Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@08:33:53 GMT

واکنش مدیرعامل فولاد به جذب امید عالیشاه

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۵۴۸۶۴

واکنش مدیرعامل فولاد به جذب امید عالیشاه

تیم فولاد در حال مذاکره موازی با چند بازیکن است و در نهایت یک یا دو بازیکن تا پایان مهلت نقل‌و‌انتقالات به جمع شاگردان نکونام اضافه می‌شوند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فولاد خوزستان تا اینجای نقل و انتقالات سینا زامهران و آیاندا پاتوسی را به خدمت گرفته و تا روز دوشنبه این فرصت را دارند تا خریدهای خود را تکمیل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شایعاتی مبنی بر خرید امید عالیشاه وینگر تیم پرسپولیس توسط قرمزهای اهوازی شنیده می شد که سعید آذری مدیرعامل فولاد در گفت‌وگو با فارس،  این چنین به این شایعه واکنش نشان داد:


عالیشاه بازیکن پرسپولیس است و نه از طریق این باشگاه بازیکن مازاد اعلام شده و نه خودش چنین اظهارنظری کرده است نمی‌دانم این صحبت از کجا آمده ولی مطمئن باشید اگر جواد نکونام بازیکنی را بخواهد در عرض چند ثانیه مذاکرات با او را آغاز می‌کنیم. همانطور که به محض درخواست پاتوسی کار سیستمی آغاز شد درباره عالیشاه هم اگر جواد نکونام چنین خواسته‌ای داشته باشد مطمئناً این کار را انجام خواهیم داد. تأکید می‌کنم اگر قرار باشد بازیکنی را که نیاز به رضایت‌نامه دارد جذب کنیم به صورت مستقیم با مدیریت آن باشگاه و نه با واسطه مذاکره خواهیم کرد. انصاری‌فرد دوست و پیشکسوت من است و اگر نکونام خواستار عالیشاه باشد من از طریق مدیرعامل پرسپولیس با او مذاکره می‌کنم حتماً می‌دانید که سخت‌ترین نقل و انتقالات مربوط به نیم‌فصل است و باشگاهی برنده می‌‌شود که در این زمینه تلاش بیشتری انجام دهد. من یک هفته با باشگاه کیپ‌تاون مذاکره کردم و آنها خودشان ادعا کردند دو سه باشگاه مبلغ بیشتری از ما برای پاتوسی پرداخت می‌کردند ولی چون سیستم مذاکراتشان چندان قوی نبود با انتقال این بازیکن به باشگاه فولاد موافقت کردند.


مدیرعامل باشگاه فولاد همچنین درباره احتمال خرید بازیکنان دیگر نیز گفت: احتمالا یک مهاجم خارجی دیگر جذب کنیم و تا روز دوشنبه ساعت 12 شب که نقل و انتقالات تمام می‌شود تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا بازیکن مدنظر نکونام جذب شود. در حال مذاکره به صورت موازی با چند نفر هستیم و ان‌شاءالله یک نفر را در نهایت جذب خواهیم کرد.

فولاد خوزستان پرسپولیس تهران امید عالیشاه نقل و انتقالات نیم فصل 1398

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولاد خوزستان پرسپولیس تهران امید عالیشاه نقل و انتقالات نیم فصل 1398

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۴۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد

در دوم دی ماه سال ۱۴۰۲ بود که بهرام رضاییان به‌عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان در این تیم شروع به کار کرد. او در مدت شروع به کارش و حضور به‌عنوان جانشین حمید شعبانی، در سمت سرپرستی فعالیت داشت که البته در این جایگاه تصمیمات مهمی برای فولادی‌ها گرفت که در راس آن برکناری ایگناسیو مارتینز و انتخاب عبدالله ویسی به‌عنوان سرمربی فولاد بود. 

رضاییان که به‌عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نیز فعالیت می‌کند، در گفت‌وگویی که امروز با خبرنگاران داشت خبر از آغاز فعالیتش به‌عنوان مدیرعامل این باشگاه داد و گفت: جایگاه من در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال یک جایگاه حقوقی است و من به‌عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب شدم. مواردی که دوستان در فضای رسانه ذکر کردند اصلا شامل ما نمی‌شود و بعضی از دوستان در هیئت فوتبال یا جاهای دیگر، با فدراسیون قرارداد مالی دارند و آقای تاج به درستی به این موضوع اشاره کردند که افراد نباید با سمت‌های متعدد از فدراسیون فوتبال پول بگیرند. 

وی افزود: این موضوع شامل هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نمی‌شود و الان که من خدمت شما هستم هیچ قرارداد مالی با فدراسیون فوتبال ندارم. هر کسی یک روز سرپرست است و یک روز هم مدیرعامل که این چالش هم برای ما حل شده و من به‌عنوان مدیرعامل این باشگاه مشغول فعالیت هستم.

 

دیگر خبرها

  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • جانشین عالیشاه در اراک هم بازوبند می‌خواهد
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • رضاییان: هواداران بیایند تا فولاد بماند
  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!
  • مدیرعامل فولاد شکایت مهدی رحمتی را تکذیب کرد
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • سقوط فولاد بعد از نکونام
  • بازیکن ملی‌پوش به دنبال هوایی کردن ستاره‌های پرسپولیس!