Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،اسد چوپانی  مدیر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بستان آباد گفت: بارش شدید برف راه ارتباطی ۶۰ روستا را در این شهرستان بسته است و عوامل راهداری از دیروز با تجهیزات خود در جاده‌های شهرستان به حالت آماده باش هستند.

او افزود: همزمان با شروع بارش برف گروه‌های راهداری با برف روبی و نمک پاشی مسیر‌های اصلی را باز نگه داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد: در این شهرستان مسیر‌های اصلی و آزاد راه باز است و رفت و آمد در آن‌ها جریان دارد.

چوپانی پیش بینی کرد: تا عصر امروز همه مسیر‌های روستائی بازگشایی شود.

انتهای پیام/


وی میزان بارش برف را در ارتفاعات این شهرستان بیش از ۲۰ سانتیمتر دانست و گفت: سخت گذر بودن برخی راه‌های روستایی عملیات برف روبی را کند کرده است، اما ماموران راهداری همه تلاش خود را برای بازگشایی مسیر‌ها به کار گرفته اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برف روبی بازگشایی محور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۲۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌ رگباری درجنوب سیستان وبلوچستان وآماده باش دستگاه‌های خدماتی وامدادی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، هواشناسی در خصوص فعالیت سامانه بارشی در جنوب استان هشدار سطح قرمز صادر کرد.
بنابر اعلام هواشناسی استان، فعالیت این سامانه بارشی ازامروز در شهرستان‌های زرآباد، فنوج، کنارک، لاشار، قصرقند، چابهار، دشتیاری، نیکشهر، دلگان، جنوب ایرانشهر، بمپور، راسک، سرباز، سیب سوران، مهرستان، سراوان، گلشن، و جنوب خاش همراه با رگبار سنگین باران و تگرگ خواهد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

همچنین بدنبال هشدارهواشناسی وتداوم سامانه بارشی مدارس شهرستان‌های ننیکشهر، مهرستان، زرآباد، سراوان ودلگان در تمامی مقاطع در دو نوبت صبح وعصر بصورت غیرحضوری برگزارشد. 

صاحب گل صالحی فرماندار خاش هم گفت: با توجه به آغاز بارش ها در شهرستان مدارس شیفت عصر در این منطقه غیرحضوری برگزار خواهدشد.

داود گلی روابط عمومی آموزش و پرورش استان هم اعلام کرد:بر اساس مصوبه جلسه ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان، به فرمانداران و بخشداران شهرستان‌ها و مناطق استان تفویض اختیار شده تا با توجه به وضعیت جوی پیش رو و شدت و ضعف بارش‌ها، در خصوص نحوه فعالیت مدارس با هماهنگی مدیریت بحران استانداری تصمیم گیری و اطلاع رسانی شود.
وی افزود: برای فردا نیز همین مصوبه قابلیت اجرایی دارد و تعطیلی عمومی برای همه مدارس استان  نخواهیم داشت و این تعطیلی بنابر ضرورت برای مناطق در خطر سیلاب خواهد بود.

 

کرد مدیرکل راهداری وحمل نقل جاده‌ای استان از آمادگی ۱۴ اکیپ راهداری با ۶۸ دستگاه ماشین آلات سنگین ونیمه سنگین خبر داد و گفت: ۱۲۴ نیروی راهداردرسطح محور‌های استان مستقرشدند.


بارش‌های امروز در شهرستان نیکشهر که از ساعت پنج صبح آغاز شده باعث طغیان رودخانه‌های دستگرد، زنگوتان و حیدربند شده و راه‌های روستایی منطقه توتان و مهمدان و سرگوست را مسدود کرد.
مبارکی بخشدار بنت از مردم درخواست تا از تردد غیر ضروری در محور‌های بخش بنت خوداری کنند.

حجت بامری، سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده شهرستان دلگان گفت: در پی بارش‌های اخیر در ارتفاعات بزمان و طغیان رودخانه‌ها محور ارتباطی دلگان به ایرانشهر مسدود شد.

 

دیگر خبرها

  • بارش‌ رگباری درجنوب سیستان وبلوچستان وآماده باش دستگاه‌های خدماتی وامدادی
  • فرماندار شهرستان بستان آباد خواستار تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شد
  • بارش باران و تگرگ مسیر دارزین به دهبکری بم را مسدود کرد
  • بازگشایی مسیر آب به ورودی سدهای مشهد ضروری است
  • سیلاب فروکش کرده و تمامی راه‌های ارتباطی فریمان باز هستند
  • راه‌های ارتباطی بیش از ۷۰ روستای خراسان جنوبی سیلابی شد
  • خسارت ۱۰ میلیارد ریالی سیلاب به پل‌های فریمان
  • سیلاب راه ارتباطی ۴ روستای فریمان را مسدود کرد
  • بارش برف در گردنه تیوان/نیروهای راهداری در حالت آماده‌باش
  • بازگشایی جاده موگویی چهارمحال و بختیاری