Web Analytics Made Easy - Statcounter

خواننده مشهور کلمبیایی و ستاره بارسلونا همچنان قصد ازدواج ندارند.

طرفداری- نزدیک به 10 سال از رابطه جرارد پیکه و شکیرا می گذرد. این زوج مشهور، هر دو متولد 2 فوریه هستند اما شکیرا 10 سال از پیکه بزرگتر است. با وجود اینکه آنها دهمین سال رابطه خود را آغاز می کنند و صاحب 2 فرزند هستند، ظاهرا برنامه ای برای ازدواج رسمی ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از us.hola؛ شکیرا در این مورد گفت:

واقعیت را بخواهم بگویم، ازدواج مرا می ترساند. نمی خواهم پیکه، من را به عنوان همسر خود درنظر بگیرد. ترجیح می دهم او همچنان من را به عنوان عشق و دوست دختر خود ببیند. ترجیح می دهم پیکه را همیشه آماده نگه دارم. (گوش به زنگ) به این فکر کنم که بسته به رفتار انسان هر اتفاقی امکان پذیر است.

پیکه و شکیرا در حاشیه جام جهانی 2010 با یکدیگر آشنا شدند. خواننده کلمبیایی با آهنگ Waka Wake در آفریقای جنوبی به یکی از نمادهای جام جهانی تبدیل شد. شکیرا افزود:

هرگز طرفدار فوتبال نبودم بنابراین پیکه را نمی شناختم. در موزیک ویدیوی من، پیکه هم حضور داشت و همان جا گفتم: این پسر چقدر جذاب است. سپس یکی از دوستان مشترک، ما را به یکدیگر معرفی کرد.

من و جرارد هرگز زوجی سنتی نیستیم. به توافقنامه ای (اشاره به ازدواج رسمی) برای انجام وظایف متقابل یا کارهایی از این دست، نیاز نداریم. ما خود را به موظف به پرورش و تربیت فرزندان می دانیم و در این راه به شدت حامی یکدیگر هستیم. حمایت خانواده هایمان را نیز حس می کنیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۰۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم ستاره سابق بارسا: داور سرمان را برید

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا روبروی رئال مادرید به میدان رفت و در نهایت با نتیجه 2-3 برابر این تیم شکست خورد تا رسیدن به‌عنوان قهرمانی در این فصل برایش بسیار دور از دسترس باشد. 

تصمیمات داوری در این دیدار باعث شد که بسیاری از بازیکنان بارسا، اعضای کادر فنی و هواداران این تیم به شدت به داور این بازی اعتراض کنند و اظهارات تندی را هم علیه او به زبان آوردند و به نظر می‌رسد که پیکه هم با آنها هم نظر است. 

این ستاره سابق بارسا با اشاره به صحنه مشکوکی که به عقیده بارسایی‌ها توپ لامین یامال از خط رد شده و پس از آن توسط آندری لونین دفع شد و همچنین صحنه برخورد کوبارسی با لوکاس واسکز که منجر به اعلام ضربه پنالتی به سود رئال شد صحبت‌هایی را مطرح کرد. 

پیکه در گفت‌وگویی در شبکه اجتماعی توییچ اظهار داشت: «هیچ خطای منجر به پنالتی‌ای روی واسکز انجام نشد. او پای راستش را به کوبارسی گیر داد و در عین حال گلی که بارسا به ثمر رساند هم کاملا درست و قانونی بود.»

دیگر خبرها

  • اتهام بزرگ: پیکه از عربستان رشوه گرفت!‏
  • گلدبرگ: AEW مزخرف است و هرگز به آنجا نخواهم رفت/ اخبار WWE
  • هنوز هم تا حد مرگ از ژوزه مورینیو می‌ترسم!‏
  • خشم ستاره سابق بارسا: داور سرمان را برید
  • عصبانیت جرارد پیکه: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ توپ از خط رد شد!
  • شوهرم بوی سیگار و مشروب و عطر زنانه می‌دهد! | طلاق می‌خواهم چون شب‌ها دیر به خانه می‌آید
  • طلاق می‌خواهم، چون شوهرم شب‌ها دیر به خانه می‌آید
  • عکس| تبلیغ آلبوم جدید شکیرا در ال‌کلاسیکو!
  • فرهاد آئیش: از بازی کردن در نقش‌های تاریخی می‌ترسم
  • آیت‌ الله سبحانی: مرد باید ببیند پول مالیات کجا خرج می‌شود