Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@19:23:11 GMT

شجاعی: ازبک ها از ما می‌ترسیدند

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۴۶۶۴۰

شجاعی: ازبک ها از ما می‌ترسیدند

علی شجاعی مهاجم تیم امید اعتقاد دارد که بازیکنان ازبکستان از تیم ایران می‌ترسیدند.

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم تیم امید در ابتدای صحبت هایش عنوان کرد: خیلی خوب بازی را شروع کردیم و در ادامه هم خوب بودیم. اگر موقعیت های ما گل می‌شد می‌توانستیم با سه گل ازبک را ببریم و کاملا از تیم ما ترس داشتند و شروع ما باعث شد که اینطور باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علی شجاعی همچنین افزود: اما متاسفانه روی پنالتی گل خوردیم و خداراشکر که توانستیم خیلی زود به بازی برگردیم. حداقل چیزی که باید از این بازی می‌گرفتیم مساوی بود . ما خیلی خیلی سرتر از ازبکستان بودیم که این نوید روزهای خوب را میدهد.

علی شجاعی نساجی مازندران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علی شجاعی نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۶۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از سایت رسمی باشگاه رم ایتالیا؛ مهاجم ایرانی تیم فوتبال آاس رم در مورد دیدار مقابل بولونیا گفت: من وقتی به بازی آمدم به وظیفه ام عمل کردم.   سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال رم ایتالیا در مورد گلزنی در دیدار مقابل بولونیا گفت: بازیکن ذخیره‌ای که به زمین می‌آید وظیفه دارد در این شرایط به تیم کمک کند و من هم سعی کردم در دقایقی که در زمین بودم این کار را انجام دهم.   وی گفت: در بازی شب گذشته بولونیا بازی خوبی به نمایش گذاشت به هر حال این فوتبال است و شما گاهی برنده می‌شوید و گاهی می‌بازید، اما ما برای ۳ امتیاز به زمین رفته بودیم و در ادامه هم بسیار سخت بازی‌ها را دنبال می‌کنیم، اما در بازی بولونیا شایسته بود و پیروز شد.

دیگر خبرها

  • امید افغانستان برای حضور در جام جهانی فوتسال
  • شجاعی: به لیگ یکی بودن حریف توجه نمی‌کنیم
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • ازبکستان ۲ - ۱ ویتنام/ ازبک‌ها حریف ایران شدند
  • ازبکستان امید سه کشور را ناامید نکرد!
  • ازبکستان حریف ایران شد/ امید ۴ تیم به جام جهانی فوتسال
  • عراق، قرقیز و افغانستان در انتظار برد ازبک‌ها
  • تکلیف سهمیه جام‌جهانی در صورت صعود ازبک/ احتمال برگزاری دو فینال
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم