Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@12:45:52 GMT

اقدامات قضایی سانحه اتوبوس با سرعت انجام شود

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۴۷۴۲۷

اقدامات قضایی سانحه اتوبوس با سرعت انجام شود

رئیس قوه قضاییه طی دستوری به رئیس کل دادگستری مازندران، ضمن تسلیت به بازماندگان سانحه واژگونی اتوبوس مسافربری تهران-گنبد، تسریع در اقدامات قضایی مربوط به این پرونده را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، در دستور آیت الله رئیسی به رئیس کل دادگستری مازندران، از وی خواسته شده ضمن اعلام تسلیت به بازماندگان و عیادت و پیگیری درمان مصدومان این حادثه، هرچه سریعتر علل و عوامل بروز سانحه واژگونی اتوبوس مسافربری تهران-گنبد شناسایی شده و در اقدامات قضایی مربوط به آن تسریع صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این گزارش حاکی است در ابلاغ مذکور از رئیس کل دادگستری مازندران خواسته شده که آخرین نتایج پیگیری‌ها در اسرع وقت به اطلاع رئیس قوه قضاییه رسیده شود./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی شهادت سردار سلیمانی حاج قاسم سلیمانی سردار شهید قاسم سلیمانی واژگونی اتوبوس حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی رییسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۷۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فامیل قلابی یک از مسئولان قضایی گلستان دستگیر شد

دادستان مرکز استان گلستان از دستگیری فردی که مدعی بود نسبت خانوادگی با یکی از مسئولان قضایی استان دارد خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان،  محمود اسپانلو با اشاره به فردی که مدعی بود نسبت خانوادگی با یکی از مسئولان قضایی استان گلستان دارد، گفت: این فرد سعی داشت مانع از توقیف قانونی خودروی خود توسط پلیس شود.

دادستان مرکز استان گلستان افزود: معرفی به عنوان مشاور ارشد نیرو‌های مسلح استان و نماینده ستاد کل نیرو‌های مسلح از دیگر عناوینی بود که این فرد برای پیشبُرد کار‌های خود، جعل کرده بود.

وی گفت: متهم پس از رصد‌های اطلاعاتی صورت گرفته توسط کارشناسان حفاظت و اطلاعات ارشد دادگستری استان دستگیر و پس از تفهیم اتهام و به منظور تکمیل تحقیقات امروز روانه زندان شد.

دادستان مرکز استان گلستان گفت: افراد و به ویژه مدیران در صورت مواجهه با افرادی که با انتساب خود به مسئولان قضایی، سعی در پیشبُرد اقدامات خود دارند، موضوع را از طریق تماس با تلفن 1580 و یا مراجعه حضوری به ستاد خبری حفاظت و اطلاعات ارشد دادگستری استان واقع در اداره کل دادگستری گزارش دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لجبازی اتوبوس و پژو؛ سانحه هولناک در جاده سیرجان (فیلم)
  • (ویدئو) لجبازی اتوبوس و پژو؛ سانحه هولناک در جاده سیرجان
  • دستگیری فامیل قلابی یکی از مسئولان قضایی استان
  • بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم شهر
  • کارمند یکی از ادارات دولتی در قائمشهر بازداشت شد
  • بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی در مازندران
  • کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم‌شهر بازداشت شد
  • فامیل قلابی یک از مسئولان قضایی گلستان دستگیر شد
  • سند تحول قضایی در مازندران اجرا شود
  • اجازه سوء استفاده از مواهب خدادادی مازندران را از متخلفین سلب می‌کنیم