Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار علی شادمانی روز پنجشنبه در شب هفت سپهبد شهید قاسم سلیمانی و یادواره شهید سعید اسلامیان در حسینیه امام خمینی همدان (ره) بیان کرد: همه دوستداران نظام، کشور و انقلاب باید به شهید محور مقاومت سجده کنند چرا که خون او موجب وحدت شد. 

وی اضافه کرد: ترامپ از موشک نترسید بلکه آنچه دشمن را لرزاند قدم های استوار ملت ایران بود که موجب خلق حماسه و سلحشوری و تزلزل و حیرت جهان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) ادامه داد: این حماسه، حضور میلیونی، مقاومت، ولایتمداری و بصیرت ملت ایران هیمنه دشمن را بر هم ریخت. 

سردار شادمانی ادامه داد: حضور ملت ایران در آیین تشییع سپهبد سلیمانی، اراده دشمن را قبل از موشک باران متزلزل کرد.

وی خاطر نشان کرد: دشمن سه سال است که با همه توان، هزینه و فشار حداکثری دنبال ایجاد شکاف بین مردم و نظام است بنابراین دایم با استفاده از شبکه های اجتماعی بر طبل تفرقه کوبید.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) افزود: این ملت، زنان، مردان و جوانان با اراده قوی بر دشمن نهیب زده و با اتکا به خون شهید سلیمانی به رهبری معظم انقلاب لبیک گفته و با او تجدید پیمان کردند.

سردار شادمانی اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک حادثه نیست بلکه حاصل رشد فکری ، فکر جهادی و انقلابی این ملت است و دشمن از مشاهده نفوذ قدرت ایران در منطقه و شکسته شدن هیمنه آنها ناراحت بود.

وی ادامه داد: آمریکای جنایتکار با وجود داشتن بزرگترین ارتش از نظر نیرو و تجهیزات، داشتن اقتصاد قوی، قدرت واسطه ای، قدرت نرم و رسانه ای و سایبری و هزینه هفت تریلیون دلار در منطقه اما در برابر ملت ایران ذلیل شده است . 

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) گفت: آمریکا از نظر نظامی بسیار  ضعیف شده و برای هر ضربه ای که از گروه های جهادی منطقه می خورد سریع بهانه تراشی می کند.

سردار شادمانی با بیان اینکه دشمن در شرایط جهنمی بوده و بدون قدرت و اراده است یادآوری کرد: آمریکا فشار حداکثری در داخل، بحران در عراق و لبنان را آغاز کرد و جبهه جدیدی گشود.

وی افزود: اما باز هم محور مقاومت منسجم و متحد با او مقابله کرده و ضربه های به آمریکا وارد کرد اما ترامپ با مشاوره خبیثانه رییس رژیم اشغالگر قدس اقدام به ترور شهید سلیمانی کرد. 

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) گفت: رژیم صهیونیستی سعی در ایجاد جنگ بین آمریکا و ایران را داشت اما موفق نشد بنابراین ترامپ را به ترور سپهبد سلیمانی راضی کرد در حالیکه این اقدام خبیثانه هیچگونه ارزش نظامی ندارد و این اقدام سخیف نظامی، رسوایی برای کشور، ملت و ارتش آمریکا به بار آورد. 

سردار شادمانی افزود: امروز برای تمامی ملل جهان آشکار شد که آمریکایی ها نتوانستند با محور مقاومت مبارزه کنند چه برسد به ایران اسلامی؛ اوج قدرت دشمن ترور شهید سلیمانی در داخل خودرو بود. 

وی با بیان اینکه ترامپ بر اساس طرح فریبکارانه رژیم صهیونیستی اقدام به ترور شهید سلیمانی کرد افزود: شهادت سردار سلیمانی خیزش عظیم و بزرگی در کشور خلق کرد که موجب زنده شدن انقلاب، گرفتن رنگ و بوی سلحشوری و چشیدن طعم ایستادگی شد.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) خطاب به آمریکا تاکید کرد: بهتر است نیروهایتان را از منطقه خارج کنید در غیر اینصورت تابوت های زیادی باید روانه این کشور شود.

سردار شادمانی گفت: آنهایی که جهاد کرده و در این جهاد صبر و شکیبایی و مقاومت کردند خدواند بر آنها مهربان است و این لطف خدا موجب شد آنها به این درجه رسیدند.

وی با بیان اینکه به گفته ائمه اطهار (ع) مومن واقعی سخت تر از آهن هستند، افزود: این ارادت و رویش و خیزش در مراسم شهادت سپهبد سلیمانی از الطاف خداوند است. 

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) اضافه کرد: استقامت، مقاومت و عزم در هر شرایطی مومن را مشمول الطاف الهی می کند؛ در این راستا رهبری معظم انقلاب نیز پیوسته ما را دعوت به مقاومت و ایستادگی می کند چراکه جهاد بدون مقاومت و استقامت به نتیجه نمی رسد. 

سردار شادمانی با بیان اینکه شهید اسلامیان علمدار گردان ما بود گفت: این فرمانده دارای ویژگی هایی نظیر شجاعت، دلاوری، کاردانی،  ولایتمدار و پیکارجو بود. 

وی گفت: این رزمنده، به تنهایی اقدام به شناسایی جبهه ای با وسعت ۲۰۰ کیلومتر کرد و در ادامه افراد زیادی در قالب تیم شناسایی و پاکسازی میادین مین تربیت کرد. 

سردار شادمانی ادامه داد: قرارگاه رمضان غرب آن زمان همانند نیروی قدس کارهای برون مرزی انجام می داد که کارهای بزرگی توسط شهید اسلامیان صورت گرفت. 

در واکنش به اقدام تروریستی روز جمعه ۱۳ دی دولت دونالد ترامپ که منجر به شهادت سردار سلیمانی شد، روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه از شلیک ده‌ها موشک بالستیک به سمت پایگاه عین‌الاسد آمریکا واقع در استان الانبار عراق خبر داد.
براساس این اطلاعیه، ده‌ها موشک زمین به زمین به این پایگاه آمریکایی اصابت کرده است. انفجارها در پایگاه عین الأسد مهیب گزارش شده است.
سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه ۸ نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی در مسیر فرودگاه بغداد به دستور دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا و با شلیک موشک از پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور شدند و به شهادت رسیدند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی ایران رژیم صهیونیستی زمین شبکه های اجتماعی دونالد ترامپ قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۸۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان

به گزارش خبرگزاری مهر، اسدالله عباسی در نشست هماهنگی ستاد برگزاری دومین کنگره ملی ۸۰۰۰ شهید گیلان که با حضور امیر حسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور برگزار شد، اظهار کرد: درخت تنومند انقلاب اسلامی با خون شهدا آبیاری شده است.

وی با بیان اینکه برگزاری این کنگره‌ها در چله دوم انقلاب ظرفیت مؤثری برای رو به رو شدن نسل نو با واقعیات فرهنگ رشادت و شهادت است، افزود: این ظرفیت مؤثر باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس ستاد کنگره ۸ هزار شهید گیلان ادامه داد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری باید از ظرفیت هنر در تهیه برنامه‌های اجرایی کنگره ۸۰۰۰ شهید استان به شکل مطلوب استفاده شود.

وی اضافه کرد: برگزاری کنگره هشت هزار شهید گیلان در دوره گذشته الگویی برای دیگر استان‌ها شد و حضور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی رنگ و بوی دیگری به آن مراسم بخشید.

عباسی تصریح کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به دلیل مشغله زیاد قصد حضور در این کنگره را نداشت، ولی بعد از دعوت مادر شهدای گیلانی از ایشان، شهید سلیمانی در آن کنگره شرکت و سخنرانی کردند.

استاندار گیلان گفت: باید تلاش کرد تا کنگره ۸ هزار شهید گیلان در سال آینده و با بهترین کیفیت برگزار شود لذا برای انجام این امر با به مانند همیشه در انجام امور به شهدا و امام شهدا متوسل شویم.


کد خبر 6085965

دیگر خبرها

  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • القسام: پاسخ ایران، قواعد جدیدی در درگیری با اسرائیل ایجاد کرد | ما از حقوق اصلی ملت خود عقب‌نشینی نخواهیم کرد
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم