Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@10:16:51 GMT

تراکتور، دفاع راست جداشده ذوب آهن را خرید

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۵۶۳۹۷

تراکتور، دفاع راست جداشده ذوب آهن را خرید

فخرالدینی به تراکتور پیوست تا در نیم فصل دوم بار دیگر با پیراهن تراکتور به میدان برود.

به گزارش تابناک ورزشی، مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن با عقد قرارداد رسمی به تراکتور پیوست. میلاد فخرالدینی مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن که روز گذشته قرارداد خود را با این باشگاه فسخ کرده بود با عقد قرارداد یک سال و نیمه به تیم فوتبال تراکتور پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن امروز با میرمعصوم سهرابی مدیرعامل فعلی تراکتوری ها به توافق رسید و قرارداد خود را با این باشگاه امضا کرد. فخرالدینی سابقه حضور در تراکتور را دارد و در دوره امیر قلعه نویی در این تیم تبریزی بازی می کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پایگاه عین الاسد قاسم سلیمانی سقوط بوئینگ 737 کیمیا علیزاده احمد کاظمی پایگاه اربیل حمله به پایگاه هوایی عین الاسد تراکتور فخرالدینی ذوب آهن تابناک ورزشی پایگاه عین الاسد قاسم سلیمانی سقوط بوئینگ 737 کیمیا علیزاده احمد کاظمی پایگاه اربیل حمله به پایگاه هوایی عین الاسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۶۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع زودهنگام نقل و انتقالات پرسپولیس!

 فصل فوتبال ایران به هفته‌های پایانی خود نزدیک شده و یکی از مسئله‌های مهم در ذهن هواداران، مسئله قرارداد بازیکنان تیمشان است که در این بین شرایط پرسپولیس کاملا متفاوت است. سرخپوشان جدای از مسئله قرارداد اوسمار سرمربی برزیلی تیمشان، لیستی از بازیکنانی دارند که همگی به پایان خود نزدیک می‌شوند و این مسئله می‌تواند برای پایان فصل آن‌ها بسیار مهم باشد.

مهدی ترابی
ستاره ۲۹ ساله فوتبال ایران که حالا زیر نظر اوسمار شرایط فنی خودش را بهبود داده، قراردادش به پایان خود نزدیک شده و باید منتظر اقدام مدیریت این تیم برای تمدید قرارداد بازیکن شماره ۹ پرسپولیس باشیم.

دانیال اسماعیلی‌فر
مدافع کناری سرخپوشان دیگر نامی است که در پایان فصل قراردادش تمام می‌شود و درویش به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، برای تمدید با این دو چهره کار ماموریت سختی در پیش دارد.

مرتضی پورعلی گنجی
مدافع مصدوم پرسپولیس از مدت‌ها قبل با غیبتش هواداران را دلتنگ کرده و از طرف دیگر به تمدید قرارداد بسیار امیدوار است، چون به هواداران وعده داده است که قرار است با پیراهن سرخ پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کند.

علی نعمتی
دیگر مدافع مرکزی سرخ‌ها با وضعیت کنونی قراردادش در پایان فصل به اتمام می‌رسد و این بازیکن ۲۸ ساله هم برای ادامه دادن با تیم محبوبش بسیار مشتاق است.

فرشاد فرجی
سومین مدافع مرکزی پرسپولیس نام دیگری است که در پیش از لیگ بیست و چهارم باید برای آینده تصمیمش بگیرد و خط دفاعی سرخپوشان در چنین شرایطی می‌تواند اصلی‌ترین معضل فصل بعد آن‌ها باشد.

وحدت هنانوف
عجیب است که نام دیگر این لیست هم هنانوف مدافع تاجیکستانی پرسپولیس است که در شرایط کنونی وضعیت قراردادش رو به اتمام است و از طرفی اخبار علاقه اف سی سئول برای او، شرایط هنانوف در فصل بعد را تحت تاثیر قرار داده است.

گئورگی گولسیانی
گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی سرخ‌پوشان پایتخت در پایان فصل جاری به نقطه پایان قراردادش با پرسپولیس می‌رسد و بدون‌شک تمدید قرارداد با این مدافع باتجربه که در حال حاضر برترین گلزن سرخ‌ها در فصل جاری محسوب می‌شود، یکی از اولویت‌های مهم مدیریت باشگاه می‌تواند باشد.

سروش رفیعی
هافبک خلاق و تکنیکی پرسپولیس هم نام بعدی این لیست است که باعث می‎شود هواداران در کنار وضعیت خط دفاعی، نسبت به وضعیت هافبک‌های خود احساس نگرانی داشته باشند. حفظ این هافبک موفق در قلب زمین سرخ‌ها یک ماموریت دیگر برای درویش است تا مشکل موقعیت سازی این تیم با حضور رفیعی برطرف شود.

وحید امیری
وحید امیری که فصل پیش، یکی از ستاره‌های اصلی پرسپولیس در مسیر قهرمانی بود، این فصل فقط چند هفته توانست برای تیمش بازی کند. او تا هفته چهارم لیگ، بازیکن ثابت گل‌محمدی بود. مسابقاتی که پرسپولیس ۳ برد و یک مساوی به دست آورد و با ۱۰ امتیاز، فرم درخشانی داشت. مصدومیت در اردوی تیم ملی اما، مسیر او در این فصل را عوض کرد. امیری با مصدومیت، به اردوی پرسپولیس برگشت و روز ۲۸ شهریور و بازی رفت با النصر، در ترکیب اصلی قرار گرفت. مسابقه‌ای که باعث تشدید مصدومیت امیری و دوری طولانی مدت او شد. با این حال امیری در شرایطی است که قراردادش به پایان می‌رسد و تمدید قرارداد این بازیکن ۳۶ ساله وابسته به نظر کادرفنی خواهد بود.


منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • شروع زودهنگام نقل و انتقالات پرسپولیس!
  • دوری یک ماهه مدافع تراکتور از میادین فوتبال
  • غیبت بهترین گلزن و مدافع راست نساجی در بازی با تراکتور
  • بخت و اقبال بلند خرید جنجالی استقلال
  • اقبال بلند خرید جنجالی استقلال
  • ورود کنعانی زادگان به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • می‌فهمید با بایرن قرارداد دارم یعنی چه!
  • فصل برای مدافع تراکتور تمام شد
  • مدافع تراکتور ادامه فصل را از دست داد
  • واکنش شایان مصلح به مرگ هوادار تراکتور + عکس