Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درباره پرداخت عیدی بازنشستگان اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی حدود سه میلیون نفر بازنشسته دارد که در بهمن ماه سال جاری عیدی آن‌ها بر اساس قانون پرداخت می‌شود.

وی اظهار داشت: هیچ گونه مشکل و کمبود منابعی برای پرداخت عیدی بازنشستگان نداریم و در حال حاضر منابع مالی آن تامین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه مزایایی برای بازنشستگان در سال آینده در نظر گرفته‌اید، گفت: بر اساس قانون حقوق آن‌ها افزایش خواهد یافت که مبلغ افزایش حقوق در شورای عالی کار مشخص و توسط تامین اجتماعی اعمال می‌شود.

سالاری افزود: موضوع دیگر همسان سازی حقوق بازنشستگان است که در قانون برنامه ششم هم به آن توجه شده است و دولت باید منابع آن را تامین کند و تامین اجتماعی نیز پیشنهاداتی را برای لایحه بودجه ۹۹ به مجلس ارائه کرده است که اگر بتوانند آن را به طریق نقدی و یا واگذاری سهام به سازمان تامین اجتماعی تامین کنند امکان ارائه خدمات مطلوب‌تر به بازنشستگان تامین اجتماعی وجود دارد.

وی اظهار داشت: اگر منابع مالی برنامه‌ها مشخص نشود قطعا امکان اجرای آن وجود نخواهد داشت.


منبع: پارسینه

کلیدواژه: تامین اجتماعی شورای عالی کار قانون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۳۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط واریز وجه دنا پلاس ۶ سرعته اعلام شد

شرایط انتخاب و واریز وجه مجدد به تعداد محدود برای متقاضیان گروه دنا بهار ۱۴۰۳ سامانه یکپارچه ایجاد شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، متقاضیان می‌توانند طی مدت 10 روز یا تا زمان تکمیل ظرفیت با مراجعه به سایت فروش اینترنتی به آدرس esale.ikco.ir نسبت به واریز وجه اقدام نمایند.

 زمان فعال‌سازی این بخشنامه بر روی سایت esale.ikco.ir بعد از ارسال پیامک از سوی ایران‌خودرو خواهد بود.

نکته :

1- کلیه شرایط عمومی و اختصاصی بخشنامه‌های فراخوان اولویت‌های سامانه یکپارچه فروش خودرو (متقاضیان عادی) در خصوص متقاضیان این بخشنامه لازم‌الاجرا خواهد بود.

2- برنامه فروش‌های پیش‌فروش ارائه شده در جدول مشمول مصوبه 473 شورای رقابت بوده و در صورت افزایش قیمت محصول در زمان تحویل، بخش معادل پیش پرداخت مشمول افزایش قیمت نمی‌شود. 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رقابت یک هزار و ۳۶۲ داوطلب در آزمون استخدامی تامین اجتماعی استان یزد
  • واژگونی خودرو ایسوزو یک مصدوم بر جای گذاشت
  • افزایش ۶ میلیون تومانی حقوق بازنشستگان با اعمال همسان‌سازی | اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان از این ماه
  • کاهش ۱۷ درصدی مقرری بگیران بیمه بیکاری
  • دولت باید امسال 40 درصد از متناسب سازی حقوق بازنشستگان را اجرا کند
  • مشکلی بیمه کارگران ساختمانی حل شد؟
  • دیگر مشکلی برای بیمه کارگران ساختمانی وجود ندارد
  • وام بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش می‌یابد
  • وام بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش پیدا می‌کند
  • شرایط واریز وجه دنا پلاس ۶ سرعته اعلام شد