Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: از ابتدای سال جاری جواز تاسیس دو هزار و 95 طرح صنعتی و صنایع معدنی با سرمایه گذاری 134 هزار و 321 میلیارد ریال در استان قم صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، محمود سیجانی با اشاره به طرح‌های در دست اجرای صنعتی و صنایع معدنی در استان قم اظهار کرد: دو هزار و نود پنج طرح صنعتی و صنایع معدنی با سرمایه گذاری 134 هزار و 321 میلیارد ریال در استان در دست اجرا است که در صورت به بهره برداری رسیدن این طرح‌ها، برای 39 هزار و 314 نفر اشتغال به وجود می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مهم‌ترین طرح‌های در دست اجرای صنعتی و صنایع معدنی در استان قم شامل محصولات فولادی و آهنی، انواع لوله و پوشش لوله، کاغذ از کربنات کلسیم، پنل خورشیدی چند کریستالی، تولید الیاف مصنوعی، انواع شمش فولادی، انیدرید فتالیک، فرآورده‌های لبنی، دی اکتیل فتالات و لوازم بهداشتی و سلولزی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: 1000 طرح صنعتی و صنایع معدنی در استان با پیشرفت فیزیکی زیر 20 درصد وجود دارد که حجم سرمایه گذاری این طرح‌ها، 71 هزار و 440 میلیارد تومان با اشتغال 17 هزار و 461 نفر است.

سیجانی با اشاره به طرح‌های تولیدی با پیشرفت صنعتی بالای 60 درصدی در استان قم اظهار کرد: 304 طرح صنعتی و صنایع معدنی در استان پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد دارند که این طرح‌ها 7هزار و 497 نفر اشتغال ایجاد می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: 430 طرح صنعتی و صنایع معدنی در استان قم با پیشرفت فیزیکی بالای 20 درصد وجود دارد که حجم سرمایه گذاری این طرح‌ها 276 میلیارد تومان با اشتغال زایی برای 11 هزار و 25 نفر است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان قم پوشش سازمان صنعت معدن و تجارت استان سرمایه گذاری قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۳۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور بیش از ۷۰ فقره مجوز تاسیس صنایع کشاورزی در مازندران

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی مازندران از صدور، اصلاح و تمدید ۷۷ فقره مجوز تاسیس صنایع کشاورزی در مازندران خبر داد.

حمیدرضا شهابیان به عملکرد ۶ ماهه مدیریت صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی مازندران از ۱۶ مهر پارسال تا ۱۶ فروردین امسال، اشاره و خاطرنشان کرد: در این مدت ۱۲۳ فقره مجوز موافقت اولیه صنایع تبدیلی و غذایی بخش کشاورزی در استان اصلاح و تمدید شد.

  شهابیان ،صدور، اصلاح و تمدید ۷۷ فقره جواز تاسیس و صدور و تمدید ۱۳ فقره مجوز بازسازی و نوسازی صنایع تبدیلی و غذایی بخش کشاورزی در استان را از اقدامات این مدیریت در مدت زمان فوق برشمرد.   وی تصریح کرد: صدور، تمدید و اصلاح و تغییر نام ۷۹ فقره مجوز پروانه بهره برداری و صدور، اصلاح و تمدید ۱۸ فقره مجوز توسعه صنایع تبدیلی و غذایی بخش کشاورزی نیز  از فعالیت‌های این مدیریت در ۶ ماه گذشته بود.

دیگر خبرها

  • تحقق بیش از ۸۰ درصد از برنامه‌های اشتغال تبصره ۱۸ مددجویان
  • وجود ۱۹۴ معدن فعال در کردستان
  • رشد۱۲ درصدی تولیدکالاهای مهم و استراتژیک صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • اعلام آمار تامین ارز کالاهای اساسی، صنایع و واردات در برابر صادرات از ابتدای سال تاکنون
  • صدور بیش از ۷۰ فقره مجوز تاسیس صنایع کشاورزی در مازندران
  • احیای ۱۶ واحد صنعتی و معدنی در چهارمحال و بختیاری
  • تسریع صدور مجوزها در سازمان غذا و دارو
  • حمایت از بازارچه‌های صنایع دستی تولید بانوان
  • فراخوان انتخاب برترین‌های صنعتی و معدنی ۱۴۰۳ در چهارمحال و بختیاری
  • صدور مجوز تأسیس دبیرستان نمونه دولتی دخترانه در گلبهار