Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@00:29:25 GMT

شکست یوپن با عزت‌اللهی مقابل آژاک

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۴۹۱۴۸

یوپن بلژیک در حضور یکی از دو هافبک ایرانی خود برابر آژاکس شکست خورد.

 

به گزارش "ورزش سه"، تیم یوپن که امید ابراهیمی و سعید عزت‌اللهی در آن عضویت دارند، از وقفه مسابقات ژوپیر لیگ بلژیک استفاده کرده و در حال برگزاری اردوی تدارکاتی نیم‌فصل در کشور قطر است.

 

یوپن بلژیک از ساعت ۱۹:۳۰ امشب در نخستین مسابقه دوستانه تعطیلات زمستانی در قطر، به مصاف تیم آژاکس، صدرنشین لیگ اردیویسه هلند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

تیم یوپن که سعید عزت‌اللهی را پس از مدت‌ها در ترکیب و امید ابراهیمی را جزو فهرست نداشت، با نتیجه ۲ بر صفر مقابل آژاکس شکست خورد که سیمه دی‌یانگ(۲۰) و لاسینا ترائوره(۳۳) گل‌های تیم هلندی را به ثمر رساندند.

 

سعید عزت‌اللهی در حالی امشب برای یوپن بلژیک به میدان رفت که بعد از ۴ مسابقه در ترکیب تیمش قرار می‌گرفت و حضور ثابت برابر آژاکس داشت، اما امید ابراهیمی برای دومین مسابقه متوالی در ترکیب تیمش نبود و حتی جزو فهرست یوپن دیده نمی‌شد.

سعید عزت اللهی یوپن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سعید عزت اللهی یوپن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۹۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل آلمان با طعم صعود

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط‌عمومی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که جهت حضور در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ به صربستان سفر کرده است، ظهر امروز در دومین بازی دور گروهی خود به مصاف تیم قدرتمند آلمان رفت و توانست با پیروزی در دو دست اول و دوم، بازی را به سود خود به پایان ببرد.

در این دیدارها که در سه دست برگزار می‌شود، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان موفق شد در دست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۱ و در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ برنده شده و بازی را به سود خود پایان برساند تا با حساب دو بر صفر صعود خود را از گروهD مسجل کرده و بازی آخر خود مقابل بلژیک را تشریفاتی کند.

گفتنی است تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان که در گروه D برابر بلژیک، آلمان و اوگاندا هم گروه است، فردا راس ساعت۱۲:۳۰ ظهر به وقت تهران در بلگراد به مصاف بلژیک خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • ببینید | لحظه اخراج امید ابراهیمی در مقابل السد
  • اخراج بی‌رحمانه ابراهیمی از بازی مهم(عکس)
  • شکست استقلال مقابل تیمی از اسلامشهر
  • پلی به گذشته - برتری 4-1 یوونتوس مقابل آژاکس با درخشش زین الدین زیدان (لیگ قهرمانان اروپا - 1997/4/23) / فیلم
  • برتری 3-2 میلان مقابل آژاکس با گل لحظات پایانی یان دال توماسون (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/23) / فیلم
  • پاسخ به لاپورتا: هیچ بازی‌ای در اروپا تکرار نشده!‏
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی ايران مقابل آلمان
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل آلمان با طعم صعود
  • پیروزی تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان
  • تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان پیروز شد