Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-23@11:02:18 GMT

دستور رئیسی برای پیگیری سریع حادثه اتوبوس

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۴۷۳۱۱

دستور رئیسی برای پیگیری سریع حادثه اتوبوس

رئیس قوه قضاییه طی دستوری به رئیس کل دادگستری مازندران، ضمن تسلیت به بازماندگان سانحه واژگونی اتوبوس مسافربری تهران-گنبد، تسریع در اقدامات قضایی مربوط به این پرونده را مورد تاکید قرار داد.

قدس آنلاین: رئیس قوه قضاییه طی دستوری به رئیس کل دادگستری مازندران، ضمن تسلیت به بازماندگان سانحه واژگونی اتوبوس مسافربری تهران-گنبد، تسریع در اقدامات قضایی مربوط به این پرونده را مورد تاکید قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در دستور حجت الاسلام والمسلمین رئیسی به رئیس کل دادگستری مازندران، از وی خواسته شده ضمن اعلام تسلیت به بازماندگان و عیادت و پیگیری درمان مصدومان این حادثه، هرچه سریعتر علل و عوامل بروز سانحه واژگونی اتوبوس مسافربری تهران-گنبد شناسایی شده و در اقدامات قضایی مربوط به آن تسریع صورت گیرد.

این گزارش حاکی است در ابلاغ مذکور از رئیس کل دادگستری مازندران خواسته شده که آخرین نتایج پیگیری‌ها در اسرع وقت به اطلاع رئیس قوه قضاییه رسیده شود.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حجت الاسلام والمسلمین رئیسی حادثه سقوط اتوبوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۷۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم‌شهر بازداشت شد

رئیس کل دادگستری مازندران از بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی شهرستان قائم‌شهر به اتهام اعمال نفوذ برخلاف حق و مقررات قانونی با سوءاستفاده از روابط خصوصی با مامورین دولتی، کلاهبرداری، تحصیل مال از طریق نامشروع و اخذ رشوه خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری،  عباس پوریانی اظهار کرد: یک متهم با ادعای نفوذ در دادسرا و اداره دامپزشکی شهرستان قائم‌شهر، وعده کارسازی و رفع پلمب یک واحد صنفی با سو استفاده از جایگاه اداری، در یک پرونده مرتبط با جرایم بهداشتی را داده بود.

وی ادامه داد: این متهم در مرحله اول، مبلغی رشوه از فرد مذکور اخذ کرده و در ادامه نیز تعدادی سکه تمام بهار آزادی مطالبه کرد که با رصد دقیق اطلاعاتی و صدور دستور قضایی، متهم درحین ارتکاب جرم و پس از اخذ سکه‌های تمام بهار آزادی توسط مامورین حفاظت و اطلاعات دادگستری مازندران دستگیر و سکه‌های مذکور از متهم کشف و ضبط شد.

رئیس کل دادگستری مازندران خاطرنشان کرد: در این راستا پس از تشکیل پرونده قضایی، متهم پس از تفهیم اتهام و اقرار به جرایم ارتکابی، با صدور قرار مناسب، روانه زندان شد.

پوریانی با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی برای بررسی زوایای دیگر پرونده در حال انجام است، تصریح کرد: برخورد دستگاه قضایی استان با هرگونه فساد، سریع، قاطع و بازدارنده خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی پیگیری تخصیص حقوق دولتی استان از محل درآمدی و عایدی‌های استان
  • پیشگیری از وقوع جرم در دستور کار دستگاه قضایی استان سمنان است
  • بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم شهر
  • کارمند یکی از ادارات دولتی در قائمشهر بازداشت شد
  • بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی در مازندران
  • کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم‌شهر بازداشت شد
  • ادعای دبیر ستاد امر به معروف: فیلم‌های درگیری گشت ارشاد مربوط به پارسال است | از روی عناد که بی‌حجابی نمی‌کنند | به دستور رئیسی «طرح نور» اجرا شد
  • ضرورت حمایت نهادهای حاکمیتی و قضایی از اجرای صحیح قانون
  • سند تحول قضایی در مازندران اجرا شود
  • اجازه سوء استفاده از مواهب خدادادی مازندران را از متخلفین سلب می‌کنیم