Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@08:18:07 GMT

اجرای مانور عملیاتی امدادی آب کشور در البرز

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۴۸۰۲۲

اجرای مانور عملیاتی امدادی آب کشور در البرز

عبدالحسین حسن زاده مدیرعامل شرکت آبفای روستایی استان البرز شامگاه پنجشنبه به ایرنا گفت : این مانور با حضور بیش از ۱۲۰ کارشناس فنی و مهندسی آبفای روستایی و شهری  استان های قزوین ، تهران ،  مرکزی ، اصفهان ، مازندران ، گیلان و البرز در مناطق روستایی استان البرز  طی دیروز  و امروز انجام شد.

وی بیان داشت: در اجرای این مانور که با هدف امدادرسانی و تمرین در زمان سیل انجام شد، تیم های امدادی هریک از استان های حاضر در مانور به بهسازی و شستشوی مخازن آب و شبکه های آب روستایی استان البرز پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن زاده گفت: در این مانور ضمن تمرین امداد رسانی ، مشکلات فنی شبکه های آب روستایی استان البرز توسط تیم های امدادی ۶ استان حاضر در مانور بهسازی شد.

در این مانور امدادگران هلال احمر، اورژانس ، نیروی انتظامی و هواشناسی استان البرز نیز حضور داشتند.

حسین سالاری رییس اداره بحران ، بهداشت ، ایمنی و محیط زیست شرکت آبفای روستایی البرز نیز به ایرنا گفت : این مانور در واقع با ۲ هدف اصلی تمرین برای مواقع حساس  و بهسازی شبکه ها و مخازن آب روستایی انجام شد.

وی افزود: در اجرای این مانور تیم های امدادی هر یک از استان ها ، بهسازی و ترمیم بخشی از شبکه های آب روستایی استان البرز را برعهده گرفتند.

سالاری بیان داشت : با همت این تیم ها مشکلات فنی شبکه ها و مخازن آب روستاهای تابعه ۶ شهرستان کرج ، ساوجبلاغ ، نظرآباد ، طالقان ، اشتهارد و فردیس  استان البرز برطرف شد.

وی گفت : البرز بیش از ۱۴۲ هزار مترمکعب مخازن آب روستایی دارد که در اجرای این مانور بیشتر مخازن رسوب زدایی ، شستشو و بهسازی شد.

رییس اداره بحران ، بهداشت ، ایمنی و محیط زیست شرکت آبفای روستایی البرز تاکید کرد که  در این مانور ۱۳ شرکت آبفای روستایی و شهری با تمام تجهیزات و امکانات حضور یافتند و ضمن تمرین تکالیف خود را انجام دادند.

شرکت آبفای روستایی استان البرز بیش از ۶۲ هزار مشترک دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی اصفهان سیل محیط زیست نیروی انتظامی هلال احمر قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۸۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی ترکمنستان برای افزایش فعالیت شرکت‌های ایرانی در این کشور

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به ترکمنستان سفر کرده است، با «سردار بردی محمدف» رئیس جمهور این کشور دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایسنا،حسین امیر عبداللهیان در این دیدار با تاکید بر اهمیت و اولویت توسعه روابط با همسایگان بویژه ترکمنستان در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران، با ارزیابی مثبت از روند رو به رشد روابط دوجانبه، به اقدامات صورت گرفته از سوی مراجع ذیربط ایرانی برای اجرای توافقات صورت گرفته بین دو کشور از جمله در حوزه های اقتصادی تاکید کرد.

رئیس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به برگزاری نشست کمیسیون مشترک اقتصادی، کمیسیون همکاری های کنسولی و مرزی و توافقات صورت گرفته برای توسعه همکاری های اقتصادی دو کشور در زمینه گاز، برق، مدیریت آب، حمل و نقل و ترانزیت، اجرای طرح های زیربنایی و افزایش مبادلات بازرگانی، توسعه همکاری‌های دو کشور در موضوعات منطقه ای و بین المللی را مورد تاکید قرار داد.

رییس جمهور ترکمنستان نیز در این ملاقات با اظهار رضایت از سطح عالی تعاملات دوستانه و برادرانه دو کشور، از این همکاری ها به عنوان نمادی از روابط دوستانه در منطقه یاد کرد.

بردی محمدف با اشاره به تجارب مثبت اجرای طرح های زیربنایی توسط شرکت های ایرانی در ترکمنستان، در خصوص فراهم کردن زمینه افزایش فعالیت شرکت های ایرانی در کشورش اعلام آمادگی کرد. 

در این دیدار همچنین در خصوص برخی مسائل منطقه ای از جمله مبارزه با تروریسم، برقراری صلح و ثبات در افغانستان و همچنین دریای خزر تبادل نظر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری مانور رویداد صنعت مالی ایران در مرداد
  • الزام استفاده از تجهیزات کاهنده مصرف آب برای صدور پایان کار
  • اعلام آمادگی ترکمنستان برای افزایش فعالیت شرکت‌های ایرانی در این کشور
  • محفل قرآنی امام حسنی‌ها مانور نمایش دینداری مردم بود
  • اجرای پروژه بهسازی شبکه برق ایستگاه راه آهن بالارود و اتصال آن به شبکه برق سراسری
  • فعالیت شبانه روزی ۸۲ اکیپ عملیاتی برای تامین برق پایدار در ایام نوروز
  • آمادگی توزیع نیروی برق فارس، برای تامین برق مطمئن و پایدار در ایام نوروز
  • عملیاتی شدن بازار آب در یزد
  • ◄ بهره برداری از دو پروژه آزادراهی در سال جاری
  • اجرای طرح عملیاتی امنیت محله محور در لرستان