Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سردار سر تیپ پاسدار محمدحسین سپهر پنجشنبه شب در اجتماع " سلیمانی ها " ی شهرستان ساری که همزمان با هفتمین  شب شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مصلی امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد، افزود : ما در ازای شهادت سردار سلیمانی و انتقام سخت خودمان به دنبال کشته سازی از سربازان آمریکایی نبودیم و تنها نشان داده ایم که می توانیم اراده ملت و رهبر کشورمان را بر آمریکا تحمیل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد : ما خوشبختانه توانستیم با حمله موشکی به پایگاههای آمریکا در عراق اراده ملت ایران و رهبری را به آن کشور تحمیل کنیم و تا پیش از این حمله نه تنها آمریکا که هیچ کشوری در منطقه و جهان نیز باور نمی کرد که ما بخواهیم انتقام سخت بگیریم.
سردارسپهر گفت : از حدود ۸۰ سال پیش تاکنون حتی اتحاد جماهیر شوروی سابق نیز جرات حمله به آمریکا و تجهیزات نظامی آن کشور را نداشت ، ولی ما با اراده ملت و رهبری موفق شدیم این کار را انجام دهیم  و با وحود تهدیدات روسای آمریکا ذره ای از ارده خود کوتاه نیامدیم.
وی افزود : پایگاه عین الاسد آمریکا در عراق یکی از پیشرفته ترین پایگاهها با تجهیزات مدرن ردیابی موشک است و ما از سد این تجهیزات گذشتیم و به اهدافی که برنامه ریزی شده بود، بدون این که آنها موفق به رد یابی موشک های ما شوند، ضربه وارد کردیم.

جانشین فرمانده بسیج کشور گفت : با وجود این که رییس جمهوری آمریکا مدعی است که در حمله موشکی ایران به هیچ سربازی آسیب وارد نشد، بنا به اظهارات رسانه های آن کشور در این حمله حدود ۲۷۰ سرباز کشته و ۶۰۰ نفر نیز مجروح شدند.
وی افزود : آمریکایی ها مجروحان خود را برای مداوا به وسیله هواپیما و آمبولانس به بیمارستان نظامی خودشان در عراق و برخی از کشورهای منطقه از جمله اردن و اسراییل انتقال دادند و اینها نشان می دهد که با وجود این که ما به دنبال کشته سازی نبودیم، ولی ضربه ما کاری بود.
سردار سپهر پایگاه عین الاسد آمریکا در عراق را یکی از مجهزترین پایگاههای این کشور در غرب آسیا توصیف کرد و گفت : بسیاری از فتنه ها و آشوب ها در کشورهای منطقه در یک دهه گذشته و سال های اخیر بخصوص سال ۹۶ و ۹۸ از این پایگاه که مرکز جاسوسی نیز محسوب می شود، برنامه ریزی شد.
وی افزود : همچنین بسیاری از حملات هواپیماهای آمریکا به مردم بی دفاع کشورهای منطقه از جمله عراق و لبنان نیز از این پایگاه انجام و برنامه ریزی می شد و ما توانستیم با گذر از لایه های امنیتی این پایگاه را با موشک های خود بزنیم.
سیلی کوچک 
جانشین سازمان بسیج کشور گفت : حمله ما به پایگاههای آمریکا در عراق یک سیلی کوچک در برابر شهادت سردار قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و نیروهای مقاومت بود و چنانچه این کشور دست از پا خطا کند، قطعا با انتقام سخت ما مواجه می شود.
سردار سپهر با هشدار به سران آمریکا ، تاکید کرد : اگر آمریکا بخواهد دست از پا خطا و اشتباه محابساتی را که در مورد شهادت سردار سلیمانی مرتکب شد ، تکرار کند؛ باید بداند که شروع جنگ با با آنها خواهد بود، ولی ما جنگ را تمام می کنیم.
وی اضافه کرد :  آنها باید بدانند که ما اسراییل را نابود خواهیم کرد و بار دیگر اراده ملت ایران را بر آن سرزمین نیز تحمیل خواهیم کرد.
کینه استکبار از سردار سلیمانی 
سردار سپهر گفت : سردار سلیمانی خدمات زیادی را در بالا بردن توان مقاومت در منطقه  انجام داد و تمام نقشه های آمریکا را در منطقه در این مدت نقش بر آب کرد و این ها از این سردار بزرگ و رشید ما و از انقلاب اسلامی ما کینه به دل داشتند و چندین سال در صدد ترور و شهادت ایشان بودند.
وی با اشاره به نقش محوری سردار سلیمانی در تقویت نیروهای مقاومت در منطقه به خصوص حزب الله در لبنان و فلسطین ، افزود : شکست آمریکا و اسراییل در جنگ ۳۳ روزه لبنان  و پیروزی در برابر داعش که تا پیش از آن ۱۱۲ کشور جهان به دنبال تایید حکومت این تکفیرها بودند، از کارکردهای مهم سردار سلیمانی در منطقه بود که توانست تمام نقشه های آمریکا و صهیونیست را در منطقه خنثی کند.
جانشین سازمان بسیج کشور یادآور شد : امروز تشکیل هسته های مقاومت در لبنان، فلسطین، سوریه، عراق؛ یمن و سایر بلاد مستضعف  به گونه ای تقویت شده است که اگر ما یک ضربه بخوردیم در ۱۰۰ نقطه جهان می توانیم پاسخ آمریکا را بدهیم .
تضعیف روحیه مردم 
سردار سپهر تضعیف روحیه مردم ایران را یکی از برنامه ها و اهداف آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی معرفی کرد و اظهارداشت : آنها می خواستند با این کارشان نه تنها روحیه مردم ایران که نیروهای مقاومت در منطقه را نیز تضعیف کنند و این در حالیست که این محاسبه آنها نیز غلط از آب در آمد.
 وی افزود : با این خطای محاسباتی آمریکایی ها بار دیگر روحیه ما و نیروهای مردمی در منطقه قوتیر از گذشته شد و  امروز در ایران و منطقه سلیمانی ها زیادی  وجود دارند که می توانند به آمریکا ضربه بزنند.
جانشین سازمان بسیج کشور اظهار داشت : آمریکا امروز فهمید که شهادت سردار سلیمانی موجب افزایش منزلت اجتماعی ایران شده است و اتحاد و هم افزایی در داخل کشور و میان تمام جریان های فکری، سیاسی، احزاب و اقوام بیشتر شده است به گونه ای که در در طول تاریخ سابقه نداشت که مردم برای استقبال و تشییع پیکر یک قهرمان ملی هشت میلیون نفر شرکت کنند و این در تاریخ پس از رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی به ثبت رسیده است.
وی تقویت گفتمان مقاومت در جهان اسلام و اتحاد و انسجام داخلی را از دیگر ثمرات خون سردار سلیمانی در کشور معرفی کرد و خواهان حفظ این وحدت و انسجام در سایه ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب اسلامی شد.
سردار سپهر گفت : اگر ما گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی و ولی فقیه باشیم و در برابر آمریکا ایستادگی کنیم، قطعا به پیروزی خواهیم رسید.
دمیدن روحیه امید و نشاط
جانشین سازمان بسیج کشور گفت : در شرایط فعلی کشور همه ما باید با تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی با تمام توان به کشور و ملت خدمت کنیم و روحیه امید و نشاط را در جامعه گسترش دهیم.
سردار سپهر افزود : همه باید بدانیم که با اتحاد و انسجام می توانیم در حوزه های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی بیش از گذشته به پیشرفت و توسعه برسیم و دشمنان نظام جمهوری اسلامی را نامید کنیم.
اجتماع بزرگ سلیمانی های ساری عصر امروز با حضور انبوه مردم مرکز مازندران در میدان شهید قاسمی این شهر تشکیل شد و اجتماع کنندگان سپس تا میدان شهدا راهپیمایی کردند.

سلیمانی های ساری پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مصلای امام خمینی (ره) این شهر، در مراسم هفتمین شب شهادت شهید سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی شرکت کردند.

برچسب‌ها ساری مازندران قاسم سلیمانی پروندهٔ خبری شهادت سردار سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساری مازندران قاسم سلیمانی ساری مازندران قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۸۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام بی طرفی دو کشور عربی میان ایران و آمریکا | ممنوعیت آسمان این کشورها برای آمریکا

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه «الدفاع العربی»، همزمان با افزایش گمانه‌زنی‌ها درباره اقدام تلافی‌جویانه ایران در پاسخ به حمله تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق و اظهارات برخی مقامات آمریکا درباره حمایت از این رژیم، کویت و قطر با هر گونه استفاده از خاک این کشورها علیه ایران مخالفت کردند.

دو کشور مذکور به آمریکا ابلاغ کرده‌اند که اجازه نخواهند داد این کشور از پایگاه‌های خود که در کویت و قطر مستقر است، علیه ایران استفاده کند. علاوه بر آن هر گونه استفاده آمریکا از آسمان این دو کشور برای اقدام نظامی علیه ایران را نیز ممنوع کردند.

قطر و کویت همچنین بر موضع بی‌طرفی خود و تمایل برای اجتناب از هر گونه درگیری در منطقه تأکید کردند.

هواپیماهای نظامی آمریکا در پایگاه هوایی علی السالم و پایگاه احمد الجابر کویت و نیز پایگاه العدید قطر که بزرگ‌ترین پایگاه هوایی آمریکا در خاورمیانه است، مستقر هستند.

پیشتر رسانه‌های آمریکایی به نقل از سه مقام این کشور اعلام کردند در روزهای اخیر ایرانی‌ها به چندین دولت عربی گفته‌اند که بدون توجه به تلاش‌های آمریکا برای فاصله گرفتن از حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، واشنگتن را مسوول این حمله می‌دانند. پیام ایران این بود که اگر آمریکا پس از حمله ایران به اسرائیل درگیر شود، پایگاه‌های آمریکا در منطقه مورد حمله قرار خواهند گرفت.

کد خبر 843976 منبع: ایرنا برچسب‌ها ایران و اسرائیل ایران و آمریکا اسرائیل خبر ویژه

دیگر خبرها

  • ایران با «وعده صادق» چه پیام‌های استراتژیکی به اسرائیل و آمریکا داد؟
  • ۱۱ کشته و زخمی به علت تیراندازی در شیکاگو آمریکا
  • شوشتر، میزبان چهارمین کنگره ملی شعر سردار دل‌ها
  • بعد از شهادت شهید سلیمانی آمریکا و اسرائیل گوشه رینگ قرار گرفتند/ تابوی حمله به اسرائیل شکسته شده است
  • روسیه: وقتی آمریکا قاسم سلیمانی را هدف قرار داد گفتیم امنیت منطقه به خطر می‌افتد
  • آسمان قطر و کویت برای آمریکا علیه ایران ممنوع اعلام شد
  • آسمان قطر و کویت برای استفاده آمریکا علیه ایران ممنوع شد؟
  • استفاده از آسمان قطر و کویت برای آمریکا علیه ایران ممنوع شد
  • اعلام بی طرفی دو کشور عربی میان ایران و آمریکا | ممنوعیت آسمان این کشورها برای آمریکا
  • آسمان قطر و کویت برای استفاده آمریکا علیه ایران ممنوع شد