Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@10:22:28 GMT

فخرالدینی، اولین خرید زمستانی تراکتور

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۵۵۰۱۰

فخرالدینی، اولین خرید زمستانی تراکتور

مدافع راست سابق ذوب‌آهن و استقلال با عقد قراردادی به عضویت باشگاه تراکتور درآمد.

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور که پیش از شروع فصل خریدهای گران قیمت و پُرشماری انجام داده و ستاره‌های ملی پوش و سرشناسی را جذب کرده بود، تا به امروز در نقل و انتقالات زمستانی به غیر از خروجی‌ها، هیچ فعالیتی برای گرفتن بازیکن نداشت ولی آنها حالا با یک بازیکن قرارداد امضاء کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

میلاد فخرالدینی که با مس کرمان به فوتبال معرفی شد و بعد از آن سه سال(از لیگ دهم تا سیزدهم) برای تراکتور به میدان رفته بود، با جدایی قطعی از ذوب‌آهن پس از پنج سال و نیم مجددا به تبریز بازگشت، با این باشگاه قرارداد بست و شاگرد ساکت الهامی شد.

 

این مدافع راست ۲۹ ساله که سابقه بازی در تیم‌های استقلال، نفت تهران، گسترش فولاد تبریز و ذوب‌آهن را نیز در کارنامه دارد، در بازگشت به تراکتور کار سختی برای حضور در ترکیب این تیم خواهد داشت چراکه مهدی تیکدری در دور رفت توانست عملکرد خوبی در پست دفاع راست از خود بر جای بگذارد.

 

فخرالدینی که در نقل و انتقالات زمستانی دو سال قبل از گسترش فولاد به ذوب‌آهن رفته بود، در نیم‌فصل اول لیگ نوزدهم تنها در ۹ مسابقه برای تیم اصفهانی به میدان رفت و پس از تغییرات تاکتیکی که علیرضا منصوریان در ترکیب تیمش به وجود آورد، این مدافع راست کاملا نیمکت‌نشین شده بود تا در نهایت با اتمام دور رفت و موافقت باشگاه ذوب‌آهن، روز گذشته از این تیم جدا شود.

 

تراکتور در نیم‌فصل اول مهدی تیکدری و سید احمد موسوی را به‌عنوان مدافع راست داشت که موسوی اخیرا با دریافت رضایت‌نامه از تیم تبریزی راهی گل‌گهر سیرجان شد و به نوعی فخرالدینی جانشینی برای پُر کردن جای خالی او در لیست تراکتور است.

ذوب آهن اصفهان تراکتور نقل و انتقالات نیم فصل 1398 میلاد فخرالدینی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان تراکتور نقل و انتقالات نیم فصل 1398 میلاد فخرالدینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۵۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com

سامانه بلیت‌فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن به نشانی ticket.tractor-club.com آغاز به کار کرد. قیمت بلیت دیدار تراکتور و ذوب‌آهن در سامانه باشگاه تراکتور مورد توجه کاربران فضای مجازی برای خرید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال تراکتور و ذوب‌آهن در چارچوب رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی ایران از ساعت ۱۸:۳۰ _جمعه هفتم اردیبهشت_ در ورزشگاه یادگار امام تبریز مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار تراکتور و ذوب‌آهن سامانه فروش بلیت این دیدار از دقایقی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی بلیت‌فروشی باشگاه تراکتور دریافت کنند.

قیمت بلیط بازی تراکتور و ذوب‌آهن

قیمت بلیت این دیدار () هزار تومان تعیین شده است.

سامانه خرید بلیط تراکتور و ذوب‌آهن

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار تراکتور و ذوب‌آهن را دارند، می‌توانند از طریق سامانه ticket.tractor-club.com برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 747363

دیگر خبرها

  • اولین حرف‌های یحیی در مورد تراکتور!
  • آخرین وضعیت خرید شمش در حراج مرکز مبادله | خرید شمش افزایش یافت
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • افزایش ۱۷ برابری خرید شمش در حراج مرکز مبادله
  • افزایش ۱۷برابری خرید شمش طلا در مرکز مبادله
  • اولین واکنش یحیی گل‌محمدی به پیشنهاد تراکتور؛ هیچ منعی ندارم ولی...
  • اختصاصی - اولین حرف‌های یحیی در مورد تراکتور!
  • قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز | ستاره های پرسپولیس در لیست خرید
  • تراکتور به دنبال خرید ۴ بازیکن پرسپولیس
  • اولین واکنش پتروشیمی خلیج فارس به خرید استقلال