Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی استانداری هرمزگان از تعطیلی همه مقاطع تحصیلی مدارس شهرستان بندرعباس در شیفت صبح روز شنبه مورخ بیست و یکم دی ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، فاطمه رکن الدینی عنوان کرد: با توجه به بارندگی‌های گسترده و آبگرفتگی معابر و خیابان ها، تمامی مدارس شهرستان بندرعباس در همه مقاطع تحصیلی در شیفت صبح روز شنبه مورخ بیست و یکم دی ماه تعطیل خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در خصوص شیفت عصر مدارس نیز پس از بررسی شرایط متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

سخنگوی استانداری هرمزگان افزود: امتحانات نهایی داوطلبان آزاد پایه دوازدهم مدارس با توجه به سراسری بودن این امتحانات در روز شنبه بیست و یکم دی، در استان هرمزگان نیز همزمان با دیگر مناطق کشور، برگزار می‌شود.

رکن الدینی در ادامه از لغو امتحانات دانشگاه هرمزگان و دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس در روز شنبه ۲۱ دی ماه خبر داد و اظهار داشت: تاریخ جدید این امتحانات توسط دانشگاه های مذکور اعلام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به سراسری بودن امتحانات دانشگاه پیام نور، امتحانات این دانشگاه در همه شهرستان‌های استان هرمزگان در روز شنبه ۲۱ دی ماه همزمان با سراسر کشور طبق برنامه برگزار می‌شود.

سخنگوی استانداری هرمزگان بیان داشت: در خصوص مدارس و دانشگاه‌های سایر شهرستان‌های استان نیز طبق نظر فرمانداری ها تصمیم گیری و اطلاع رسانی خواهد شد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه پیام نور روز برنا هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۶۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره آیین‌های «سرزمین من» در بوشهر

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، معاون امور مدارس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر گفت: جشنواره سرزمین من با هدف کمک به تحکیم و وحدت در زمینه هویت ملی برگزار شده است.

هاشمی افزود: در استان بوشهر آیین‌ها و سنت‌های قدیمی وجود دارد که از نسل‌های گذشته به نسل فعلی منتقل شده و ما وظیفه داریم آنها را نگه داشته و به نسل بعد منتقل کنیم.

وی اظهار کرد: برخی از این سنت‌های قدیمی کنار گذاشته شده و هدف ما از برگزاری این جشنواره آشنایی نسل جدید با آیین‌های سنتی استان بوشهر است.

معاونت امور مدارس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر بیان کرد: امروز در این جشنواره دانش‌آموزان در گروه‌های مختلف آیین‌های قدیمی جنوب را به همکلاسی‌هایشان نشان دادند.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره آیین‌های «سرزمین من» در بوشهر
  • برگزاری آزمون شبه‌نهایی پایه دهم و یازدهم برای اولین‌بار
  • برگزاری امتحانات شبه‌نهایی برای کنترل استرس دانش‌آموزان
  • تعطیلی مدارس شهرهای بلوچستان
  • مدارس هرمزگان، جنوب کرمان، بوشهر و فارس تعطیل شدند
  • تعطیلی مدارس این شهرها و استان ها فردا سه شنبه ۲۸ فروردین
  • برخی مدارس و دانشگاه‌ های استان بوشهر غیرحضوری شد
  • آغاز امتحانات شبه نهایی | سوالات امتحانات نهایی لو نمی رود
  • ارتقای معدل دانش‌آموزان در گرو همکاری خانواده‌ها
  • تعطیلی مدارس شهرستان جیرفت در روزهای سه شنبه و چهارشنبه