Web Analytics Made Easy - Statcounter

جو کول و وست هم، همیشه رابطه خوبی داشته‌اند.

طرفداری- جو کول که فوتبالش را در آکادمی وست هم آغاز کرد، دو دوره برای این تیم به میدان رفت. پس از دوره نخست بود که با پیوستن به چلسی، فاتح سه عنوان قهرمانی لیگ برتر و دو جام حذفی شد. پیوستن استوارت پیرس به وست هم برای سمت مربیگری با موفقیت همراه نبود و حالا مویس به دنبال گزینه دیگری می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیرس در دوره قبلی حضور مویس در وست هم، در کادرِ سرمربی کهنه‌کار اسکاتلندی حضور داشت.

به گزارش اسکای، حالا به نظر جو کول فردی است که دیوید مویس برای حضور در کادر فنی‌اش در نظر دارد. او در این باره گفت:

به دنبال کادری که می‌خواهیم وارد تیم کنیم، هستیم. جو کول یکی از افراد زیادی است که در نظر داریم و با آن‌ها صحبت کرده‌ایم. فکر نمی‌کنم تمام کادر را بتوانیم در حال حاضر در کنار هم داشته باشیم. ممکن است تا تابستان طول بکشد. افراد متعددی هستند که برای پست مربیگری در نظر داریم و یکسری دیگر نیز در ذهن خود قرار داده‌ایم. امیدواریم که در هفته‌های آینده با آن‌ها صحبت‌هایی انجام شود؛ اما از زمان آمدن من، دورانی شلوغ را می‌گذرانیم.

مویس درباره استوارت پیرس نیز گفت:

استوارت در اینجا و کنار من، کار فوق‌العاده‌ای انجام داد. مایه خرسندی من بود که او را داشتم. مزیت بزرگی برای تیم بود؛ اما چیزهایی درباره تجارتش وجود داشت که مانع پیوستن دوباره‌اش به جمع ما شد. در آخر، تصمیم گرفتیم که بهتر است به سراغ شخص دیگری رفته و کار دیگری انجام دهیم.  

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۷۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش: دستگاه پلی‌استیشن خود را چگونه برای اولین بار راه‌اندازی کنیم؟

ایتنا - ​​​​​​​کسانی که قبلاً پلی‌استیشن داشته‌اند برای راه‌اندازی کنسول جدید خود مشکل چندانی نخواهند داشت. اما کسانی که برای اولین بار از این کنسول استفاده می‌کنند می‌توانند در چند مرحله به راحتی آن را راه‌اندازی کنند.
برای شروع کار با پلی‌استیشن ۵، آن را روی میز یا طاقچه قرار دهید. البته کنسول باید از طریق یک کابل HDMI به تلویزیون متصل شده و دستگاه باید به پریز برق متصل شود تا روشن شود.

دکمه برق روی خود کنسول را فشار دهید تا پلی‌استیشن ۵ روشن شود. سپس پلی‌استیشن ۵ از شما می‌خواهد دسته‌ی دوالسنس را متصل کرده و دکمه‌ پلی‌استیشن را در وسط آن را فشار دهید.

حال، زبان را انتخاب کنید. سپس دستگاه خود را به وای‌فای متصل کنید.

این کار به سادگی با انتخاب شبکه‌ اینترنت و وارد کردن رمز انجام می‌شود. سپس کنسول از شما می‌خواهد محدوده نمایش را به لبه‌های تلویزیون خود تنظیم کنید.

پس از این، پلی‌استیشن ۵ از شما می‌خواهد در صورت تمایل، یک دیسک بازی را وارد کرده تا در حین انجام تنظیمات، بازی را نصب کنید.

دیسک بازی را نصب کنید یا اگر نخواستید از آن عبور کنید.

سپس، گزینه‌های برق برای صفحه‌ حالت استراحت را انتخاب کنید. پس از این گزینه، پلی‌استیشن ۵ شروع به به‌روزرسانی سیستم خود به آخرین فریمور موجود می‌کند.

پس از این، پلی‌استیشن ۵ راه‌اندازی می‌شود و از شما می‌خواهد دوباره دکمه‌ پلی‌استیشن را فشار دهید.

 

سپس کنسول از شما می‌خواهد به حساب کاربری ایمیل شبکه‌ پلی‌استیشن خود وارد شده یا یک حساب ایجاد کنید.

به جای این کار، گزینه‌ای وجود دارد که بتوانید از طریق برنامه‌ پلی‌استیشن در گوشی هوشمند خود، کد QR را اسکن کنید.

پس از انجام این مراحل، سونی از شما می‌پرسد که چگونه می‌خواهید تنظیمات حریم خصوصی را تنظیم کنید. برای بهبود تجربه‌ی پلی‌استیشن، سونی از شما می‌خواهد تا داده‌های کاربر را با شرکت به اشتراک بگذارید. می‌توانید به این درخواست پاسخ مثبت یا منفی دهید.

از آنجایی که پلی‌استیشن ۵ بسیار بزرگ است، قبل از خرید این کنسول، حتما فضای طاقچه‌ تلویزیون خود را اندازه بگیرید.

شما تقریباً آماده‌ استفاده از پلی‌استیشن ۵ هستید.

مرحله‌ بعدی شامل این است که آیا می‌خواهید برنامه‌های پخش ویدیوی آنلاین مانند نتفلیکس و یوتیوب را به طور خودکار دانلود کنید.

می‌توانید هر زمان آن‌ها را بعداً به‌روزرسانی کنید. همچنین گزینه‌ای برای انتقال داده‌ها از پلی‌استیشن ۴ به پلی‌استیشن ۵ وجود دارد.

این فرآیند به شما امکان می‌دهد تا هر دو کنسول را به همان شبکه متصل کرده یا از طریق کابل اترنت به هم متصل کنید. ماموریت تمام شده است! پلی‌استیشن ۵ شما آماده‌ استفاده است. می‌توانید بازی‌ها را دانلود و شروع به بازی کردن کنید.

دیگر خبرها

  • اسرائیل گزینه‌های خوبی در برابر ایران ندارد
  • کنایه به قهرمان بوندس‌لیگا: امیدوارم آماده باشید
  • اختصاصی: پایان مذاکرات تراکتور و سرمربی مشهور!
  • پریدر استعفا داد،جوانمرد تنها گزینه جدی/ حضور سرپرست و نایب رئیس سابق فدراسیون شطرنج در انتخابات
  • جنگ لیست‌ها در مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • آموزش: دستگاه پلی‌استیشن خود را چگونه برای اولین بار راه‌اندازی کنیم؟
  • دو مربی به کادرفنی سپاهان اضافه شدند
  • کادر فنی مورایس تقویت شد، سپاهانی‌های سابق به خانه برگشتند
  • تغییر و تحول ناگهانی در کادر مربیگری مورایس!
  • تقویت کادر فنی سپاهان در آستانه دربی اصفهان