Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرونده حضور برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس در تیم ملی، روز گذشته و با حرف های اعضای هیئت رئیسه فدراسیون رسما بسته شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در شرایطی که بعد از فسخ قرارداد فدراسیون فوتبال با مارک ویلموتس، این سرمربی کروات به دلیل آشنایی با فوتبال ایران و نتایج مثبت در دوران حضور در پرسپولیس، بیشترین شانس را در بین گزینه ها داشت، با پایان کار تاج در فدراسیون، این پروژه به سمت دیگری هدایت شده و عملا با حرف های دیروز هیئت رئیسه عملا مشخص شد که برانکو جایی در آینده تیم ملی نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علت اصلی برهم خوردن توافق های اولیه که میان تاج و برانکو برقرار شده بود، درخواست سرمربی سابق تیم ملی و پرسپولیس برای حل پرونده پرسپولیس پیش از بازگشت وی به ایران است. برانکو اینطور استدلال می‌کرد که اگر تا قبل از حضور در ایران، تکلیف این پرونده مشخص نشود، در صورت انتخاب به عنوان سرمربی تیم ملی، باید از خیر دستمزد یک سال گذشته بگذرد. چرا که نمی‌تواند به عنوان عضوی از فوتبال ایران، نمی‌تواند پرونده پرسپولیس را پیش ببرد. با این حال مذاکرات بین طرفین باتوجه به دستمزد درخواستی برانکو برای دوره حضور وی در تیم ملی، با درنظر داشتن شرایط اقتصادی فعلی ایران، پیش نرفت تا او و فدراسیون همزمان به این نتیجه برسند که باید در مسیر دیگری گام بردارند.

البته هنوز کسی رسما پایان پروژه برانکو و تیم ملی را اعلام نکرده اما به نظر می‌رسد فرصت کوتاهی که می‌شد از آن برای همکاری مجدد استفاده کرد به سر آمده و کشتی بان را سیاستی دگر آمده است. سیاستی که نگاه آن به بازار داخلی و استفاده از مربیان داخلی دارد.

از نگاه مدیران فدراسیون، تعامل مالی با مربیان داخلی آسان تر است و باتوجه به مشکلات پیش آمده با استراماچونی، کالدرون، ویلموتس و… و کمبود منابع ارزی در ایران، بهتر است دیگر ریسک مالی صورت نگیرد. بنابراین فعلا نامزدهای اصلی سرمربیگری تیم ملی، شامل علی دایی، یحیی گل محمدی و امیر قلعه نویی هستند.

باتوجه به وضعیت خاص تیم ملی در رقابت های مقدماتی جام جهانی در دور اول، باید دید که در نهایت این تصمیم جدید کِی گرفته خواهد شد و کدام مربی هدایت تیم ملی را در دست می‌گیرد.

در مجموع و با اتفاقات رخ داده، حالا باید باشگاه پرسپولیس نیز روی پرونده مالی خود با برانکو ایوانکوویچ، نظر ویژه ای داشته باشد و به سرعت عملیات حل آن را آغاز کنند. چرا که ممکن است با این لغو توافق، اخطارهای فیفا هرچه سریع‌تر از راه برسند و جریمه هایی سنگین را پیش روی پرسپولیس قرار بدهند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۶۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد

به گزارش خبرگزاری مهر، یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر بانوان شطرنج ایران یادواره شهید آرمان علی وردی با ۷۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال جایزه نقدی از پنج‌شنبه ۳۰ فروردین‌ ماه به مدت ۶ روز در محل فدراسیون شطرنج برگزار شد.

لیگ برتر شطرنج بانوان ایران که با حضور ۸ تیم باشگاه نخبگان، باشگاه شطرنج افلاک، باشگاه پیشگام نوین رایمند شهرضا، باشگاه پیشگام نوین تهران، باشگاه اندیشه نوین ساری، باشگاه فیل خوب اراک، باشگاه ابتکار لنگرود و دانشگاه تهران آغاز به کار کرد در نهایت با قهرمانی باشگاه نخبگان گیلان به پایان رسید.

در پایان آیین اختتامیه لیگ برتر شطرنج بانوان کشور با حضور مسئولان فدراسیون شطرنج و اعضاء تیم‌ها برگزار و جام و مدال و حکم و جوایز این رقابت‌ها به عنوان‌داران از سوی مسئولان فدراسیون شطرنج اعطاء شد.

کد خبر 6087185

دیگر خبرها

  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • با این سرمربی خیلی به حضور در المپیک خوش‌بینم
  • سرمربی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد
  • فوری | مربی تیم ملی، سرمربی تراکتور شد | تصمیم غیرمنتظره؛ پرونده یحیی بسته نشده!
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون