Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم، سردار سرتیپ پاسدار عبدالله عراقی ‌در یادواره سرداران و 320 شهید شهرستان اردستان اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدای گرانقدر موجب تقویت روحیه مردم و مسئولان در کشور می‌شود و ملت را در برابر دشمن قوی‌تر می‌کند.

رئیس اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح گفت: شهیدان افرادی هستند که با خداوند عهد صادقانه بسته و به مقصود خود نیز خواهند رسید و شهید سلیمانی یکی از منتظران واقعی شهادت بود و مرتب بر سر قبور شهدا حاضر و از آنان شهادت را طلب می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ابراز داشت: شهید سلیمانی از جمله سردارانی بود که تمام اوضاع را در کنترل خود داشت و به جهت هوش سرشار این سردار دلاور اسلام 22 سال پرچم فرماندهی سپاه قدس از سوی رهبر انقلاب به او سپرده شده بود.

عراقی ضمن اشاره به ویژگی‌های منحصر به فرد ‌شهید سلیمانی بیان داشت: شهید سلیمانی با یک راهبرد استراتژیک برای رسیدن به اهداف جمهوری اسلامی تلاش می‌کرد و در تمام منطقه مقاومت از او راهنمایی می‌گرفتند.

رئیس اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح ضمن اشاره به نقش تاثیرگذار سپاه در امنیت حال حاضر ایران اسلامی تصریح کرد: سپاه پاسداران در واقع یکی از بازوان قوی رهبری و نظام است که در آینده‌ای نزدیک انتقام سخت‌تری را به دشمن تحمیل خواهد کرد.

عراقی ضمن اشاره به تاثیر شهادت سردار سلیمانی در منطقه تاکید کرد: شهادت شهید سردار سلیمانی موجب شد تا کل جهان اسلام و جبهه مقاومت با یکدیگر متحد شده و ریشه وهابیت را به لطف پروردگار در نطفه خفه کنند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۸۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم

آیین تشییع باشکوه و جانسوز شهید محمدمهدی ایرانمنش آخرین مجروح حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان با حضور پر شور مردم برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، آیین تشییع با شکوه و جانسوز شهید محمدمهدی ایرانمنش آخرین مجروح حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان صبح امروز با حضور پر شور مردم شهیدپرور، سعید ایرانمنش، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان، مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی در شهر اختیارآباد برگزار شد.

شهید محمدمهدی ایرانمنش در چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به همراه پدرش در مسیر گلزار شهدای کرمان حضور داشت که در حمله جنایتکارانه تروریست‌ها مجروح شد و از ناحیه گردن قطع نخاع شده بود.

این نوجوان 13 ساله کرمانی که از قسمت نخاع آسیب جدی دیده بود از روز حادثه تاکنون در بخش ای سی یو بیمارستان پیامبر اعظم (ص) کرمان بستری بود و با وجود درمان‌های تکمیلی زیادی بر روی وی انجام شده بود روز گذشته به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

آشکارشدن ابعاد دیگری از انفجار تروریستی کرمانتعداد شهدای حادثه تروریستی کرمان به 97 شهید رسید

لازم به ذکر است، شهید محمدمهدی ایرانمنش به همراه پدرش در مسیر گلزار شهدای کرمان در مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی حضور داشت که پدر این نوجوان نیز در انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان به شهادت رسیده است.

به گزارش تسنیم، در انفجار تروریستی روز 13 دی‌ماه 1402 در نزدیکی گلزار شهدای کرمان تعداد زیادی از زائران چهارمین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، در مسیر گلزار شهدای کرمان به خاک و خون کشیده شدند؛ در این حادثه که 2 بمب انتحاری در میان مردم و زائران سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی منفجر شد تاکنون 97 شهید برجا گذاشته است که در میان شهدا تعداد زیادی کودک، نوجوان و دانش‌آموز وجود دارد.

.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • شرایط منطقه بعد از حمله سپاه به اسرائیل به روایت رئیس ستاد کل نیروهای مسلح 
  • پیامدهای عملیات «وعده صادق» در آینده مشخص خواهد شد
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم
  • سپاه در برابر تهدیدات دشمن ایستاده است
  • تجلیل از مدافعان امنیت و اقتدار کشور در مهاباد
  • رهبر معظم انقلاب: موضوع اصلی ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین‌المللی است؛ ناراحتی دشمن از همین موضوع است/ تعداد موشک‌های شلیک شده و یا اصابت کرده که طرف مقابل بر روی آنها متمرکز شده، موضوع دست دوم و فرعی است
  • رهبر معظم انقلاب: نوآوری در تسلیحات، شیوه‌ها و شناخت روش‌های دشمن همواره در دستور کار باشد
  • ‎نقش و جایگاه نیروهای مسلح در تأمین امنیت تعیین کننده است
  • سردار شکارچی: هرگونه تهدید مرزها با درس بزرگ نیروهای مسلح ایران مواجه خواهد شد
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح: عصبانیت و کینه‌توزی‌های مستمر دشمنان ناشی از «اقتدار سپاه» است