Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه بین‌الملل - یک منبع امنیتی عراقی، از اصابت یک راکت در منطقه مجاوز پایگاه هوایی «البلد» در استان صلاح الدین عراق خبر داد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از «السومریه نیوز»،‌ این منبع امنیتی تأکید کرد: یک راکت که نوع آن مشخص نشده است، شامگاه پنجشنبه، 19 دی‌ماه،‌ به منطقه «فضلان»‌ وابسته به منطقه الدجیل در نزدیکی پایگاه هوایی البلد که محل استقرار نیروهای تروریستی آمریکایی است، اصابت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این منبع بدون ذکر جزئیاتی از اصابت این راکت،‌ اعلام کرد که حادثه مذکور تلفاتی در پی نداشته است.

پایگاه هوایی البلد (البکر سابق)، بزرگترین پایگاه هوایی عراق است که در ۶۴ کیلومتری شمال شهر بغداد واقع شده است. این پایگاه در نیمه دهه هشتاد میلادی با مشارکت یوگسلاوی ایجاد شده است. آمریکا به عنوان رهبر ائتلاف موسوم به ضد داعش طی سال‌های گذشته از این پایگاه استفاده کرده است. انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا صلاح الدین موشک عراق امریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۹۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت‌های جاسوسی «موساد» در پایگاه‌های آمریکا در عراق

یک کارشناس امنیتی عراق به فعالیت جاسوس‌های رژیم صهیونیستی در پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در داخل این کشور اشاره کرد.

به گزارش مشرق و به نقل از المعلومه، «سعید البدری» کارشناس امنیتی عراق تاکید کرد که نظامیان آمریکایی مستقر در داخل این کشور از عناصر سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) حمایت به عمل می‌آورند.

وی افزود: طرف آمریکایی به دنبال تحقق منافع خود در داخل عراق از طریق ارتکاب جنایات مختلف و ترور شخصیت‌ها است. نیروهای آمریکایی از عناصر موساد مستقر در داخل عراق حمایت به عمل می‌آورند.

البدری تصریح کرد: این عناصر جاسوس در پایگاه‌های نظامیان آمریکایی به عنوان مراکز عملیاتی خود و محلی برای اجرای نقشه‌هایشان در داخل عراق استفاده می‌کنند.

وی بیان کرد: دولت آمریکا سلاح راهبردی برای تضمین باقی نگه داشتن نیروهایش در داخل عراق و خدمت رسانی به مزدوران رژیم صهیونیستی در اختیار دارد.

البدری تصریح کرد: اهرم فشار اقتصادی به عنوان یک سلاح علیه عراق توسط آمریکایی‌ها از طریق به دست گرفتن کنترل درآمدهای نفتی محسوب می‌شود.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • موج جدید حملات موشکی لبنان به اسرائیل/ اصابت چند موشک به شلومی
  • جزئیات عملیات موفق پهپادی جبهه مقاومت عراق در جنوب سرزمین‌های اشغالی +نقشه میدانی
  • مقاومت اسلامی عراق: یک پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار دادیم
  • دومین حمله عراقی‌ها به پایگاه‌های صهیونیستی درکمتر از۲۴ساعت
  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به دو پایگاه ارتش صهیونیستی
  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • فیلم/ اصابت راکت‌ شلیک شده از لبنان به یک کارخانه اسرائیلی
  • نمایش اقتدار مقاومت عراق پس از «طوفان الاقصی»
  • فعالیت‌های جاسوسی «موساد» در پایگاه‌های آمریکا در عراق
  • فعالیت‌های جاسوسی «موساد» در پایگاه‌های آمریکا در داخل عراق