Web Analytics Made Easy - Statcounter

با ورود سامانه بارشی در هرمزگان از شب گذشته باران های خوبی در شرق هرمزگان به ویژه میناب شروع به باریدن کرده و اداره هواشناسی شهرستان میناب از شدت بارش در نیمه های امشب خبرداده است.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان، با همه اخطاریه های هواشناسی کشور مبنی بر بارندگی های شدید و آب گرفتگی معابر در جنوب و شرق کشور، این بارندگی ها از شب گذشته در هرمزگان آغاز و سبب آب گرفتگی معابر نیز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارندگی ها در برخی از نقاط استان هرمزگان سبب طغیان رودخانه ها و مسدود شدن راه های ارتباطی شده است که دستگاه های عضو ستاد بحران و راهداران برای جلوگیری از خطرات احتمالی تمهیدات لارم را اندیشیده اند.

پیش بینی بارش ۷۰ میلیمتری  در میناب 

رئیس اداره هواشناسی شهرستان میناب با اشاره به ورود این سامانه بارشی  گفت: سازمان هواشناسی در خصوص این سامانه بارشی شدید که آبگرفتگی و جاری شدن سیل به همراه دارد، به استانداری و فرمانداری ها و ستاد بحران شهرستان ها اخطاریه های متعدد را داده است.

عبدالرضا امیری افزود: فعالیت شدید این سامان در شهرستان میناب از امشب تا سحرگاه فردا است که برای این بارندگی ها پیش بینی بارش 70 میلیمتری باران را در میناب داریم.

وی با بیان اینکه تا کنون 26 میلیمتر باران در این شهرستان باریده است، عنوان کرد: سیلابی شدن رودخانه ها و آبگرفتگی معابر در شهر ستان میناب دور از انتظار نیست.

امیری اضافه کرد : این سامانه بر اساس نقشه ها در شهرستان میناب اکنون  فعالیت خود را آغاز کرده که همراه با وزش باد شدید و رگبار پراکنده است.

مدارس شیفت صبح میناب تعطیل است

فرماندار و رئیس ستاد بحران شهرستان میناب نیز ، تصریح کرد: با توجه به اخطاریه های سازمان هواشناسی و ورود سامانه بارشی در میناب، همه مدارس شیفت صبح روز شنبه در این شهرستان تعطیل می باشند.

محمد احمدی افزود: ستاد مدیریت شهرستان میناب در حال آماده باش قرار دارد تا از وقوع هرگونه خطر احتمالی جلوگیری کند.

احتمال مسدود شدن محور جاسک میناب

فرماندار جاسک همچنین  گفت: بارندگی های شب گذشته تا کنون در شهرستان جاسک سبب طغیان رود خانه شریفی و مسدود شدن جاده جاسک به بشاگرد شده است.

 محمد رادمهر با بیان اینکه این بارندگی ها همچنان ادامه دارد، افزود: پیش بینی می شود که جاده جاسک به میناب نیز مسدود شود.

وی از همه رانندگان و کسانی که قصد تردد دارند درخواست کرد تا ایمنی های لازم را انجام داده و به اخطاریه راهداران در طول مسیر ها برای جلوگیری از وقوع خطرات احتمالی گوش دهند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آماده باش سازمان هواشناسی سیل هواشناسی هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۶۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس شیفت عصر زاهدان غیرحضوری شد

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام ستاد مدیریت بحران شهرستان زاهدان و بنا به اعلام هشدار سطح قرمز نفوذ سامانه شدید بارشی در سیستان و بلوچستان، فعالیت مدارس «تمامی مقاطع» تحصیلی در نوبت عصر امروز چهارشنبه به صورت «غیر حضوری» برگزار می‌شود.

کد خبر 6080884

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت هرمزگان پس از بارندگی
  • بارش‌های سیل‌آسا در ‌هرمزگان/ از انسداد تا طغیان رودخانه
  • مدارس شیفت عصر زاهدان غیرحضوری شد
  • اردوگاه‌های اسکان اضطراری در شرق جاسک دایر شده است
  • مدارس این شهرها امروز تعطیل شد
  • مدارس این شهرها فردا تعطیل شد
  • مدارس هرمزگان فردا برقرار است/ فقط جاسک و بشاگرد با نظر ستادهای بحران تصمیم‌گیری کنند
  • تعطیلی مدارس ۴ شهرستان سیستان و بلوچستان
  • انسداد ۵ محور اصلی بر اثر طغیان رودخانه‌ها در هرمزگان
  • مسدود شدن جاده بشاگرد به میناب و جاسک