Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان گفت: هیمنه آمریکا در عملیات موشکی سپاه  پاسداران شکسته شد و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند این فقط یک سیلی بود و انتقام اصلی و مشت محکم، اخراج آمریکا از منطقه است. ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹ استانها زنجان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته استان اظهارداشت: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، سردار قلب‌ها جایگاه ویژه‌ای در میان احاد مختلف مردم داشت و اخلاص یکی از مهمترین ویژگی‌های این شهید بزرگوار از زبان مقام معظم رهبری بیان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه زنجان افرود: این شهید بزرگوار با دارا بودن ویژگی اخلاص در همه لحظات زندگی برای خداوند و مردم خدمت می‌کرد و این امر نشانه محبوبیت وی در بین مردم بود.

دختر شهید سلیمانی: انتقام تا نابودی کامل آمریکا و رژیم صیونیستی ادامه داردامام جمعه شهرکرد: شهید حاج قاسم سلیمانی یک انقلابی تمام عیار بود‌‌خون شهید سلیمانی آغاز پایان‌بخشی سیطره آمریکا در منطقه است

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه تعریف از فضائل اخلاقی و انسانی این شهید بزرگوار تمام نشدنی است، تصریح کرد: آثار و برکات حضور وی در طول هشت سال دفاع مقدس، در مقابله با منافقین، کفر جهانی، صهیونیسم بین‌المللی و کمک به جبهه مقاومت بسیار درخشان است.

خطیب جمعه زنجان با بیان اینکه دشمن با  برنامه‌‌ریزی‌های مختلف سعی در ایجاد تفرقه و تجزیه کشورهای منطقه دارد، خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی در زمینه کمک به کشورهای منطقه و جبهه مقاومت برای مقابله با توطئه‌های استکبار جهانی نقش مهمی داشتند.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه ضمن تقدیر از حضور پرشور و حماسی مردم زنجان در مراسمات بزرگداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی و دسته عزاداری یوم القاسم در زنجان، اظهار داشت: مردم استان با این حضور نشان دادند که همیشه قدردان خادمان مردم و مالک اشتر رهبری هستند.

آیت‌الله خاتمی ضمن تقدیر از ملت و دولت عراق گفت: خون این شهید بزرگوار موجب وحدت مردم و دولت ایران و عراق و یکی از برکات این شهید بزرگوار رای قاطعانه مجلس عراق برای خروج نظامیان آمریکا از کشور عراق بود.

وی همچنین با اشاره به اقدام مجلس شورای اسلامی مبنی بر تصویب طرح سه فوریتی در تروریست خواندن پنتاگون و ارتش آمریکا، اقدام به موقع شورای عالی امنیت ملی و دولت در اجرای گام پنجم و دست مریزاد با سپاه پاسداران انقلاب در پاسخ به جنایت آمریکا در همان ساعتی که مالک اشتر انقلاب را به شهادت رساندند، خاطرنشان کرد: در طول چند دهه اخیر کسی جرات این را نداشت که به پایگاه‌های آمریکا حتی ترقه‌ای پرتاب کند.

خطیب جمعه زنجان در ادامه عنوان کرد: هیمنه آمریکا در عملیات موشکی سپاه  پاسداران شکسته شد و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند این فقط یک سیلی بود و انتقام اصلی و مشت محکم، اخراج آمریکا از منطقه است.

آیت الله خاتمی تصریح کرد: اگر سردار سلیمانی و سپاه قدس و مدافعان حرم در سوریه و عراق با داعشیان مبارزه نمی‌کردند اکنون باید در خاک ایران این جنگ را انجام‌ می‌دادیم.

خطیب جمعه زنجان با بیان اینکه حاج قاسم اهل هیچ جناحی نبود افزود: شهید سپهبد سلیمانی در خط امام و انقلاب و در شناخت دشمن و مبارزه با دشمن همیشه در خط اول قرار داشت.

انتهای پیام/1011/ش

R7557/P/S6,59/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۳۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم

به گزارش گروه ایثار و حماسه خبرگزاری صداوسیما ؛ بخش اول گفتگوی اختصاصی خبرگزاری صداوسیما با همسر سردار شهید حسن طهرانی مقدم با عنوان "روزهایی که نیستی"بزودی از شبکه خبر پخش می شود.

 شهید حسن طهرانی مقدم ۶ آبان سال ۱۳۳۸ در محله سرچشمه تهران متولد شد. وی پس از تحصیلات مقدماتی، موفق به دریافت مدرک کارشناسی در رشته مهندسی صنایع شد. این شهید که در آغازین روز‌های تشکیل سپاه پاسداران، به عضویت آن درآمده بود، در دوران جنگ عراق و ایران، جزو نخستین فرماندهان توپخانه سپاه و بنیان‌گذاران این واحد بود. شهید طهرانی مقدم بنیان‌گذار یگان موشکی سپاه است که با گذراندن دوره موشکی در سوریه، این واحد ارزشمند را در زمان جنگ مدیریت می‌کرد. او در سال ۱۳۶۴ به سمت فرمانده موشکی نیروی هوایی سپاه منصوب شد و همچنان تحقیقات خود را درباره ساخت موشک و راکت ادامه داد. راکت نازعات، موشک شهاب ۳، قیام، قدر، عاشورا و خلیج‌فارس، جزو تولیدات موشکی ایران در دوران مدیریت اوست. شهید حسن تهرانی مقدم در سال ۱۳۸۵، مسؤولیت سازمان جهاد خودکفایی سپاه را بر عهده گرفت و تا روز شهادتش در حادثه انفجار مهمات یکی از پادگان‌های تحت امر در تاریخ ۲۱ آبان سال ۱۳۹۰، برای تولید و گسترش تسلیحات موشکی کشور فعالیت داشت. علی طهرانی مقدم برادر شهید حسن طهرانی مقدم نیز ۱۸ آبان سال ۱۳۵۹ مصادف با ظهر عاشورا وقتی تنها ۱۸ سال داشت در جبهه سوسنگرد به شهادت رسیده بود.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • شعار سال، یک دستور عملیاتی است
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • سردار سالاری: عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • طراحی پوسترهای جدید به مناسبت شکست هیمنه آمریکا در طبس