Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، عادل عبدالمهدی در دیدار با مارتین هارت، سفیر اتحادیه اروپا در این کشور، بر ضرورت خروج نیرو‌های خارجی از عراق تاکید کرد.

وی در این دیدار همچنین بر پایبندی دولت و پارلمان عراق بر ضرورت خروج نیرو‌های خارجی از عراق و تاثیر مثبت این اقدام بر امنیت و حاکمیت این کشور تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخست وزیر موقت عراق گفت: بغداد همواره تلاش می‌کند بهترین روابط را با همه کشور‌های جهان داشته باشد، زیرا اینکار باعث برقراری آرامش و امنیت می‌شود.

سفیر اتحادیه اروپا در عراق هم با اعلام اینکه موضع عادل عبدالمهدی را درک می‌کند بر ضرورت برقراری آرامش، عدم متشنج کردن اوضاع در شرایط کنونی و فعالیت مشترک برای دور کردن خطرات احتمالی در بحران میان ایران و آمریکا تاکید کرد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: عادل عبدالمهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۴۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردم در تولید، چگونه؟| امیررضا عرب‌پور

کارشناس اندیشکده دیپلماسی اقتصادی معتقد است، جهش تولید بدون حضور در بازارهای خارجی ممکن نیست. بر این اساس در حوزه تسهیل گری تجارت خارجی، از سمت دولت بایستی فعالیت بیشتری دیده شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، امیرضا عرب پور، در خصوص الزامات تحقق شعار سال "جهش تولید با مشارکت مردم" گفت:  از سنوات گذشته روی اصل 44 و خصوصی سازی بنگاههای دولتی تاکید شد اما این هدف به خوبی پیش نرفت.

این پژوهشگر اقتصادی گفت: امروز اقتصاد ایران درگیر تحریم‌های همه جانبه است، وقتی افق مشخصی در این خصوص دیده نمیشود بایستی روی سرمایه های داخل تاکید کرد.
 

 

.

 

وی افزود، این درحالی است که برخی قوانین کشور مانع حضور بخش خصوصی در  اقتصاد است. بر این اساس باید قوانین جدید در این حوزه تصویب شود.

عرب پور گفت: شرکتهای نوآور دانش بنیان نیز در راستای تحقق هدف شعار سال موثر هستند،  در سنوات اخیر فعالیت شرکت‌های دانش بنیان رونق یافته و بایستی تاکید بیشتری در این حوزه انجام شود.

وی در خاتمه گفت: جهش اقتصادی بدون حضور در بازارهای خارجی ممکن نیست. بر این اساس در حوزه تسهیل گری تجارت خارجی، از سمت دولت  بایستی فعالیت بیشتری دیده شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حرمت «ماه رمضان» حفظ شود/ ضرورت دوری از بدعت‌ها
  • تاکید مجدد آلگری: می‌خواهیم به چمپیونزلیگ برسیم
  • محسن رضایی با یک هواپیمای جنگنده به تهران آمد
  • امام از حرف محسن رضایی ناراحت شدند و گفتند بروید کارتان را بکنید!
  • تاکید بر ضرورت تسریع در کمک‌رسانی به مردم غزه
  • گلوی گاوخونی همچنان خشک است / ضرورت احیای حقابه تالاب توسط وزارت نیرو
  • مشارکت مردم در تولید، چگونه؟| امیررضا عرب‌پور
  • حکیم خواستار اجرای قطعنامه شورای امنیت درباره توقف جنگ غزه شد
  • خروج جریان صدر از روند سیاسی عراق/ راهبردی برای بازگشتی دوباره
  • خروج جریان صدر از روند سیاسی عراق؛ راهبردی برای بازگشتی دوباره