Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه فیروزکوه در نماز جمعه گفت: ناجوانمردانه سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی را از ما گرفتند اما خون سردار سپهبد سلیمانی؛ سرباز اسلام استکبار را از کره زمین بر می دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ورامین،حجت الاسلام امیری ارجمند امام جمعه فیروزکوه در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته فیروزکوه ضمن دعوت آحاد جامعه به تقوای الهی اظهار داشت: کسب تقوا می تواند از مسیر های مختلفی انجام شود؛ در مسائل سیاسی، دینی، فرهنگی، خانواده و همه شئونات زندگی اسلامی که طی مسیر می کند می تواند تقوا را کسب کند، تقوا فقط از نماز جمعه به دست نمی آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: تربیت فرزند باید به گونه ای باشد که این فرزند برای آینده جامعه موثر باشند و دنیا و جهان را به حرکت در بیاورد که انسان مسلمانِ با تقوا می شود حاج قاسم سلیمانی و شما شاهد بودید که دنیا را به حرکت در آورد؛ این ها به خاطر این است که در دامان پدر و مادری متولد شد و به این مراحل رسید که توانست در همه مراتب زندگی به مسائل دینی توجه کند.

 

وی با اشاره به این که گرامی ترین نوع مرگ کشته شدن در راهِ خدا است افزود: خونی که از شهدا ریخته می شود استکبار و استبداد را پاک می کند؛ ناجوانمردانه سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی را از ما گرفتند اما خون حاج قاسم سلیمانی؛ استکبار را از کره زمین بر می دارد، شاهد بودید که دریای بی کرانی از انسان ها (قریب به بیست میلیون نفر جمعیت) از کشور عراق و استان های مختلف ایران در مراسم تشیع پیکر شهدای مقاومت شرکت کردند.

 

حجت الاسلام امیری ارجمند گفت: این نوع تشیع جنازه بی نظیر و یا کم نظیر است، ویژگی های شخصیتی حاج قاسم سلیمانی (شجاعت، تدبیر،…) و اخلاصِ ایشان برای امروز و دیروز نبود بلکه در دامانِ پاکِ پدر و مادر؛ دینی و مذهبی تربیت شده بود.

 

وی در ادامه بیان داشت: شهادت حاج قاسم سلیمانی نشان داد که انقلاب زنده است، بعضی گمان می کردند که چهل سال از انقلاب گذشته و مردم عقب نشینی کردند اما با شهادت ایشان دنیا تازه متوجه شد که رشد و بالندگی ملت ما در چله دوم انقلاب شروع شده است، این شهادت باعث شد که هم دنیا و هم بعضی از داخلی ها متوجه شوند، بعضی از داخلی ها می گویند که چرا نمی شود با آمریکا سازش کرد و تسلیم شد!، باید به آنان گفت که با آمریکا؛ یزیدِ زمان نمی شود سازش کرد، حاج قاسم باعث شد که مردم دوباره حرکات هوشمندانه خود را به دنیا نشان دهند و دنیا عقب نشینی کند، دشمن همیشه در محاسباتش اشتباه می کند.

 

این مقام مسئول افزود: ماهیت مردم ایران حسینی و امام زمانی است؛ همان طور که در جریان ۹ دی سال ۸۸ مردم دیدند که بعضی ها پرچمِ امام حسین(ع) را آتش زدند مردم در مقابل آنان ایستادگی کردند، مگر در جریان اخیر (مدیریت مصرف بنزین) مردم صفِ خود را از مزدوران نکردند!، حقیقت جامعه ایرانی این جمعیت بیست میلیونی است که در مراسم تشیع پیکر مطهر شهدا شرکت کردند.

 

امام جمعه فیروزکوه با بیان این که حاج قاسم سلیمانی به عنوان نماد اخلاص و معنویت بود خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در دیدار با مردم قم فرمودند: “ما تازه یک سیلی به دشمنان زدیم، ما انتقام سختی از دشمنان خواهیم گرفت”؛ سربازان ولایت پس از آنکه دشمنان فرمانده سپاهِ قدس کشور ما را شهید کردند پایگاه عین الاسد که چشمِ شیر بود را کور کردند و صد ها نفر را به درک واصل کردند.

 

وی با اشاره به سخنان رهبری بیان داشت: انتقام سخت زمانی است که استکبار در غرب آسیا اصلاً حضور نداشته باشد و این مهم توسط سربازان ولایت انجام می شود، همچنین نیرو های حشد الشعبی در این باره گفتند که ایران کارِ خود را کرد اما ما هنوز انتقام خود را نگرفته ایم، ما اگر بخواهیم اقدام بکنیم؛ قوی تر و بیشتر از ایران در مقابل آمریکا می ایستیم.

 

وی خاطر نشان کرد: بعضی از ما نگران بودیم که آقای تاجزاده به همراه پنجاه و نُه نفر دیگری که نامه ای نوشتند که نیروهای سپاه اقدام به انتقام سخت نکنند؛ این افراد نمی دانند که با فرزندان انقلاب اسلامی ایران مواجه هستند؛ نیروهای مسلح در هر حیطه و هر ساعت آماده هستند و مقابل دشمن می ایستند.

 

امام جمعه فیروزکوه تصریح کرد: زمانی که حاج قاسم را شهید کردند گمان کردند که کارِ ایران تمام شده است؛ اما بدانند که اگر حاج قاسم نیست؛ جانشینِ او سردار سرافراز اسماعیل قاآنی بر منصب نشست که جا دارد همه ما نمازگزاران از مقام معظم رهبری برای این اقدام ایشان تشکر کنیم.

 

وی ضمن عرض تسلیت به خانواده جان باختگان کرمان در مراسم تشیع پیکر مطهر شهدا مقاومت افزود: یکی از آثار و برکات شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و یارانش این بود که دولت مردان نهایت کاهش تعهدات انرژی هسته ای را داشته باشند و از دولت تشکر می کنیم، امروز آمریکا تسلیم شده است و می گوید من منتظر صلح و مذاکره با ایران هستم اما آمریکا بداند همان طور که حاج حسن نصر الله گفت کفش حاج قاسم سلیمانی از سرِ ترامپ ارزش بیشتری دارد، هیچ چیزی نمی تواند حاج قاسم را وصف کند، ما در هر لحظه ای باید راهِ حاج قاسم را ادامه دهیم.

 

این مقام مسئول با اشاره به ایام انتخابات گفت: هیچ وقت حاج قاسم افرادی مانند تاجزاده را (که ریسک کردند و آن نامه را امضا کردند و گفتند ما با آمریکا نمی جنگیم و تابِ مقاومت نداریم) انتخاب نمی کند، امثال شما چه زمانی تابِ مقاومت داشتید!، این فرزندان دفاع از حرم هستند که مقاومت می کنند، بنا بر این مردم باید بصیرت بیشتر نشان دهند، همان طور که رهبری فرمودند باید دشمن شناس باشید، راه دشمن را شناسایی کنید و ابزار مقابله با دشمن را بشناسید.

 

وی اذعان داشت: امروز آمریکا و ترامپ عقب نشینی کرده اند و دموکرات ها و هم حزب های ترامپ به او گفتند که کارِ اشتباهی انجام شده و ترامپ را محکوم کردند؛ مردم به کسانی باید رای بدهند که نگاهشان به غرب نباشد و به این فکر نباشد که فتنه گران را نجات دهد، باید با بصیرت بیشتر به کسانی رای دهیم که ولایتمدار و انقلابی باشد و هم به فکر معنویت و هم معیشت مردم باشد.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی حاج قاسم سلیمانی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی شهادت سردار قاسم سلیمانی کرمان شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی امام جمعه فیروزکوه نماز جمعه شهرستان های استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۵۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیامدهای عملیات «وعده صادق» در آینده مشخص خواهد شد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: رژیم صهیونیستی بعد از عملیات وعده صادق سعی کرد با غوغای رسانه‌ای این عملیات بزرگ را کوچک بشمارند ولی پیامدهای راهبردی این عملیات در آینده مشخص خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال و بختیاری سردار غلامرضا سلیمانی امروز _یکشنبه سوم اردیبهشت_ در همایش همپای طوفان، با اشاره به رشادت‌های حاج محمد کیانی اظهار کرد: حاج محمد کیانی از عناصر مؤثر لشکر قمربنی هاشم (ع) بود، گردان او در عملیات والفجر۸ بیش از ۳۰ حمله ارتش صدامی را دفع کرد و مانع از شکست این عملیات شد در عملیات کربلای ۴ به کمک لشکر امام حسین (ع) شتافت و در عملیات کربلای ۵ موانع را تصرف کرد و خودش را به لشکر ۱۰ زرهی عراق رساند.

وی افزود: جمعلی هیچ گاه پشت به دشمن نکرد و همیشه مقابله دشمن بود؛ گردان او یک گردان خط‌شکن و همیشه آماده بود که سخت‌ترین مأموریت‌ها را با موفقیت به سرانجام می‌برد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آموزش نیرو و کادرسازی از دیگر ویژگی‌های این سردار بزرگ بود که هم‌زمان با ماموریت‌هایش این وظیفه را هم انجام می‌داد.

سردار سلیمانی تصریح کرد: بعد از دفاع مقدس نه تنها فعالیت‌های جمعلی کم نشد بلکه بیشتر هم شد با شهادت او چهارمحال‌وبختیاری یک سرباز ولایتمدار، یک شهید زنده، یک فرمانده بزرگ و یک خادم مردم را از دست داد.

وی با اشاره به عملیات وعده صادق افزود: عملیات وعده صادق یک قاعده جدیدی را در دنیا برجای گذاشت؛ بعد از این عملیات آینده جهان به کلی تغییر کرد و راه جدیدی پیش روی جهانیان باز شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مؤلفه امنیت بعد از عملیات طوفان الاقصی و وعده صادق به کلی از بین رفته است و امروز شهرک نشنیان در حال فرار از سرزمین‌های اشغالی هستند.

سردار سلیمانی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی بعد از عملیات وعده صادق سعی کرد با غوغای رسانه‌ای این عملیات بزرگ را کوچک بشمارند ولی پیامدهای راهبردی این عملیات در آینده مشخص خواهد شد.

وی افزود: سنت الهی پیروزی حق بر باطل است و ما ۴۵ سال است که شاهد تحقق این وعده هستیم.

کد خبر 747023

دیگر خبرها

  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • پیامدهای عملیات «وعده صادق» در آینده مشخص خواهد شد
  • سردار سالاری: عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست