Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قراگاه استانی شهید شهرامفر استان کردستان گفت: حمله موشکی سپاه پاسخ محکمی به جنایت آمریکا در به شهادت رساندن سپهبد سلیمانی و هم‌رزمانش داد و قطعاً باید منتظر حملات کوبنده‌تر و دردناک‌تر برای نابودیشان باشند. ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۵ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

سردار محمد حسین رجبی، فرمانده قراگاه استانی شهید شهرامفر استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج، ضمن قدردانی از حمله شجاعانه موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع تروریستی نیروهای آمریکایی و تروریست‌ها اظهار داشت: کوچکترین تحرک دشمنان و اقدام علیه ایران مصادف با نابودی آمریکاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حمله موشکی سپاه پاسخ محکمی به جنایت آمریکا در به شهادت رساندن سپهبد سلیمانی و هم‌رزمانش داد و قطعاً باید منتظر حملات کوبنده‌تر و دردناک‌تر برای نابودیشان باشند.

فرمانده قراگاه استانی شهید شهرامفر استان کردستان گفت: موشک‌های سپاه چنان دقیق و ماهرانه به هدف و مواضع آمریکای تروریست اصابت کرد که هیچ کدام از آنان نتوانستند واقعیت را انکار یا توجیه کنند و این بیانگر قدرت و توان موشکی ایران است.

قدردانی مردم کردستان از سیلی محکم سپاه به آمریکا / این حمله ‌آغازگر پاسخ‌های کوبنده‌تر و سخت‌تر بود‌قدردانی نماینده کردستان در مجلس خبرگان از حمله مقتدرانه سپاه به آمریکای جنایتکار؛ آفرین به غیرتتان

وی گفت: وقتی‌که «غیرت و ایمان» وجود داشته، تسلیحات نظامی نیز کاربرد و کارایی خاصی داشته همانطور که پاسخ کوبنده سپاه اقتدار و عظمت نظام را بار دیگر به دنیا نشان داد.

سردار رجبی یادآور شد: حمله موشکی سپاه پاسداران تنها بخشی از قدرت و اراده سبزپوشان بود و باید دشمنان از این لحظه برای نابودی و راندشان از منطقه لحظه‌شماری کنند چراکه دیگر در هیچ نقطه‌ای از جهان امنیت نخواهند داشت.

انتهای پیام/481/ش

R7848/P/S6,66/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۶۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد بولتون از بایدن برای فشار بر اسرائیل

جان بولتون مشاور سابق امنیت ملی آمریکا، جو بایدن را به دلیل فشارهای فزاینده بر رژیم صهیونیستی مورد انتقاد قرار داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، جان بولتون مشاور سابق امنیت ملی آمریکا، روز گذشته جو بایدن را به دلیل فشارهای فزاینده بر اسرائیل برای انجام ندادن اقدامات بیشتر علیه ایران، مورد انتقاد شدید قرار داد.

وی در یک مصاحبه رادیویی اظهار کرد من فکر می کنم آنچه که اسرائیل انجام داد، خوب بود. من تصور می کنم اسرائیلی ها تحت فشار زیادی هستند. منظورم فشار زیادی از سوی جو بایدن است تا اقدامات بیشتری علیه ایران انجام ندهند و من گمان می کنم این موقعیت سختی برای قرار گرفتن در آن است.

وی ادامه داد حتی در کابینه جنگ اسرائیل نیز مردم معتقدند که بنی گانتس رهبر مخالفان می خواهد اقدامات بیشتری انجام دهد و من فکر می کنم آنها باید این کار را انجام دهند. من فکر می کنم ایران بسیار بسیار خوش شانس است.

بولتون: حملات ایران شکست بازدارندگی اسرائیل و آمریکا بود

 

براساس این گزارش، به رغم آنکه مقامات اسرائیل پیشتر تهدید به دادن پاسخی محکم به حمله اخیر تلافی جویانه ایران به سرزمین های اشغالی کرده بودند، در ساعات ابتدایی صبح جمعه 31 فروردین برخی منابع غربی و صهیونیستی در پی گزارش‌هایی از شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان مدعی حمله موشکی اسرائیل شده بودند. با وجود این، منابع آگاه به تسنیم گفتند که علیرغم شایعات هیچ گزارشی مبنی بر اینکه انفجار بزرگی در اصفهان رخ داده و یا موشکی اصابت کرده باشد وجود ندارد.

به گزارش تسنیم، بر اساس گفته این منابع، با توجه به سطح بالای حساسیت، پدافند شلیک‌هایی را در اطراف پایگاه هوایی اصفهان انجام داده است اما صرفاً احتمال موضوع ریزپرنده مطرح است، اگر چه این موضوع نیز هنوز قطعی نشده است.

همچنین منابع موثق تاکید می‌کنند که تاسیسات هسته‌ای در استان اصفهان در امنیت کامل است و گزارش برخی رسانه‌های خارجی درباره حادثه در این تأسیسات نادرست است.

در همین راستا آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز جمعه در بیانیه‌ای تأیید کرد که هیچ آسیبی به سایت‌های هسته‌ای ایران وارد نشده است.

در این بیانیه آمده است: «آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تأیید می‌کند که هیچ خسارتی به سایت‌های هسته‌ای ایران وارد نشده است. مدیر کل، رافائل گروسی همچنان خواستار خویشتنداری حداکثری از همه است و تأکید می‌کند که تأسیسات هسته‌ای هرگز نباید در درگیری‌های نظامی هدف قرار گیرند. آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اوضاع را از نزدیک رصد می‌کند.»

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در نیویورک به سر می‌برد، در گفت‌وگو با شبکه سی ان ان، نسبت به هرگونه اقدام نظامی علیه ایران، به رژیم اسرائیل هشدار داد.

او گفت: «در صورتی که رژیم اسرائیل دوباره دست به ماجراجویی بزند و علیه منافع ایران اقدام کند، پاسخ بعدی ما فوری و در سطح حداکثری خواهد بود».

وزیر خارجه ایران با اشاره به جنایت حمله به ساختمان کنسولی سفارت ایران در دمشق گفت که ایران امیدوار است که اسرائیل «خطای فاحش قبلی» را تکرار نکند.

بامداد شنبه 25فروردین، روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد که در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه ده‌ها فروند موشک و پهپاد را به‌سمت اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی شلیک کرد.

این عملیات در پاسخ به حمله روز 13 فروردین رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق و شهادت مستشاران ارشد ایرانی در این کشور است.

همچنین پاسخ گسترده موشکی و پهپادی ایران به حمله رژیم اسرائیل به ساختمان کنسولی ایران در دمشق بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های جهان داشت و به تیتر یک اکثر رسانه‌ها تبدیل شد.

در همین حال جو بایدن رئیس جمهور آمریکا با بی‌سابقه خواندن پاسخ موشکی و پهپادی ایران به رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که این حملات تأسیسات نظامی اسرائیل را هدف قرار داده است.

وی با محکوم کردن این پاسخ موشکی و پهپادی قاطع ایران گفت: با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل تلفنی صحبت کردم تا بر پایبندی شدید ایالات متحده به امنیت اسرائیل تأکید کنم.

وی مدعی شد: به اسرائیل برای سرنگونی تمام پهپادها و موشک‌های شلیک‌شده به‌لطف سامانه‌هایمان که برای انهدام موشکهای بالستیک در منطقه مستقر کرده‌ایم، کمک کردیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پاسخی کوبنده در انتظار رژیم صهیونیستی
  • اروپا ایران را در پی حمله به اسرائیل تحریم می کند؟ | اقدام اتحادیه اروپا علیه تولید و صادرات پهپادها و موشکی‌های ایرانی
  • سردار بلندپایه سپاه: در عملیات‌های بعدی از موشک‌های پیشرفته تری استفاده می‌کنیم
  • از پایگاه مخفی آمریکایی‌ها در صحرای نقب چه می‌دانید؟
  • قدردانی دانش‌آموزان خاتم از نیرو‌های سپاه 
  • همه پاسخ‌های سخت ایران
  • تبیین ابعاد عملیات وعده صادق توسط بیش از ۱۳ هزار استاد دانشگاه‌/ به دهن‌کجی دشمنان پاسخ کوبنده داده می‌شود
  • سردار فدوی: به کوچکترین حمله پاسخ قاطع می دهیم /در اوج آمادگی قرار داریم
  • انتقاد بولتون از بایدن برای فشار بر اسرائیل
  • سردار فدوی: موفقیت ایران در حمله موشکی بسیار بزرگ بود