Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته پربازدیدهای یک هفته شهروند خبرنگاران را برای شما کاربران سایت باشگاه خبرنگاران آماده کرده‌ایم، اخباری پربازدید که شما هموطنان در تهیه و ارسال آن نقش داشته‌اید. جهت مشاهده فیلم و تصاویر هر خبر روی تیتر آن کلیک کنید.

 

 

عزاداری خودجوش مردم اقصی نقاط کشور به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در شنبه ۱۴ دی + فیلم مردم شهر‌های مختلف کشور امروز ۱۴ دی ماه به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی به سوگواری و عزاداری پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهروندخبرنگار لرستان؛ مور لکی در وصف سردار سلیمانی در دلفان + فیلم مردم غیور شهر دلفان در استان لرستان برای شهادت سردار قاسم سلیمانی به زبان محلی عزاداری می‌کنند.

 

شهروندخبرنگار تهران؛ دلنوشته زیبای یک کودک برای شهادت سردار سلیمانی + عکس تصویری از دلنوشته یک کودک خردسال برای شهادت سردار قاسم سلیمانی را مشاهده می‌کنید.

 

شهروندخبرنگار کرمان؛ تصادف زنجیره‌ای خودروها در سیرجان + فیلم فیلمی از تصادف زنجیره‌ای چند خودرو در شهر سیرجان استان کرمان را مشاهده می‌کنید.

 

شهروندخبرنگار مشهد؛ تصویری دیده نشده از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در حرم مطهر امام رضا (ع) تصویری از سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و شهید پور جعفری در حرم مطهر امام رضا (ع) را مشاهده می‌کنید.

 

شهروندخبرنگار قم؛ لحظه خواندن تلقین شهید مظفری‌نیا در حرم مطهر حضرت معصومه(س) + فیلم فیلمی از لحظه خواندن تلقین بر پیکر مطهر شهید مظفری‌نیا در حرم حضرت معصومه (س) را مشاهده می‌کنید.

 

شهروندخبرنگار کانادا؛ تجمع خونخواهان سردار دل‌ها «حاج قاسم سلیمانی» مقابل سفارت آمریکا در تورنتو + فیلم خونخواهان سردار رشید اسلام قاسم سلیمانی در محکومیت این جنایت تروریستی مقابل سفارت آمریکا در تورنتو کانادا تجمع کردند.

 

شهروندخبرنگار خوزستان؛ اولین فیلم از آغاز تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی در اهواز فیلمی از مراسم تشییع پیکر مطهر سردار حاج قاسم سلیمانی در شهر اهواز را مشاهده می‌کنید.

 

شهروندخبرنگار اهواز؛ تشییع پیکر مطهر سردار سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» در اهواز + فیلم و تصاویر مراسم تشییع پیکر پاک سردار دل‌‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در اهواز برگزار شد.

 

 

 پربازدیدهای این هفته شهروند خبرنگار این سوژه‌ها بودند، شما همو‌طنان نیز می‌توانید سوژه‌ها و تصاویر خبری خودتان را به شناسه تلگرام ShahrvandYJC@ ارسال کنید و یا شماره 09303001947 را در تلفن همراه خود ذخیره و سپس در پیام‌رسان‌های داخلی، تصاویر و فیلم‌ها را برای گروه شهروند خبرنگار ارسال کنید، فرآورده‌های خبری شما با نام خودتان در سایت باشگاه خبرنگاران جوان و همینطور در بخش‌های خبری شبکه خبر ساعت ۱۷ "با خبرنگاران جوان" و "مجله خبری ۱۹:۱٠" شبکه یک سیما نیز پخش خواهد شد.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی تصادف رانندگی مراسم تشییع سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۳۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«خدا رو شکر بین لشکر عشق هنوز قاسم سلیمانی زیاده»

خبرگزاری مهر _ گروه فرهنگ و ادب: سمانه خلف زاده شاعر و پژوهشگر در پی عملیات وعده صادق سپاه شعر جدیدی سروده که برای انتشار در اختیار خبرگزاری مهر قرار گرفته است.

متن این شعر را در ادامه می‌خوانید؛

اگر چه راه ناهموار و سخته

اگر چه دست شیطانی زیاده

خدا رو شکر بین لشکر عشق

هنوز قاسم سلیمانی زیاده

فدای اون شهیدی که با خونش

به ما راه رهایی رو نشون داد

همونکه مرد میدون بود

همیشه کجا به دشمن ظالم امون داد؟

جای عکسش توی قاب دل ماست

مسیرش تا ابد می‌مونه جاوید

تموم قطره‌های خون پاکش

چراغ راه شب شد

مثل خورشید کلام آشنای حاج قاسم

چراغ روشن آینده ماست

بذار تا چشم این دنیا ببینه

ببینه وعده صادق،

چه زیباست سلاح ما امید و علم و ایمان

پناه دخترای ما حجابه

ظهور آغاز هر چی مهربونی، فرج حُسن ختام انقلابه

کد خبر 6080679 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار شهید سید محمد حجازی در خوی
  • سومین سالگرد شهادت «سردار سید محمد حجازی» در کرمان
  • سومین سالگرد شهادت سردار سید محمد حجازی در کرمان
  • طوفان‌الاقصی|شهادت ۵ کودک در حمله رژیم صهیونیستی به آوارگان غزه/ بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
  • «سربلند میدان» برای سومین بار به بازار نشر آمد
  • تبلور شهادت‌گونه در زندگی سردار شهید حجازی
  • سردار سلیمانی: ایران در عملیات وعده صادق گوشه‌ای از توانمندی‌های خود را به کار گرفت
  • کتاب «سربلند میدان» برای سومین بار تجدید چاپ شد
  • «خدا رو شکر بین لشکر عشق هنوز قاسم سلیمانی زیاده»
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا (س)/ هرجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت