Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@18:51:43 GMT

استقلال 1 - پرسپولیس 3؛ پیروزی بزرگ در دربی

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۴۷۱۷۷

دربی نونهالان استقلال و پرسپولیس به سود شاگردان سرخ‌ها به پایان رسید و آنها به یک برد شیرین دست یافتند.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که تیم بزرگسالان پرسپولیس چندان به سود این تیم نیست و آنها درگیر ماجرای مربوط به بازگشت کالدرون و حضور در نقل و انتقالات هستند، در دربی نونهالان به یک برد شیرین دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دیدار دربی نونهالان لیگ برتر تهران امروز میان دو تیم استقلال و پرسپولیس به میزبانی آبی‌ها در استادیوم امام رضا برگزار شد و در شرایطی که تصور می‌شد با توجه به شرایط بهتر شاگردان سید داوود حسینی، آبی‌ها به پیروزی شیرینی دست یابند، این سرخ‌ها بودند که در نهایت با نتیجه جالب توجه 3 -1 به برتری دست یافتند. دیدار رفت دو تیم به میزبانی پرسپولیس و در زمین شهید اسماعیلی با تساوی بدون گل خاتمه یافته بود.

 

استقلال که تا پیش از این بازی با 15 برد از آن خود کرده بود و برترین خط هجومی لیگ (55 گل) را در اختیار داشت و نیکان اکبری نیز با 21 گل آقای گل محسوب می‌شد، مقابل نونهالان پرسپولیس قرار گرفت که پیش از حضور مسعود زارعی و نبی اله باقری‌ها به عنوان مربیان جدید روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذاشت و با تنها 7 برد در جایگاه دهم جدول جا گرفته بود. در ترکیب استقلال نفرات جالب توجهی حضور داشتند که از جمله آنها می‌توان به آرشا شکوری، پسر هادی شکوری، مدافع سابق استقلال اشاره کرد و همچنین علی میرشفیعیان، پسر محمدرضا میرشفیعیان کاپیتان سابق تراکتور نیز دیگر چهره حاضر در ترکیب استقلال بود. آرشا شکوری که برخلاف پدرش که به عنوان مدافع در فوتبال ایران مطرح شده بود، در پست دروازه‌بانی برای نونهالان استقلال بازی کرده و تا به اینجای فصل نیز با آمار جالب توجه 13 کلین شیت طی 17 بازی، جزو نفرات تاثیرگذار آبی‌پوشان محسوب می‌شد که البته در دربی نتوانست نمایش خوبی از خود به جا بگذارد و در نهایت سه گل دریافت کرد.

 


پرسپولیس اما بعد از باخت 9 بر صفر برابر شاهین که سنگین‌ترین شکست این تیم محسوب می‌شد تغییراتی در نیمکت خود شکل داد و با جدایی فرامرز سلطانی، هدایت این تیم برعهده مسعود زارعی و نبی اله باقری‌ها دو مدافع سابق پرسپولیس در فصل هفتم لیگ برتر سپرده شد. کادرفنی جدید پرسپولیس بعد از سه تساوی پیاپی طی هفته‌های اخیر، اولین پیروزی خود را در دربی کسب کردند.


در این دیدار ابتدا رضا رضاییان در دقیقه 11 برای پرسپولیس گل زد و نیکان اکبری به عنوان آقای گل این فصل در دقیقه 38 بازی را به تساوی کشاند تا دو تیم با نتیجه یک – یک راهی رختکن شوند. در نیمه دوم اما باز این پرسپولیس بود که با تعویض طلایی خود در دقیقه 65 توسط امیرحسین لاهوتی به گل دوم دست یابد. بعد از گل دوم پرسپولیس، استقلال حملات پردامنه‌ای روی دروازه پرسپولیس شکل داد و بارها در آستانه دستیابی به گل پیش رفت اما ابوالفضل توحیدی در دقیقه 85 و روی ضدحمله گل سوم پرسپولیس را به ثبت رساند. یکی از چهره‌های برتر پرسپولیس در این بازی امیرمحمد غفرانی، هافبک وسط سرخپوشان بود که بارها مورد تمجید کادرفنی قرار گرفت و با نمایشی دیدنی در میانه میدان، سهم زیادی در پیروزی تیمش داشت.

 


استقلال با این شکست، چهارمین باخت خود در این فصل را تجربه کرد، آبی‌ها اکنون در رده سوم جدول حاضر هستند و این در حالیست که پرسپولیس با دستیابی به این برد در رده دهم به کارش در این هفته خاتمه داد.
اصغر حاجیلو و علیرضا اکبرپور از پیشکسوتان استقلال در این بازی از جایگاه ویژه تماشاگر دیدار بودند.

 

دربی (داربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دربی داربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۷۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس

بالاخره بعد از سال‌ها دو باشگاه پرسپولیس و استقلال واگذار شدند. پرسپولیس به کنسرسیومی از ۶ بانک داده شد و استقلال به هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس واگذار گردید. نکته جالب در خصوص این واگذاری‌ها بدهی سنگین باشگاه استقلال به مالک جدید پرسپولیس است. بانک شهر که بیشترین سهام پرسپولیس را در اختیار دارد و حتی قرار است بیشترین عضو را در هیئت مدیره داشته باشد، طی دو سه سال اخیر وام‌های سنگینی به پرسپولیس و استقلال داده و به نوعی اسپانسر دو باشگاه هم بود. مدیران استقلال طی چند سال گذشته چندین بار از این بانک وام گرفتند و در حال حاضر هم بدهی سنگینی به بانک شهر دارند.

آبی‌ها چیزی در حدود ۱۸۶ میلیارد تومان به بانک شهر بدهی دارند و برای گرفتن وام هم سند ورزشگاه مرغوبکار را گرو گذاشتند. شاید ماجرای مالکیت این بانک بر باشگاه پرسپولیس به زودی به ضرر استقلالی‌ها تمام شود و این باشگاه را با مالک جدید قرمز‌ها وارد چالش بزرگی کند. حال باید دید حالا که بانک شهر مالکیت پرسپولیس را برعهده گرفته، چطور می‌خواهد با رقیب سنتی کنار بیاید و آیا این موضوع برای باشگاه استقلال مشکل ساز خواهد شد یا خیر.

بعد از گرفتن وام، باشگاه استقلال به صورت ماهیانه اقساط سنگینی را پرداخت می‌کرده و هنوز هم باید این اقساط را پرداخت کند. البته مشخص نیست در این زمینه باشگاه استقلال اقساط خود را به موقع پرداخت کرده و یا اینکه در پرداخت اقساط وام‌های گرفته شده تاخیر داشته است.

منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • ادامه آمار جادویی حسن‌زاده در تیم ملی
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • ناگفته های خسرو حیدری از دربی جام حذفی
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی
  • ششمین برد متوالی اینتر مقابل میلان و برابری با رکورد بیشترین پیروزی پیاپی در دربی دلامادونینا