Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار ترابی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی روحیه خدمتگزاری بالایی داشت و در نهایت به دست شقی ترین موجود روی زمین به شهادت رسید، گفت: آیین تشییع جنازه سردار نیز بساط بسیاری از فتنه ها را جمع کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از میناب، سردار « رضا ترابی » در آئین بزرگداشت شهدای مقاومت و سپهبد شهید سلیمانی در مسجد جامع امام خمینی (ره)، با تسلیت ایام سوگواری و شهادت حضرت زهرا(س)، اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) نخستین شهید راه ولایت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به ۱۹ دی ماه، سالروز عملیات کربلای پنج، افزود: این عملیات بزرگ و تاریخ ساز بود و شهرستان میناب در این عملیات، شهدایی همچون روحانی شهید غواص یعقوب صادقی را تقدیم انقلاب و نظام کرد.

 

فرمانده سابق سپاه امام سجاد(ع) با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی، فرماندهی دلیر، پدری مهربان و برادری دلسوز بود، تصریح کرد: واژه ها برای وصف او ناتوان هستند.

 

وی ادامه داد: بهترین توصیف برای او، همان است که رهبری فرمود ند: « شهید زنده ». و شهید بالاترین جایگاه نزد خدواند دارد.

 

سردار ترابی در ادامه به بیان خاطراتی از سپهبد شهید سلیمانی در جنگ تحمیلی پرداخت و یادآور شد: حاج قاسم در عملیات های متعدد به شدت آسیب می دید و مجروح می شد تا جایی که همه تصور می کردند شهید شده است، اما خداوند او را برای چنین موقعیتی ذخیره کرد.

 

وی با یادآوری اینکه حاج قاسم در دوران دفاع مقدس همواره در خط مقدم با دشمن می جنگید، عنوان کرد: او در دفاع مقدس خوش درخشید.

 

هم رزم شهید سپهبد قاسم سلیمانی گفت: حاج قاسم در نبرد با طالبان در مزار شریف و در نبرد با داعش در سوریه بارها تا مرز شهادت پیش رفت.

 

وی افزود: سال گذشته در سیل خوزستان علی رغم این که سپاه قدس مسئولیتی در قبال این حادثه نداشت، اما با پای پیاده در کوچه های شادگان و حمیدیه خدمت می کرد و موکب های اربعین را برای یاری و خدمت به مردم بسیج کرد.

 

ترابی بیان کرد: حاج قاسم سلیمانی روحیه خدمتگزاری بالایی داشت و در نهایت به دست شقی ترین موجود روی زمین به شهادت رسید.

 

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم، گفت: حضرت آقا در این دیدار با عبارات و جملات شیرینی از سردار سلیمانی یاد کردند.

 

این یادگار دوران هشت سال دفاع مقدس اذعان کرد: بازتاب شهادت حاج قاسم در نقاط مختلف جهان، ارادت مردم در اقصی نقاط دنیا به این سردار اسلام را نشان داد.

 

وی با ذکر این مطلب که شکوه و عظمت حضور میلیونی مردم در بدرقه این سردار دنیا را تکان داد، افزود: آیین تشییع جنازه سردار نیز بساط بسیاری از فتنه ها را جمع کرد.

 

سردار ترابی تصریح کرد: حاج قاسم شعار امام راحل(ره) را که فرمودند: « آمریکا هیچ غلطی نمی کند »، را به اعلی ترین وجه در دنیا زنده کرد و جامه عمل پوشاند.

 

وی با بیان اینکه حاج قاسم استکبار را به خفت و خواری کشیده بود، خاطرنشان کرد: آمریکا تهدید کرده بود که در صورت تحرک ایران به یاد گروگان های سال ۵۷ بیش از ۵۲ نقطه ایران را مورد هدف قرار می دهد، ولی همه دیدند که همزمان با دفن سردار سلیمانی چگونه هیمنه آمریکا شکسته شد و یکی از بزرگترین و مهمترین پایگاه های آمریکا در عراق مورد هدف موشک های سپاه قرار گرفت و آمریکا با این که از حرکت ایران مطمن بود ولی نتوانست هیچ غلطی بکند.

 

فرمانده سابق سپاه امام سجاد(ع) گفت: پخش زنده سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم قم هم یک پیام مهم داشت و آن هم حضرت آقا اوج قدرت جمهوری اسلامی را به رخ آمریکا کشید.

 

ترابی با بیان اینکه رهبر انقلاب با این حرکت به آمریکایی ها نشان داد که محل حضورش کجاست و این نهایت قدرت است، افزود: مقام معظم رهبری از این موشک ها به عنوان سیلی نام برد و این یعنی اقدام اصلی هنوز باقی است و شکی نیست خون حاج قاسم پاسخ کوبنده را به آمریکا خواهد داد.

 

وی با اشاره به اینکه دشمن بداند شهید قاسم سلیمانی برای استکبار از سردار قاسم سلیمانی خطرناکتر است، عنوان کرد: عزت و اقتدار امروز را مدیون خون شهدا و هوشیاری و درایت رهبری هستیم.

 

 

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار قاسم سلیمانی سردار حاج قاسم سلیمانی مسجد حاج قاسم سلیمانی سردار شهید قاسم سلیمانی شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی انتقام شهادت سردار سلیمانی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی سردار شهید قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۷۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، گفت: تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد و هر آنچه مانع حضور مردم در صحنه‌های انقلاب شود، خیانت است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور بعد از ظهر امروز در شورای اداری استان کرمان که با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان و استاندار در سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی و 17 هزار شهید ترور کشور، اظهار داشت: راهبرد حضرت امام خمینی (ره) در مبارزه علیه رژیم منحوس پهلوی راهبرد آگاهی‌بخشی، بصیرت‌دهی و بسیج توده‌های مردمی بوده است.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) قدرت نرم را جلوه داد و این ابزار را برای مبارزه با رژیمی که توسط همه قدرت‌ها حمایت می‌شد به کار گرفت، گفت: امام راحل هیچوقت به مبارزه مسلحانه اعتقادی نداشت و گفتمان انقلاب مبنی بر حضور مردم در صحنه‌های مختلف باعث پیروزی و تثبیت و ماندگاری انقلاب اسلامی شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) در سال 59 نهادی را برای همین کار تشکیل دادند، افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) با حضور چهره‌های مهم و برجسته نظام از جمله آیت‌الله شهید بهشتی و آیت‌الله شهید مطهری تشکیل شد.

وی با بیان اینکه وظیفه شورای هماهنگی تبلیغات ا‌سلامی پنج ماموریت است که در مصوبه هیئت دولت آمده و به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است، ادامه داد: از وظایف شورا، ساماندهی و نظارت بر برنامه‌های سیاسی، ملی، انقلابی و مردمی است.

موسی‌پور با اشاره به اینکه تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شده است، گفت: فتنه پیچیده سال 1401 با حضور مردم در هم کوبیده شد و مردم بودند که با نظام همراهی کرده و از آن حمایت کردند.

وی با بیان اینکه میلیون‌ها نفر مردم در قالب اجتماعات، تظاهرات و راهپیمایی‌ها به میدان آمدند و این اغتشاشات را محکوم کردند، افزود: دشمن احساس می‌کرد نظام اسلامی پشتوانه مردمی خود را از دست داده است اما مردم دشمن را ناامید کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه مردم ما در راهپیمایی اخیر روز قدس هم حماسه آفریدند، اظهار داشت: امسال در 2 هزار و 976 نقطه در ایران راهپیمایی روز قدس برگزار شد و با افزایش حدود 70 درصدی حضور مردم روبه‌رو بودیم.

وی با بیان اینکه هر آنچه که باعث حضور مردم در صحنه‌های انقلاب شود، عبادت است و هر آنچه که مانع شود، خیانت بزرگی است گفت: دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با دروغ، فریب و سیاه‌نمایی و بزرگ‌نمایی کردن مشکلات سرمایه اجتماعی نظام را که مردم هستند، بگیرد.

موسی‌پور با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری امسال در انتخاب شعار سال نیز بر حضور مردم تاکید داشتند و فرمودند جهش تولید با مشارکت مردم، افزود: باید اقتصاد مریض نفتی و دولتی را درمان کرد و این درمان جز با مشارکت مردم ممکن نیست.

وی با بیان اینکه سرمایه‌های راکد زیادی در بین مردم است که اگر وارد چرخه تولید شود یک انقلاب اقتصادی در کشور ایجاد خواهد شد، ادامه داد: امسال وظیفه همه مسئولان است که اطمینان‌سازی کنند تا مردم وارد عرصه اقتصادی و تولید شوند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه یکی از مشکلات در حوزه اقتصادی بحث اتلاف انرژی است و می‌توان با صرفه‌جویی کمبودها را جبران کرد، گفت: باید جامعه را آگاهی داد، چرا که بهره‌وری در اقتصاد کشور اهمیت زیادی دارد که باید به آن اهمیت داد.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید در فرادنبه
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • خواب عجیب دختر فلسطینی | ببینید
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • آگوست لندمستر، کارگری که به هیتلر سلام نازی نداد / مِیِر لانسکی، حسابدار مافیا / دولیتل واکنش آمریکا پس از حمله به پرل هاربر / مراسم تشییع جنازه ژوزف استالین
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان