Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان همچنان قصد دارد تیمش را در نقل‌وانتقالات زمستانی با خرید چند بازیکن دیگر تقویت کند. تاریخ انتشار: 16:30 - 20 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۵۱۸۷

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، پس از منتفی شدن اردوی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در جزیره کیش، حالا اعضای این تیم قرار است اردویی را از فردا (شنبه) در شهر سیرجان برگزار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان این اردو، گل‌گهر در دیداری تدارکاتی روز سه‌شنبه به مصاف تیم نفت مسجدسلیمان می‌رود و اعضای این تیم بلافاصله پس از بازی راهی تهران می‌شوند تا تمرینات خود را در این شهر از سر بگیرد.

خبر دیگر از گل‌گهر اینکه، با نظر مجید جلالی ۵ بازیکن به نام‌های سید احمد موسوی از تراکتور، میلاد کمندانی از تیم ملوان بندرانزلی، یونس شاکری از شهرخودرو، رضا علیاری از نساجی و احمد زنده‌روح از ماشین‌سازی با عقد قراردادی به باشگاه گل‌گهر پیوستند.

با این حال، اما شنیده می‌شود جلالی همچنان قصد دارد در نقل‌وانتقالات فعالیت کند. در حال حاضر ۵ بازیکن جدید به جلالی و کادر فنی گل‌گهر معرفی شده‌اند که قرار است از بین آنها حداقل ۲ بازیکن جذب شوند. مذاکرات مسئولان باشگاه با این بازیکنان و باشگاه‌های‌شان آغاز شده و احتمالا تا چند روز آینده آنها شاگرد جلالی می‌شوند.

همچنین خبر دیگر اینکه، رحمان احمدی که پس از توافق با کادر فنی و مدیران باشگاه گل‌گهر در تمرینات این تیم حضور پیدا کرد، در نهایت از حضور در این تیم انصراف داد و نیامده از گل‌گهر رفت. دلیل ترک این باشگاه توسط احمدی عدم توافق او با مدیران در قرارداد بوده و این بازیکن که پیش از این قراردادی هم با سیرجانی‌ها نبسته بود، توانست بدون مشکل از جمع شاگردان جلالی جدا شود.

بیشتر بخوانید: ۵ بازیکن شاگرد مجید جلالی شدند

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گل گهر گل گهر سیرجان لیگ برتر فوتبال نفت مسجد سلیمان مجید جلالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۵۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی

با کنار رفتن استقلال از رقابت‌های جام حذفی، این تیم از زمان برگزاری دیدار برابر شمس آذر تا جدال حساس هفته بعد مقابل تراکتور، دوازده روز زمان داشت و به همین دلیل، آبی پوشان امروز یک مسابقه دوستانه را برگزار کردند.

استقلال که در این مسابقه با ترکیبی از بازیکنان جوان و نیمکت نشین خود پای به زمین مسابقه گذاشته بود، با یک گل برابر آریو اسلامشهر تن به شکست داد.

در این بازی تدارکاتی، محمدرضا خالد آبادی، مجتبی فراشبندی، محمدحسین مرادمند، سامان تورانیان، میلاد فخرالدینی، جعفر سلمانی، امید حامدی‌فر، حسین زواره‌ای، سینا عامری، پیمان بابایی و امیرمحمد عالیشاه در ترکیب اصلی تیم استقلال به میدان رفتند.

همچنین در نیمه دوم، امیرعلی صادقی، ایمان سلیمی و زبیر نیک نفس به زمین رفتند.

 

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ به دنبال جذب یوناتان تا
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • مذاکره آیندهوون با بارسلونا برای خرید ارزان دِست
  • برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - سپاهان در مسجدسلیمان
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا
  • پس از قهرمانی در سری‌آ؛ اینتر خرید طارمی را تایید کرد
  • تراکتور به دنبال خرید ۴ بازیکن پرسپولیس
  • رئیس سندیکای صنعت مخابرات ایران : بی‌کیفیتی مودم های تولید داخل بهانه است؛ به دنبال خرید مودم های ارزان‌قیمت و بنجل چینی اند