Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-29@09:40:58 GMT

فرهادمجیدی با این تصاویر به شایعات پایان داد

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۵۳۷۹۹

فرهادمجیدی با این تصاویر به شایعات پایان داد

تمرین صبح امروز استقلال یک روز پس از شایعه استعفای فرهاد مجیدی از سرمربیگری استقلال با حضور این مربی در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد. مجیدی در این تمرین حضور یافت و روی کار بازیکنان نظارت داشت.

به گزارش تابناک ورزشی، روز گذشته  فرهاد مجیدی به دلیل مشکلات و همچنین محقق نشدن وعده‌های مسئولان باشگاه استقلال تهدید به استعفا کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین خبرهایی مبنی بر استعفای او مطرح شده بود.

باشگاه استقلال پیش‌تر در واکنش به تهدید استعفای مجیدی اعلام کرد: اخباری که درباره استعفای فرهاد مجیدی مطرح شده است، واقعیت ندارد و تیم فوتبال استقلال زیر نظر سرمربی جدید خود تمرینات آماده‌سازی خود را پیگیری خواهد کرد.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: پایگاه عین الاسد قاسم سلیمانی سقوط بوئینگ 737 پایگاه اربیل هاشمی رفسنجانی احمد کاظمی کیمیا علیزاده حمله به پایگاه هوایی عین الاسد فرهاد مجیدی استقلال تمرین استعفا پایگاه عین الاسد قاسم سلیمانی سقوط بوئینگ 737 پایگاه اربیل هاشمی رفسنجانی احمد کاظمی کیمیا علیزاده حمله به پایگاه هوایی عین الاسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۳۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۳ ملی‌پوش به تمرین استقلال

تمرین استقلال تا دقایقی دیگر آغاز می‌شود و البته به احتمال فراوان ۳ بازیکن ویژه هم در آن حضور پیدا می‌کنند.

به گزارش مشرق، جواد نکونام سرمربی استقلال به ملی پوشان این تیم اعلام کرد از امروز نهم فروردین در تمرینات گروهی حضور یابند.

سیدحسین حسینی، ابوالفضل جلالی و صالح حردانی ۳ ملی پوش ایرانی هستند که دوباره با تیم مشغول تمرین خواهند شد.

جلال الدین ماشاریپوف ملی‌پوش ازبکستانی استقلال، احتمالاً با کمی تاخیر کارش را استارت می‌زند. او مسافرتی طولانی به هنگ کنگ نیز داشت و طبعا از سایر ملی پوشان استقلال، خسته تر است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • واکنش دستیار سابق فرهاد مجیدی به حضور در تمرین استقلال + عکس
  • بازگشت ۳ ملی‌پوش به تمرین استقلال
  • (عکس) تصویر عاشقانه فرهاد مجیدی و مادرش در دبی
  • عکس| گشت‌وگذار فرهاد مجیدی و مادرش در دبی
  • فرهاد مجیدی در دبی رویت شد + عکس
  • (عکس) تعطیلات نوروزی فرهاد مجیدی با یک مهمان ویژه
  • مربی محبوب فرهاد مجیدی در کنار کادر فنی استقلال + عکس
  • حضور دستیار اول مجیدی در کادرفنی نکونام
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال
  • روز‌های سخت بازیکن مورعلاقه فرهاد مجیدی