Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، فیلم جنگی «۱۹۱۷» ساخته سم مندس به عنوان بهترین فیلم از سوی سومین دوره جوایز انجمن منتقدان هالیوود انتخاب شد.

اعضای انجمن منتقدان هالیوود دیروز ۱۰ ژانویه (پنجشنبه ۱۹ دی) فیلم سم مندس را که به عنوان بهترین فیلم گلدن گلوب انتخاب شده بود به عنوان بهترین فیلم خود برگزیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم همچنین جایزه بهترین فیلم جنگی / اکشن، بهترین فیلمبرداری برای راجر دیکینز و بهترین تدوین را برای لی اسمیت دریافت کرد و در مجموع با دریافت ۴ جایزه بیشترین جوایز این انجمن را از آن خود کرد.

در عین حال «بوک اسمارت» ساخته اولیویا وایلد ۳ جایزه به خانه برد که شامل بهترین کارگردان زن برای وایلد، بهترین بازی یک بازیگر زن ۲۳ ساله یا زیر این سن برای کاتلین دوِر و بهترین فیلم کمدی / موزیکال به طور مشترک با «راکت‌من» بود.

خواکین فینیکس بار دیگر موفقیت گلدن گلوب را تکرار کرد و جایزه بهترین بازیگر مرد را برد. لوپیتا نیونگو برای «ما» بهترین بازیگر زن شد. جو پشی جایزه بهترین بازیگر مرد نقش مکمل را برای «ایرلندی» دریافت کرد و جایزه بهترین بازیگر زن نقش مکمل هم به جنیفر لوپز برای «شیادان» رسید.

نوآ بامباک نیز برای ساخت «داستان ازدواج» به عنوان بهترین کارگردان مرد انتخاب شد.

این منتقدان جایزه بهترین فیلمنامه اقتباسی را به تایکا وایتیتی برای «جوجو خرگوش» و جایزه بهترین فیلمنامه اوریجینال را به هان جین-وون و بونگ جون هو برای «پارازیت» دادند.

«چاقوها بیرون» نیز به عنوان بهترین گروه بازیگران انتخاب شد.

انجمن منتقدان هالیوود که پیشتر به عنوان جامعه منتقدان آنلاین فیلم لس‌آنجلس فعالیت می‌کرد جمعی متنوع از منتقدان متخصص و دوستداران سینما و تلویزیون است.

کد خبر 4821671

منبع: مهر

کلیدواژه: جایزه سینمایی سینمای آمریکا کارگردان سینما سم مندس قاسم سلیمانی تئاتر ایران جشنواره فیلم عمار موسیقی ایرانی سینمای مستند فیلم سینمایی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر سریال ایرانی کارگردان تئاتر سازمان سینمایی حوزه هنری کنسرت موسیقی کارگردان سینما پوستر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۱۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین مرد سیاه‌پوستی که اسکار گرفت

دریافت جایزه اسکار توسط یک بازیگر مرد سیاه‌پوست در اوج مبارزات نژادی در آمریکا اتفاق مهمی محسوب می‌شد. قبل از پواتیه، هاتی مک دانیل به‌خاطر بازی در فیلم بر باد رفته جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش دوم زن گرفته بود. گزارش سی‌وششمین دوره اهدای جایزه اسکار را به نقل از روزنامه اطلاعات ۲۵ فروردین ۱۳۴۳ بخوانید و عکس‌های سیدنی پواتیه هنگام دریافت جایزه اسکار را تماشا کنید.

دیگر خبرها

  • مسی، هالند و جوکوویچ منتظر گرفتن جایزه از بولت!‏
  • اولین مرد سیاه‌پوستی که اسکار گرفت
  • رد جایزه قلم آمریکا برای موضع ناکافی در قبال جنگ غزه
  • «انگشت طلا» ۶ جایزه از جوایز فیلم هنگ‌کنگ را برد
  • اعلام برندگان بهترین فیلمنامه‌های سال انجمن نویسندگان آمریکا
  • بازیگر معروف آمریکایی و عکس متفاوتی که از وی منتشر شده است
  • بهترین‌های تئاتر بریتانیا معرفی شدند/ برندگان جایزه اولیویه ۲۰۲۴
  • معرفی بهترین فیلمنامه‌های سال/«داستان آمریکایی» و «جانشینی» بردند
  • انجمن نویسندگان آمریکا برندگان خود را شناخت
  • «سانست بلوار» برنده جوایز تئاتر اولیویه شد