Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی فراخوان فعالان برای برپایی تظاهرات میلیونی طی امروز (جمعه)، یک منبع امنیتی از تشدید تدابیر امنیتی در مرکز استان ذی‌قار خبر داد.

به گزارش ایسنا، یک منبع امنیتی عراقی در گفت‌وگو با شبکه سومریه نیوز اعلام کرد که در پی فراخوان برای برگزاری تظاهرات میلیونی طی امروز در عراق شمار زیادی از نیروهای امنیتی از صبح امروز در ورودی و خروجی‌های شهر ناصریه، مرکز استان ذی‌قار مستقر شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همزمان با حضور معترضان در میدان "الحبوبی" موانع امنیتی در مناطق مختلف این شهر گذاشته شده است.

فعالان اعتراض‌های عراق روز گذشته خواستار برگزاری تظاهرات میلیونی طی جمعه در بغداد و استان‌های مرکزی و جنوبی شدند.

فعالان در اشاره به قصاص قاتلان معترضان در جریان سه ماه گذشته، نام تظاهرات امروز را "تظاهرات قصاص" گذاشته‌اند.

تظاهرات مردمی عراق پس از آغاز در یکم اکتبر و توقف کوتاه امروز وارد صدمین روز خود شده و پیشبینی می‌شود که بغداد و برخی استان‌های جنوبی این کشور طی امروز شاهد تظاهرات‌هایی در پاسخ به فراخوان فعالان باشند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پایگاه عین الاسد قاسم سلیمانی سقوط بوئینگ 737 کیمیا علیزاده احمد کاظمی پایگاه اربیل حمله به پایگاه هوایی عین الاسد عراق ذی قار امنیت پایگاه عین الاسد قاسم سلیمانی سقوط بوئینگ 737 کیمیا علیزاده احمد کاظمی پایگاه اربیل حمله به پایگاه هوایی عین الاسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۶۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدابیر جمهوری اسلامی، مانع مهندسی‌های دشمن است

آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در شورای اداری شهرستان بیرجند گفت: گرچه دشمن با ترور شخصیت‌های کارآمد نظام جمهوری اسلامی ایران، تصمیم گرفت در مقابل انقلاب اسلامی ایران بایستد، اما در ۴۴ سال عمر انقلاب اسلامی، شکست خورد.

او افزود: دشمنان در مهندسی دشمنی، بالاترین نمره را می‌گیرند، اما در مقابل این مهندسی، ایران با تدبیر عمل می‌کند و پیروز میدان است.

آیت الله عبادی با بیان این که نظام اسلامی نیاز به دولتمردان اسلامی دارد اظهار کرد: دولت اسلامی، دستاورهایش اسلامی است لذا این موضوع بیش از پیش باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: دولت اسلامی باعث می‌شود عدالت اجتماعی هم در جامعه بیش از پیش ایجاد شود.

فاضلی فرد فرماندار بیرجند هم به اجرای طرح نور که مقابله با بی حجابی است اشاره کرد و گفت: فراجا با اجرای این طرح، در مقابل بی حجابی اقدامات فرهنگی ارزشمندی انجام می‌دهد و با تذکر و ارشاد، بانوان بد حجاب را به امربه معروف و نهی از منکر دعوت می‌کند.

سرهنگ خراسانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند نیز بر ساخت مساجد در محلات بیرجند تأکید کرد و گفت: تعداد مساجد به خصوص در مناطق پر جمعیت بیرجند اندک است لذا باید بر ساخت مساجد اهتمام کرد.

بهدانی مدیر آموزش و پرورش بیرجند هم اقامه نماز در مدارس را از الویت‌های آموزش و پرورش اعلام و بیان کرد: با توجه به وجود آسیب‌های اجتماعی در جامعه نیاز است اقامه نماز در مدارس جدی گرفته شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • اسلامی: امنیت مرکزهای هسته‎ای کشور به‌طور صد درصد برقرار است
  • تدابیر جمهوری اسلامی، مانع مهندسی‌های دشمن است
  • تدابیر یزد برای ۴۸ ساعت بارانی
  • فراخوان گروه‌های فلسطینی برای تشدید رویارویی با اشغالگران
  • دمای هوا در کربلا به ۴۰ درجه رسید
  • فراخوان گروه‌های فلسطینی برای تشدید تقابل با اشغالگران
  • اتخاذ تدابیر ویژه دولت برای رسیدگی به مسائل سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • قیمت دینار عراق امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نفوذ به شبکه‌های داعشی و هلاکت سرکردگان مهم این تشکیلات در عراق
  • دیدنی های امروز؛ از انتخابات هند تا تظاهرات ضداسراییلی