Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین سید سعید لواسانی در خطبه های این هفتهٔ نماز عبادی سیاسی جمعه بخش لواسانات شمیرانات افزود: شهید سلیمانی و شهید ابومهدی از سرمایه های اصلی و ارزشمند مقاومت بودند و آمریکا با محاسبه، این اقدام تروریستی را انجام داد؛ نمی توانیم بگوییم فقط دیوانگی و ناآگاهی ترامپ بود.

خطیب جمعه لواسانات با بیان این نکته که سردار سلیمانی فرمانده بزرگ جبهه مقاومت بود و برای اعتبار و سربلندی همه مسلمانان تلاش می کرد، افزود: باید هشیار باشیم تا ماموریت سردار سلیمانی مغفول نماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: همه ما باید در برابر توطئه های شیطان بزرگ هوشیار باشیم و اجازه ندهیم از  اعتراض های به حق مردم سوءاستفاده کند.

حجت الاسلام لواسانی با اشاره به حضور چند میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی و یارانش گفت: باید توجه داشته باشیم که اگر ملت ما برای دفاع از ایران و اسلام همواره در صحنه حضور داشته باشد، آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

وی در بخش دیگری از سخنانش، شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها را به نمازگزاران تسلیت گفت و اظهارداشت: باید خودمان را به این الگو نزدیک کنیم زیرا ایشان نور مطلق است و اگر ما نزدیک شویم، ما هم نورانی می‌شویم و خیر و نیکی در همه وجودمان جوانه می زند.

لواسانی افزود: ما می‌توانیم از حضرت زهرا (س) درس بگیریم که خودمان را فدای اسلام کنیم و مرکز حرکت و محور حرکتمان هم ولایت باشد.

لواسانات به مرکزیت شهر لواسان یکی از بخش های شهرستان شمیرانات در ۱۱ کیلومتری شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی حضرت زهرا شمیرانات شهادت حضرت زهرا آمریکا ترامپ قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۳۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی روز قدس باید پررنگ تر از گذشته برگزار شود

امام جمعه شهرستان دهاقان گفت: راهپیمایی روز قدس در سال‌جاری باید متفاوت‌تر از گذشته برگزار شود و از همه اقشار مردم و مسئولان انتظار می‌رود به صورت ویژه و پر رنگ در روز قدس شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام اصغر رضوانی، ظهر امروز _جمعه دهم فروردین_ در خطبه‌های نماز جمعه دهاقان با اشاره به تقارن روز طبیعت با سالروز شهادت امام علی (ع) اظهار کرد: ارزش حضرت علی (ع) بسیار زیاد است و مردم باید حرمت شهادت ایشان را نگه دارند و برای تفریح و شادی می‌توان از زمان‌های دیگر استفاده کرد و نباید به بهانه روز طبیعت حرمت‌شکنی شود.

وی افزود: انتظار داریم مردم در ایام شهادت حضرت علی (ع)، در مراسم مختلفی که برگزار می‌شود، شرکت و از برکات لیالی قدر هم استفاده کنند و به عبادت بپردازند.

امام جمعه دهاقان عنوان کرد: روز قدس باید متفاوت برگزار شود و از همه اقشار مردم و مسئولان انتظار می‌رود به صورت ویژه و پر رنگ در روز قدس شرکت کنند.

رضوانی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی یک غده سرطانی است که تا ریشه‌کن نشود جهان آرام نمی‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: طوفان‌الاقصی و عزت و ایستادگی مردم فلسطین به ویژه غزه و همچنین ناکامی‌های پی در پی رژیم صهیونیستی و رسوائی‌های آن‌ها در سطح جهان ثمره روز قدس و معماری امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب است.

امام جمعه دهاقان با تأکید بر این‌که برای روز قدس باید جنبش جهانی ایجاد شود، تصریح کرد: پیشنهاد می‌شود نیروهای بسیج، سپاه، ارتش و انتظامی با لباس مصوب خود و به صورت منظم وباشکوه همراه با مردم در تظاهرات شرکت کنند تا با این کار به صهیونیست‌ها و حامیان‌شان اخطار داده شود.

کد خبر 740214

دیگر خبرها

  • امام جمعه موقت بیرجند: دشمن به دنبال ترویج فحشاست
  • امام جمعه شهرکرد: حرمت روز شهادت امام علی(ع) حفظ شود
  • شکست صهیونیستها غیر قابل ترمیم است
  • حرمت شهادت حضرت علی (ع) حفظ شود
  • راهپیمایی روز قدس باید پررنگ تر از گذشته برگزار شود
  • جمهوری اسلامی ایران جبهه‌ای بزرگ برابر استکبار جهانی
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها در تحقق شعار سال
  • روحانی: تمام وزرا را بدون استثنا با رهبری چک کردم | سردار سلیمانی درخواست وزیر دفاع سپاهی کرد
  • روحانی: رهبری موافق وزارت ظریف بودند /جلسه با فرماندهان سپاه برای صلح و صفا بود /سردار سلیمانی درخواست کرد وزیر دفاع سپاهی باشد
  • رزمندگان زنجانی با غیرت و سخت‌کوش بودند