Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@00:05:19 GMT

آیا به این تیم امید باید امیدوار بود؟

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۴۶۲۹۵

آیا به این تیم امید باید امیدوار بود؟

تیم امید ایران در اولین بازی برابر ازبکستان نمایشی امیدوار کننده داشت به طوری که می توان انتظار داشت این تیم به دور بعدی مسابقات صعود کند.

به گزارش" ورزش سه" حمید استیلی تیمش را در با همان 1-3-2-4 که وعده داده بود به میدان فرستاد و متکی به همان روش دفاع و ضدحمله بود. امیدها بازی را با پرس روی توپ آغاز کردند و همین فشار در دقایق ابتدایی بازی باعث شد که دروازه بان و مدافعان ازبکستان دچار اشتباه هایی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما هر چه از زمان بازی گذشت مهاجمان تیم امید بیشتر به خط نیمه زمین نزدیک شدند ، ازبکستان بالطبع جلوتر آمد و به دروازه ایران نزدیکتر شد اما موقعیت های خطرناک تری نصیب ایران شدند. بازیکنان امید اگر در این بازی از فرصت های مسلمی که گیرشان آمده بود به خوبی استفاده کرده بودند نتیجه می توانست دستکم سه بر یک باشد.


چاله در هافبک دفاعی


اما بازی تیم امید برابر ازبکستان خالی از ایرادات فنی نبود. در خط هافبک تیم ایران دچار سردرگمی هایی بود. گاهی فاصله بین مدافعان و هافبک های دفاعی به حدی زیاد می شد که توپ های دوم و سوم نیز به هافبک های ازبکستانی می رسید. تیم امید ایران از نبود یک هافبک دفاعی تخصصی در این پست لااقل در بازی برابر ازبکستان رنج برد. یکی از دلایل آن می تواند عدم هماهنگی و بازی دو بازیکن غیرمتخصص در این پست باشد.


نبود بازیکنی در پست هافبک که بتواند بین مدافعان در حال رفت و آمد بوده و توپ را از دفاع به هافبک بیاورد باعث شد تیم ایران در بخش زیادی از بازی روی به روش بازی مستقیم بیاورد. در این روش تیم ایران درواقع مجبور است از بخش مهمی از توانایی های تهاجمی اش چشم پوشی کند تا بتواند تنها توپ را به زمین حریف برساند.


محبی فعال ترین بازیکن ایران در بازی مستقیم بود اما او و دیگر بازیکنان خط تهاجمی ایران بازیکنانی هستند که می توانند روی زمین بازی خوبی انجام بدهند. تیم ایران نیاز دارد تا در خط حمله توپ بیشتری در اختیار داشته باشد. بازیکنانی مثل قائدی، محبی، شجاعی ، شکاری و الهیار با هماهنگی در بخش تهاجمی می توانند از هر دفاعی عبور کرده و موقعیت های زیادی را خلق کنند.


نمایش تیم ایران در بازی برابر ازبکستان از چند جهت امیدوار کننده بود. اولین موضوعی که شاید کمتر به چشم آمد این بود که ازبکستان در این بازی تحت تاثیر نام و انرژی برتر ایران قرار داشت. این نشان می داد که از نظر روانی حریفی مثل ازبکستان تحت تاثیر توانایی های تیم ایران است.


بخشی از این ماجرا به حضور بازیکنان نامدار در ترکیب تیم امید برمی گردد. تیم ایران  از نظر کیفیت بازیکن یکی از بهترین تیم های این دوره است. این موضوع باید تیم امید را به خودباوری برساند که توانایی انجام کارهای مهم را دارد.


تیم المپیک حالا ترسش از حضور در این تورنمنت ریخته است و می تواند با تمرکز بالاتری به بازی های بعدی فکر کند. این تیم با توجه به سطح تجربی بالایی که چه روی نیمکت مربیان و چه در لیست بازیکنانش دارد می تواند به رفتن به المپیک هم فکر کند.

تیم امید ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم امید ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۶۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال این بازیکن را تا آذر ماه از دست می‌دهد

آفتاب‌‌نیوز :

در نیمه اول بازی استقلال مقابل مس رفسنجان اتفاق تلخی برای این تیم به وقوع پیوست که شوک بزرگی برای جواد نکونام بود، اما چاره‌ای جز پذیرفتن شرایط ندارد. مهدی مهدی پور هافبک آبی‌پوشان که بازی‌های خوبش در این فصل رضایت سرمربی تیم را هم جلب کرده بود، پیش از پایان نیمه اول به شدت دچار آسیب دیدگی شد و او را با برانکارد از زمین خارج کردند. در معاینات پشکی نیز مشخص شد زانوی مهدی‌پور آسیب بسیار شدیدی دیده و باید زیر تیغ جراحی برود.

آخرین خبر‌های رسیده حکایت از آن دارد که هافبک اصفهانی استقلال هفته آینده و پس از اینکه تورم زانویش به طور کامل مرتفع شد به اتاق عمل خواهد رفت و از شر این مشکل خلاص می‌شود. البته مهدی پور دوره نقاهت طولانی را پیش رو خواهد داشت و بعید به نظر می‌رسد تا آذر ماه امسال بتواند در میادین ظاهر شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • انتقاد پیشکسوت استقلال از مدیر عامل پرسپولیس
  • صادقی: آقای درویش برای شما زشت است!
  • نساجی با درخشش یک برزیلی امیدوار به بقاست
  • ستاره سابق استقلال راضی از ازدواج و تاهل!
  • جنجال دقایق پایانی و محرومیت سرپرست هوادار
  • استقلال این بازیکن را تا آذر ماه از دست می‌دهد
  • پرسپولیس امیدوار به توقف استقلال
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - افغانستان در جام ملت‌ها
  • استقلالی‌ها امیدوار به بازگشت کوین یامگا
  • فوتبال امید‌های آسیا در قطر؛ استارت مدعیان با پیروزی، توقف استرالیا