Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار یعقوبعلی نظری شامگاه پنج‌شنبه در اولین یادواره لاله‌های سرخ زهرایی شهدای محله مسجد امام حسین (ع) قوچان افزود: آمریکا با ترور شهید سلیمانی به دنبال تضعیف جبهه مقاومت بود اما امروز انسجام جبهه مقاومت به برکت خون شهید سلیمانی و هم‌رزمانش آن‌قدر قوی شده که در طول تاریخ تاکنون ندیده‌ایم.

وی تصریح کرد: دشمن به‌زعم خود سلیمانی‌ها را از بین می‌برد تا ایجاد رعب و وحشت بکند اما امروز می‌بینیم نماینده آمریکا در سازمان ملل به مسوولان این سازمان نامه نوشته که برای به خطر نیفتادن صلح و امنیت جهانی آمادگی مذاکره با ایران را داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی گفت: آنها می‌خواستند قدرت خود را به رخ بکشند و اعلام کردند اگر جمهوری اسلامی ایران دست از پا خطا کند ۵۲ نقطه ایران را هدف قرار می‌دهند اما به فضل خدا هنوز پیکر مطهر حاج قاسم دفن‌نشده بود قدرت خون شهید در موشک‌های این نظام و کشور تجلی پیدا کرد و بر سر کسانی که او را ترور کرده و عربده‌کشی می‌کردند فرود آمد.

سردار نظری بابیان اینکه یکی از برکات خون شهید افشاگری و روشن شدن راه است افزود: خون شهید قاسم سلیمانی در این مقطع خیلی‌ها را همچون آنهایی که این مردم را می‌ترساندند یا کسانی که به آن‌ طرف آبها میل داشتند را رسوا کرد.

وی ادامه داد: انسان با شهادت به مهم‌ترین و رفیع‌ترین جایگاهی دست پیدا می‌کند که با هیچ راهی نمی‌توان به آن رسید شهیدپروری ضمن افتخار بودن می‌تواند رتبه یک خانواده، طایفه ، محله و شهر را بالا ببرد و خون شهید اثرات ماندگاری دارد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) تأکید کرد: در نظام اسلامی عنصر اصلی قدرت، معنوی و اعتقادی است و ما تکیه به ابزار نداریم.

نظری افزود:این نظام مردمی است که با رأی و نظر مردم مدیریت می‌شود و مردم باید در جریان انتخابات پیش رو بدانند به چه کسی رأی می‌دهند که در مسند قدرت قرار بگیرد ، باید به کسانی که انقلابی و صبور باشند، وابسته نبوده و دل و فکر در گرو آن‌طرف آب نداشته باشند رأی داد.

وی اضافه کرد: اگر در این بزنگاه، انتخاب درست صورت گیرد گرفتاری‌ها کم شده و در عرصه اقتصادی با این وضعیت مواجه نمی‌شویم و با حداقل هزینه‌ بر دشمن غلبه خواهیم کرد.

شهرستان ۱۸۰ هزارنفری قوچان در فاصله ۱۳۷ کیلومتری شمال غربی مشهد واقع است.  

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی امام حسین امام رضا خانواده مشهد آمریکا قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۱۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحدت ارتش و سپاه منجر به تولید قدرت بازدارندگی شده است

فرمانده کل سپاه در پیام تبریک فرا رسیدن روز ارتش به سرلشکر موسوی گفت: درخشش ارتش با همراهی سایر نیروهای مسلح در عرصه‌‌های ماموریتی به ویژه وحدت و برادری با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منجر به تولید قدرت بازدارندگی برای کشور شده است. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیام تبریک فرا رسیدن 29 فروردین روز ارتش به امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: درخشش ارتش مکتبی و انقلابی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران و در میدان‌های خطیر ماموریتی که با همراهی، هم افزایی و هماهنگی سایر نیروهای مسلح به ویژه وحدت و برادری با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منجر به تولید قدرت بازدارندگی برای کشور شده است ؛ برای ایران و ایرانی افتخارآمیز و برای دشمنان رشک برانگیز است.

 متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرانقدر امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی
 فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛
فرا رسیدن 29 فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به جنابعالی و آحاد فرماندهان، مسئولین، مدیران و کارکنان مومن، شجاع و غیور آجا صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌‌نمایم.

درخشش ارتش مکتبی و انقلابی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران و در میدان‌های خطیر ماموریتی که با همراهی، هم افزایی و هماهنگی سایر نیروهای مسلح به ویژه وحدت و برادری با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منجر به تولید قدرت بازدارندگی برای کشور شده است؛ برای ایران و ایرانی افتخارآمیز و برای دشمنان رشک برانگیز است.

همت و جهاد مقدس و صادقانه ارتشیان غیرتمند در صیانت از استقلال، امنیت و تمامیت ارضی کشور و دورسازی تهدیدات دشمنان از میهن اسلامی را می‌ستاییم و بر شهیدان و جانبازان والا مقام و رزمندگان سلحشور ارتش مقتدر و عزیز درود می‌فرستیم و تداوم خط پیشرفت‌ و پیشروندگی تحسین برانگیز در نیروهای زمینی، هوایی، دریایی و پدافند به مدد دانش و فناوری روز، نیروی انسانی متعهد و پاکباخته و روحیه خودباوری و خود اتکایی و توانمندی‌های بومی و درونی موجود را آرزومندیم.

دوام توفیق آن فرمانده عالیقدر و یکایک ارتشیان عزیز، تحت عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (عج ) و هدایت های ولی امر مسلمین جهان و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای ( مد ظله العالی ) را از خدای قادر متعال مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اردبیل| توان و قدرت بالای نیروهای مسلح بر همگان عیان شد
  • توان و قدرت بالای نیروهای مسلح ایران بر همگان عیان شد + فیلم
  • عکس العمل فرمانده ارتشی وقتی حس کرد کسی شده است!
  • امیر موسوی: قدرت ایران گزینه نظامی دشمن را کنار زد
  • جمهوری اسلامی ایران اکنون در قله قدرت نظامی است
  • هیچ سامانه پدافندی در جهان قدرت مقابله با موشک فتاح را ندارد
  • حسین علایی: ۱۲۰ جنگنده پیشرفته برای مقابله با ایران به پرواز درآمدند اما .../در زمان حمله سپاه، فرمانده سنتکام در اتاق عملیات اسرائیل حضور داشت
  • وحدت ارتش و سپاه منجر به تولید قدرت بازدارندگی شده است
  • راه شهید سلیمانی در مبارزه با اسرائیل ادامه دارد
  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با خانواده شهید نعمت پور در الشتر