Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، منصور رضوانی جلال ظهر جمعه در آئین کلنگ زنی گلخانه ۴۰ هکتاری و خط تولید قهوه در همدان که با حضور سرپرست وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد، اظهار کرد: این گلخانه ۴۰ هکتاری با توان اشتغال‌زایی برای ۴۰۰ نفر در شهرستان اسدآباد با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی کلنگ زنی شد.

وی ادامه داد: همچنین پروژه احداث بزرگ‌ترین و مجهزترین خط تولید و بسته‌بندی انواع پودر قهوه با ظرفیت ۱۰ هزارتن نیز امروز در شهرستان اسدآباد کلنگ زنی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان، تصریح کرد: انتقال تکنولوژی نوین از اندونزی به ایران جهت تولید پودر قهوه اقدامی قابل‌توجه از سوی بخش خصوصی محسوب می‌شود.

وی میزان اشتغال‌زایی مستقیم این پروژه را ۱۵۰ نفر اعلام کرد و گفت: هر دو پروژه در بازه زمانی یک تا یک و نیم سال آینده به بهره‌برداری خواهند رسید.

کد خبر 4821763

منبع: مهر

کلیدواژه: همدان شهرستان اسدآباد قاسم سلیمانی سردار سلیمانی 9 دی بوشهر ایلام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شهادت سپاه پاسداران شهرکرد گرگان شیراز قزوین بارش برف مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۴۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال از احداث گلخانه‌های کوچک مقیاس و خانگی در استان گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ در این گلخانه ها، انواع صیفی جات، درخت و گل و گیاه پرورش داده و نهال، بوته و محصول آن عرضه می‌شود.

محصولات این گلخانه ها، مشتری‌های مشتاق و ثابت خود را هم دارد.

اکنون در استان گلستان بیش از ۱۰۰ هکتار گلخانه در حال بهره برداری است که ۴ هکتار آن با ۲۱۰ بهره بردار، کوچک مقیاس و خانگی است.

در گلخانه‌های استان گلستان سالانه ۱۳ هزار و ۲۰۰ تُن سبزی، صیفی و میوه، ۱۱ میلیون گلدان گل و ۱۸ میلیون نشا تولید می‌شود.

برنامه ریزی شده است که تا سال ۱۴۰۵ وسعت گلخانه‌ها در استان به ۲۲۰ هکتار برسد و میزان تولید، تا ۲ و نیم برابر افزایش یابد.

افزایش کمی و کیفی محصولات کشاورزی، صرفه جویی در مصرف آب، ایجاد اشتغال پایدار و تحقق ارزش افزوده در بخش کشاورزی، از مزایای کشت گلخانه‌ای است.

تسریع و تسهیل در روند صدور مجوز‌ها و پرداخت تسهیلات بانکی تا ۸۰ درصد هزینه‌های طرح، از اقدامات حمایتی و تشویقی جهادکشاورزی برای توسعه کشت گلخانه‌ای است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اسدآباد میزبان جشنواره مینی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال غرب کشور
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیاردی درشهرستان گرمه
  • استقبال از احداث گلخانه‌های کوچک مقیاس و خانگی در استان گلستان
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰
  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن
  • احداث گلخانه در جهت خودکفایی شهرداری در تولید انواع گل + فیلم
  • ۳ مرکز جامع سلامت خانواده در همدان کلنگ‌زنی و افتتاح شد
  • احداث گلخانه تولید انواع گل
  • تولید سالانه ۱۶هزار تن گیاهان دارویی در لرستان