشد
  • درخشش باورنکردنی فرصت‌سوز پرسپولیس؛ تو واقعا همونی؟